Осадча Марина Іванівна. Дата народження - 06.06.1991 Освіта – вища. Закінчила у 2014 році Комунальний заклад «Харківська гуманітарно -педагогічна академія» Харьківської обласної ради і отримала вищу освіту за спеціальністю «Початкова освіта» та здобула кваліфікацію організатора початкової освіти; вчителя початкової школи. Загальний стаж роботі – 6 років. Курси підвищення кваліфікації пройшла в 2016 році
Форми і методи роботи. Робота в парах, у малих групах; використання інтерактивних прийомів «Коло ідей», «Акваріум», «Асоціація», «Мікрофон», «Навчаючи - навчаюсь», «Мозковий штурм», «Незакінчені речення», «Ажурна пилка”;вправи «Лови помилку», «Свої приклади», «Дружня порада», «Створи символ» ; сенкан; інтерв'ю з письменником чи героєм;вернісаж ілюстрацій до твору; рольова гра та ін.
Виконання функцій класного керівника Як класний керівник приділяю багато уваги формуванню та розвитку колективу. Учні класу активні в суспільному житті класу та школи, систематично приймають участь у шкільних виступах художньої самодіяльності, конкурсах. Дуже полюбляють учні подорожі та екскурсії, після яких залишаються незабутні враження.
ЗОЛОТІ ПРАВИЛА КЛАСНОГО КЕРІВНИКА Учитель має бути особистістю, привабливого для дітей. Учитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе, якщо він сам любить, поважає кожну дитину та піклується про неї, у стосунках із нею чесний та відвертий. Учитель має бути відвертим у стосунках з усіма учнями. Учитель має бути веселим, жартівливим. Учитель повинен раціонально використовувати свій час. Учитель має бути доброзичливим. Учитель має постійно вдосконалюватися, розширювати свій кругозір. Гасло вчителя: “Пізнай самого себе і допоможи в цьому своїм учням”. Учитель повинен реалізувати індивідуальний підхід до дтини, вміти її вислухати. Класний керівник має створити учнівський колектив, у якому панують доброзичливі стосунки. Педагог повинен приймати тільки обдуманні рішення. Учителеві слід любити й захищати дитину, поважати її почуття. Учителеві необхідно виховувати в дітей самодісципліну.
З досвіду Початкова школа – це перша сходинка, на яку стають шестирічні школярі, піднімаючись все вище і вище на шляху до знань і до майбутньої професії. Спогади про першу вчительку, про шкільних друзів, про дзвінкі перерви, екскурсії, різні конкурси будуть все життя зігрівати вже дорослих людей, які досягли вже чогось у житті. Тому так важливо в молодшому шкільному віці закласти в дитину тягу до знань, відчуття шкільного співтовариства, почуття довіри і поваги до дорослих наставників. Ось чому на вчителеві початкових класів лежить особлива відповідальність за успішне шкільне майбутнє маленьких учнів.