![]() |
![]() |
Шук
аємо відповіді на запитання: 1. Який мовленнєвий жанр називаю
тьпорадою?
2. Яка комунік
ативнамета поради?
3.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||
4. У
чому важливість поради?
5. Як ре
агувати на пораду?
6. Н
авіщо турбуватися про здоров’я?
![]() |
![]() |
55
7. Яке значення має для кожної людини здоров’я? Що означає — турбуватися про здоров’я? Чи мають зв’язок зі здоров’ям уміння, важливі для описаних ситуацій?
1. Що робити,
коли поріжеш палець?
2. Ти к
упаєшся (у річці, возері, у морі). Які ознаки того, що требанегайно виходити з води?
3. Що
робити, коли бджола кусає?
4. Чого не можна їсти, коли болить зуб?
5. В окріп упала ложка або чашка. Як її дістати?
559. Про
читайтетекст. Виділіть у ньому фактиі судження. Прочитайте речення, що містять пораду. Відреагуйте на ці поради. Висловіть своє ставлення до проблеми здоров’я.
![]() |
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
|||||||
Як просебе подбати?
— Зі
мною й такусе гаразд. Ось захворію чи постарію — тодій турбуватимуся.
—
Краще не зволікати!Відновити втрачене здоров’я не завжди можливо. Відновлювати здоров’я дуже довго й дорого. І що гіршесебе занедбаєш, то більше часу й грошей витратиш на лікування.
— Хіба здоровий спосіб життя — це не просто мода? Ранішеж люди якось жили.
![]() |
![]() |
||||
![]() |
|||||
(за кн. «Чогоне вчать у школі»)