Принципи партнерства. Педагогіка партнерства ґрунтується на співпраці учня, батьків та вчителя. Вимогами й правилами організації партнерства школи і сім'ї є: • формування морально-духовної, життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується у соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал; • єдність дій педагогів і батьків;• зміцнення й розвиток контактів між педагогами і батьками щодо вивчення психології дитини та її поведінки;• постійний діалог як форма відносин між педагогами і батьками, основою якої є свідоме прийняття шкільних вимог і правил батьками; • гуманізація міжособистісних відносин, попередження конфліктних ситуацій та оптимізація взаємин між педагогами і батьками, в основі яких — толерантність, розуміння, співучасть, відкритість, добровільність, здатність до взаємодії;• постійне, різнобічне і глибоке вивчення сім'ї;• системна організація навчання батьків, підвищення рівня їхніх психолого-педагогічних знань і компетентності, урізноманітнення форм і методів педагогічної просвіти.