Приміром, на уроках-презентаціях, завдяки засобам мульти+медіа стало можливим продемонструвати широкий спектр наочності у вигляді слайдів (програма Power Point,Canva), у 8 класі при вивченні козацтва є широкий спектр зображень гетьманів, отаманів і т.п. Наприклад під час вивчення теми «Причини та початок Національно-визвольної війни. Воєнні події 1648-1649 рр.» використовую презентацію «Постать Богдана Хмельницького, як політика та людини».
Постійно залучаю учнів до самостійного пошуку інформації та створення власних комп’ютерних продуктів. Для того, щоб за темою підготувати невеличку презентацію (в програмі Power Point,Саnva ), дібрати до неї ілюстративний, текстовий матеріал, продумати дизайн майбутньої презентації, учневі необхідно звернутися не до одного джерела, відібрати потрібну інформацію, лаконічно розмістити її на слайді та естетично оформити. Звісно, школярам цікаво супроводжувати свою розповідь власною презентацією, почути відгук про неї від своїх однокласників.
Дуже різноманітні варіанти інтерактивних вправ з історії України та всесвітньої історії, розроблені у сервісі Learning Apps. Вправи з всесвітньої історії для 8 класу https://learningapps.org/watch?v=p78ix8r6t17 Вправи з всесвітньої історії для 9 класу https://learningapps.org/watch?v=p9x48uuet17 Wordwall можна використовувати для створення інтерактивних вправ і матеріалів для роздруку. Більшість наших шаблонів доступні в інтерактивному вигляді, а також у версії для роздруку.
Kahoot! – онлайн-сервіс, за допомогою якого вікторини, тести, дидактичні ігри для учнів. Popplet – онлайн-сервіс створення ментальних карт.. Даний сервіс дозволяє учням самостійно чи в команді створити графічний конспект, схеми, систематизувати нову інформацію, впорядкувати власні ідеї та презентувати їх.
Метод «Зареєструй мене в Facebook»Метод «Фішбоун» Застосування методу «Кейс-стаді». Після перегляду відеосюжету про реальні події в суспільному житті країни учням пропонується проаналізувати конкретнупроблемну ситуацію В позакласній роботі з учнями 8 –Д класу переглядали засідання Верховної ради по запровадженню воєнного стану, учні мали можливість висловити власну думку на дану ситуацію, та запропонувати шляхи її вирішення.
У своїй роботі намагаюся бути вимогливим і справедливим, врівноваженим і тактовним. Використовую, як власний педагогічний досвід так і досвід своїх колег школи, району, області, території України. У своїй роботі під час підготовки до уроків користуюся програмою Міністерства освіти від 2022 р. та календарно-тематичним плануванням
Плани на майбутнєПлани на майбутнєВпроваджувати у навчально-виховний процесІнноваційні методи навчання. Підвищувати свій професійний рівень і не зупинятися на досягнутому. Удосконалювати власні методики викладання історіїПідвищувати зацікавленість історією учнями. Сприяти розвитку зацікавлених історією учнів. Особливу увагу приділяти відстаючим учням