Властивості об’єктів. Відомості про об’єкт, за якими його можна охарактеризувати{4 E77 FA5 E-6 FC7-4 E8 D-9 C5 D-38677 B7 D1 DD0}Учень. ВластивостіЗначення властивостейІм’я. Василь. Прізвище. Семченко. Дата народження12 січня 2003 року. Зріст160 см. Маса51 кг. Колір волоссякаштановий. Колір очейкаріАдреса проживання. Вул. Каштанова, 34, 12 Клас5-А
{684 CBAF8-6 AD7-466 D-9 D31-7 B6 AAD520 D7 A}Країна. ВластивостіЗначення властивостейІм’я. Україна. Дата проголошення незалежності24 серпня 1991 р. Площа604 тис. кв. км. Довжина кордону7590 км. Чисельність населення47 млн. Кольори на прапоріСиній, жовтий. Наявність виходу до моря. Так{B8 AFE4 A5-E516-4 E65-8 DBE-9 FBAA0 A011 C5}Дощ. ВластивостіЗначення властивостей. Місце проходженням. Львів. Дата15 вересня 2013 року. Час початку10 год 28 хв. Тривалість35 хвилин. Час закінчення11 год 03 хв. Кількість опадів6 мм
Значення властивостей об'єктів {8 A107856-5554-42 FB-B03 E-39 F5 DBC370 BA}Об'єкт Властивість. Значення властивості Яблуко. Колір. Червоний. Форма. Кругла. Смак. Солодкий Мобільний телефон. Колір. Рожевий. Виробник. Samsung. Вага97 г Клавіатура. Колір. Сірий. Виробник. Logitech. Кількість клавіш108 Прямокутник. Колір. Жовтий. Колір межіЗелений. Довжина3 см. Ширина2 см2 см3 см
Завдання. Наведіть приклад об'єкта, трьох його властивостей і трьох значень кожної з них. Наведіть приклади трьох об'єктів. Для кожного з них складіть таблицю: назва об'єкта, властивість, значення властивості. Додайте до цієї таблиці 4-5 властивостей кожного з об'єктів і по одному значенню кожної властивості.{71 B330 E7-F9 A6-43 BB-AFFB-F3 CD15259 FB4}Назва об’єкта. ВластивостіЗначення властивостей
Завдання. Улітку класну кімнату відремонтували. Значення яких її властивостей не змінилися, а яких – могли змінитися?Наведіть приклади зміни значень властивостей об'єкта в результаті дії самого об'єкта. Наведіть приклади зміни значень властивостей об'єкта в результаті дії над об'єктом
Обговорюємо. З якими об’єктами ти зустрічався на уроках природознавства, образотворчого мистецтва, трудового навчання, математики? Чи можна їх класифікувати? За якими ознаками? Наведи приклади. Які властивості можна виділити для знаків дорожнього руху, які ти бачиш на дорозі або в книжці? Як їх можна класифікувати? Чи однакові значення властивостей ти розглядаєш для реальних знаків та їх зображень: Назви об’єкти, створені руками людини. Які об’єкти оточують тебе вдома? Виділи їх властивості та назви їх значення. Чи можна їх класифікувати? За якими властивостями?
У кожному прикладі вказана група з чотирьох об'єктів. Серед них однин об'єкт зайвий. Вказати, за значенням якої властивості здійснено розподіл об'єктів на групи та який об'єкт зайвий. Африка, США, Південна Америка, Євразія. Клавіатура, сканер, принтер, мікрофон. Звукові колонки, принтер, миша, монітор. X, III, 1, VКиїв, Санкт-Петербург, Берлін, Мінськ. Картопля, цибуля, кавун, морква. Трикутник, квадрат, коло, прямокутник. Знайди зайвий
Гра «Акваріум»{E8 B1032 C-EA38-4 F05-BA0 D-38 AFFFC7 BED3}Спортивне взуття. Танцювальне взуття. Літнє взуття. Зимове взуття. Автомагазин. Спорттовари Магазин одягу та взуття Меблі Книгарні та канцтовари. Господарчі товари. Археологічний музей. Ботанічний сад. Нумізматичний музей. Художній музей. Військовий музей. Трикутник. Шестикутник Чотирикутник. Восьмикутник П'ятикутник