Презентація " Партнерство і співпраця ( щоб дитина навчалася)"

Про матеріал
Презентація містить принципи сімейного виховання, кодекс умов життя дитини, правила гуманного ставлення до дитини, причини недоліків у сімейному вихованні, тест "Які ви батьки", вправу "Рибячий скелет". Стане в нагоді заступнику директора чи класному керівникові.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИПартнерство і співпраця( щоб дитина навчалася) «…виховання являє собою ніщо інше як спеціально організовану, між- особистісну взаємодію дорослих з дітьми й дітей між собою» Я. А. Коменський Підготувала ЗДНВР Годлєвська Р. П. 2018-2019 н.р.

Номер слайду 2

Навіть одна людина може привести коня до річки. Але навіть сотня не змусить його напитися. Народна мудрість. Освіта – пречудова річ, та незле пам’ятати: нічого, з того, що слід було б знати, примусом не навчити. Оскар Вайльд

Номер слайду 3

Принципи сімейного виховання.1. Рівноправність. Діти – мої однодумці. Нам добре разом і погано разом.2. Ніяких змагань. Так, я знаю, що відчуває переможець – душевне піднесення, а що відчуває переможений?...3. Ніяких покарань. Обговорити і забути – так будемо боротися з поганим… Зрозуміти і пробачити – ось так ми будемо вирощувати добре.4. Всі свята загальні.5. «Відкрита педагогіка». Говорять, що діти люблять, щоб їх виховували «непомітно», ніби сім’я – сцена театру і можна талановито удавати…6. «Мій дім – моя фортеця», вірніше «наш дім – наша фортеця». Теплий дім, куди можна запросити друзів, принести бездомне кошеня…7. Мої діти хороші, моя дитина взяла без дозволу, але вона не злодій; одержав двійку, але не тупиця.

Номер слайду 4

Робота в групах. Обговорення. Складання своїх принципів виховання в сім’ї.

Номер слайду 5

Методи виховання в сім’ї. Вплив на дитину індивідуальний, враховує конкретні вчинки і дії дитини.2. Вибір методів виховання залежить від індивідуальності батьків.3. Використання методів виховання залежить від мети, яку ставлять перед собою батьки

Номер слайду 6

Кодекс умов життя дитини.якщо діти живуть в умовах постійної критики, вони вчаться засуджувати;якщо діти живуть в умовах ворожнечі, вони вчаться насильству;якщо дитину постійно висміювати, вона вчиться зневажати себе;якщо дитину постійно соромлять, вона навчається відчувати постійну провину;якщо дітей підтримують, вони навчаються впевненості в собі;якщо дітей схвалюють, вони навчаються самоповаги;якщо діти живуть в умовах справедливості, вони навчаються бути справедливими;якщо діти живуть у безпеці, вони навчаються довіряти;якщо діти живуть з визнанням, вони навчаються дружелюбності; вони навчаються знаходити любов на землі.

Номер слайду 7

Правила гуманного ставлення до дитини.1. Починайте з похвали і щирого визнання талантів дитини.2. Звертаючи увагу на помилки дітей, робіть це у не прямій формі.3. Перш ніж критикувати дитину, скажіть про свої власні помилки.4. Ставте запитання, замість того, щоб віддавати накази.5. Хваліть дитину за кожен навіть скромний успіх і будьте при цьому «щирі у своєму визнанні і більш щедрі на похвалу».6. Користуйтеся заохоченням. Зробіть так, щоб недолік, який ви хочете в дитині виправити, виглядав легко поправним, а справа, якою ви хочете її зацікавити, такою, що легко вирішується.7. Робіть так,щоб дитині було приємно виконувати те, що ви хочете.

Номер слайду 8

Причини недоліків у сімейному вихованнінегативні приклади з життя сім’ї;безсистемність виховних впливів;надмірний авторитаризм;дефіцит спілкування батьків з дітьми;невміння організовувати конкретну діяльність дітей, спілкування з ними;система заборон, як основа виховання; неузгодже-ність дій у родині; зниження виховної активності батьків в міру того, як діти дорослішають;батьківський егоїзм – перебільшене уявлення про здіб-ності дитини, її виключність, прагнення обмежити виховання піклуванням про одяг, їжу, задоволення всіх потреб дітей тощо.

