Силіна Світлана Петрівна. Закінчила Коростишівський педагогічний коледж ім. І. Я. Франка, потім Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди. Працюю вчителем історії в Рясненській школі з 2006 року. Життєве кредо: «Життя – це постійний рух, нові цікаві знайомства і взаємодопомога»
Використання сучасних інформаційних технологій на уроці історії – одна з найбільш важливих тенденцій сучасного освітнього процесу. При цьому під інформаційними технологіями навчання слід розуміти процес підготовки та передачі інформації учню засобом системи використання комп'ютерної техніки та програмними продуктами. Це дає змогу організувати спільну роботу викладача та учнів під час уроку, залучити дані мережі Інтернет для розвитку вмінь і навичок учнів самостійно здобувати нові знання.
Навесні 2020 року українські навчальні установи перевели на дистанційну форму навчання. Це відбулося в рамках карантину, оголошеного по всій країні у зв'язку з поширенням коронавірусної інфекції Covid-19. За таким же сценарієм цей навчальний рік закінчився: перед веб-камерою комп'ютера, переважно без святкових лінійок і випускних. Він був такий …
Платформи, додатки, застосунки якими я користуюсь (і ще постійно вчусь) під час дистанційного навчання і вже й повсякчас :- Система Google – це безпечна інфраструктура, вбудовані засоби захисту й глобальна мережа, які дають змогу захистити ваші дані й конфіденційність. - Google-клас - це платформа, в якій ви можете створити віртуальний клас, через електронну пошту додати до нього своїх реальних учнів, ставити завдання у спільному структурованому просторі всім школярам або вибірково, оперативно обмінюватися інформацією, створювати свої завдання або додавати їх з інших платформ. Відеозустрічі Meet допомагають налагодити візуальне спілкування з усім класом. Спільнота «На урок» дуже допомагає в створенні та організації майбутнього уроку. Там є тести (+ онлайн), уроки, презентації, олімпіади та конкурси.
На платформі «На Урок», яку я інтенсивно використовую в своїй роботі з класом, 2020 року я зареєструвала всі класи, в яких викладаю. Там учні за бажанням можуть опробувати свої знання з історії під час предметних онлайн-олімпіад та конкурсів. Учасників було багато.. Але.. Дуже вдячна учню 9 класу Кутовському Андрію за участь і гарний результат!
У своїй методичній скарбниці окрім відкритих уроків також маю власноруч виконану розробку: брошурку« Перлина нашого краю», створену ще за часів краєзнавчого гуртка. Також в свій час у нас працював краєзнавчий музей. Ми з учасниками гуртка часто влаштовували там фотосесії)))Записали диск (в той час актуальна штука)