Близько 80% дітей мають профіль в соціальних мережах. Однак, при такій величезній частці включеності школярів в віртуальні спільноти їх реальну поведінку в соцмережах майже не досліджено.
Номер слайду 3
Загальноприйнята думкадіти на віртуальних майданчиках невтомно займаються самопрезентацієй - змінюють статуси, фотографії, шукають все нові контакти і поводяться довірливо, надмірно відкриваючись перед віртуальними співрозмовниками.
Номер слайду 4
Реальні факти70% школярів не пишуть заміток про себе і своє життя
Номер слайду 5
Школярі заходять на віртуальні майданчики, перш за все, з утилітарною метою: спілкуватися з друзями, слухати музику дивитися кіно.
Номер слайду 6
свою позицію діти висловлюють завуальовано - за допомогою тиражування цікавою, на їх погляд, інформації та «лайків»
Номер слайду 7
Більшість школярів - 60% - проводять в соціальних мережах до трьох годин в день. 16% з них сидять «в віртуалі» менше години в день. 44% присвячують соцмережах від одного до трьох годин в день. Серед решти 40% респондентів половина сидить в соцмережах від трьох до п'яти годин на день, а ще половина - більше п'яти годин
Номер слайду 8
Час у соцмережах
Номер слайду 9
Кожна п'ята дитина має більше 100 друзів у соціальній мережі
Номер слайду 10
Віртуальні друзі
Номер слайду 11
як би не розширювався коло віртуального спілкування користувача, число справжніх друзів залишається незмінним у 43% школярів в реальному житті - до 10 друзів. У 58% - більше десятка друзів. Виникає питання: хто ті «френди» в соцмережах, які не входять до близького кола реальних друзів?
Номер слайду 12
Спілкування з незнайомцями
Номер слайду 13
Соцмережі - воронки, що засмоктують нових користувачів82% в соцмережі зареєстровані більшість їхніх друзів і знайомих.
Номер слайду 14
«Автобіографії» в соцмережах не популярніБільшість - 69% школярів - не роблять цього. Ті, хто все ж пише про себе, зізнаються, що роблять це лише у виняткових випадках.
Номер слайду 15
Фотографії в соцмережах
Номер слайду 16
Висловлювати свою думку краще за допомогою чужої інформаціїПідлітки, переглядаючи інформацію, відбирають найбільш цікаву, з їх точки зору, і діляться нею з друзями.
Номер слайду 17
додавання музики або відео
Номер слайду 18
Коментування повідомлень користується меншою популярністю і використовується рідше, ніж раз на тиждень
Номер слайду 19
Висновкишколярі досить одноманітно використовують соціальні мережі. Нормою є часта перевірка особистої сторінкиспілкування виключно з близьким колом друзів. Більшість підлітків вважає за краще «кількісне поширення контенту якісним наповненням мережі новою інформацією»