Номер слайду 9

Тест «Які ви батьки?»На питання слід відповідати «так» або «ні».1. Чи пишаєтесь ви тим, що ваша дитина змалечку була чепурункою?2. Чи заохочуєте свою доньку або сина, коли вони повертаються зі школи з гарними оцінками?3. Чи вмієте правильно відповісти на запитання про взаємини між чоловіком і жінкою?4. Чи знаєте ви, що дитина повинна, а що не повинна їсти?5. Чи цілуєте і пестите своє чадо після семи років?6. Чи наполягаєте на тому, щоб діти самі тримали в порядку свої речі, кімнату?7. Чи здатні ви у присутності дитини визнати свою помилку?8. Чи визнаєте і поважаєте право своєї дитини на особисту таємницю (листи, щоденник тощо)?9. Чи маєте ви звичку часто повторювати: «Ось коли я був (була) малим, то…» або «Дитина має мовчати, коли її не запитують»? 10. Чи розповідаєте дитині про свої радощі та прикрощі?11. Чи вдаєтеся до такого засобу покарання, як заборона дивитися телевізор?12. Чи цікавитесь, як ваша дитина проводить дозвілля?13. Якби вам запропонували роботу вихователя, ви б погодились?14. Чи критикуєте й караєте своїх дітей у присутності сторонніх?

Номер слайду 10

Ключ Поставте собі по одному балу за кожну відповідь, яка співпала із запропонованою.1 – ні, 6 – ні, 11 - ні2 – ні, 7 – так, 12 – ні,3 – так, 8 – так, 13 – ні,4 – так, 9 – ні, 14 - ні5 – так, 10 – так,

Номер слайду 11

Якщо ви набрали:1 – 2 бали. Ви дуже ризикуєте. Не будьте занадто суворі й педантичні. Бо через кілька років можете мати серйозні проблеми. Будьте поступливішими.3 – 5 балів. Не кращий результат. Ваша твердість у вимогах пригнічує дитину. Ви позбавляєте її самостійності.6 – 8 балів. Дитина вас не може зрозуміти. Ви вдаєтесь до крайнощів – то занадто вимогливі, то дозволяєте те, чого не слід дозволяти.9 – 11 балів. Ви дуже любите дітей і стараєтесь їх правильно виховувати. Покладаєтесь на власну інтуїцію. Але вам не завадило б частіше з кимось радитись.12 – 13 балів. Ваші діти завжди будуть пишатися вами. Ви – надійна їхня опора, даєте їм усе, що необхідно для майбутнього самостійного життя.14 балів. Зустрічається доволі рідко. Це як виграти у лотерею автомобіль. Така родина просто ідеальна.

Номер слайду 12

Забезпечення партнерства і співпраці адміністрації школи, вчителів і батьківської громадськості

Номер слайду 13

Принципи партнерства. Педагогіка партнерства ґрунтується на співпраці учня, батьків та вчителя. Вимогами й правилами організації партнерства школи і сім'ї є: • формування морально-духовної, життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується у соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал; • єдність дій педагогів і батьків;• зміцнення й розвиток контактів між педагогами і батьками щодо вивчення психології дитини та її поведінки;• постійний діалог як форма відносин між педагогами і батьками, основою якої є свідоме прийняття шкільних вимог і правил батьками; • гуманізація міжособистісних відносин, попередження конфліктних ситуацій та оптимізація взаємин між педагогами і батьками, в основі яких — толерантність, розуміння, співучасть, відкритість, добровільність, здатність до взаємодії;• постійне, різнобічне і глибоке вивчення сім'ї;• системна організація навчання батьків, підвищення рівня їхніх психолого-педагогічних знань і компетентності, урізноманітнення форм і методів педагогічної просвіти.

Номер слайду 14

Вправа «Риб'ячий скелет» або «Фішбоун»На голові риби записано тезу: « Чому в учнів низька успішність ?» На кістках( скелеті) запишіть, будь ласка, зверху причини, а знизу наслідки. А на хвості – висновок.

Номер слайду 15

Вправа «Фішбоун»

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Що ми думаємо, що знаємо і в що віримо, у кінцевому результаті не важливо. Важливим є лише те, що ми робимо. Джон Раскін, англійський письменник

Номер слайду 18

Дякую за увагу!

pptx
Додано
30 жовтня 2019
Переглядів
224
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку