Презентація містить поради батькам майбутніх першокласників, інформацію про основні труднощі дітей під час навчання, як створити умови для взаємодії батьків та виробити правила психологічної підготовки дітей до школи.
Зустріч з батьками майбутніх першокласників у форматі творчої студії Підготувала ЗДНВР Годлєвська Р. П. 2018-2019 н.р.
Номер слайду 2
Навіть одна людина може привести коня до річки. Але навіть сотня не змусить його напитися. Народна мудрість. Освіта – пречудова річ, та незле пам’ятати: нічого, з того, що слід було б знати, примусом не навчити. Оскар Вайльд
Номер слайду 3
Початок шкільного життя – випробування для дітей, тому що воно пов'язане з різкою зміною всього способу їхнього життя.
Номер слайду 4
Мета зустрічіЗалучити батьків майбутніх першокласників до психологічної підготовки до школи. Завдання зустрічі Розповісти про основні труднощі дітей під час навчання. Створити умови для взаємодії батьків. Виробити правила психологічної підготовки дітей до школи.
Номер слайду 5
«Розфарбуй квітку»Перше правило для батьків: НІКОЛИ НЕ ПОРІВНЮЙТЕ СВОЮ ДИТИНУ З ІНШИМИ
Номер слайду 6
Варто сказати дитині
Номер слайду 7
«Корені квітки» – це психічні процеси: пам’ять зорова і слухова, мислення, увага, творча уява, сприйняття
Номер слайду 8
ДІТИ – КВІТИ ЖИТТЯДруге правило для батьків: У РОЗВИТКУ ІНТЕЛЕКТУ НЕМАЄ «СТАБІЛЬНОГО СТАНУ»
Номер слайду 9
ЯК Я МОТИВУЮ СВОЮ ДИТИНУ ДО НАВЧАННЯ?Корисно сказати їм: «У школі буде складно, але цікаво. Ти дізнаєшся багато нового», ніж висловлювати щось страшне своєю невизначеністю: «Ось підеш до школи — там і дізнаєшся...».
Номер слайду 10
Третє правило для батьків: У ДІТЯХ СЛІД РОЗВИВАТИ САМОСТІЙНІСТЬ
Номер слайду 11
ЯК Я МОЖУ РОЗВИНУТИ ВПЕВНЕНІСТЬ У ДИТИНІ?МОЇ ОЧІКУВАННЯ ВІД ШКОЛИ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ МОЄЇ ДИТИНИПравило четверте: ЩО ЛІПШЕ В ДІТЕЙ РОЗВИНЕНІ КООРДИНАЦІЯ РУХІВ І ДРІБНА МОТОРИКА, ТО ЛІПШЕ В НИХ МОВЛЕННЯ
Номер слайду 12
ЩО Я ЧЕКАЮ ВІД МОЄЇ ДИТИНИ
Номер слайду 13
КВІТКОВА ГАЛЯВИНАПравило п'яте: НАВЧИТИ ДІТЕЙ ПРОСТИХ ПРАВИЛ СПІЛКУВАННЯ
Номер слайду 14
НАСКІЛЬКИ МОЯ ДИТИНА ГОТОВА ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІПравило шосте: ПРИВЧАЙТЕ ДІТЕЙ БУТИ САМОСТІЙНИМИ
Номер слайду 15
Головне правило: ТІЛЬКИ СПІЛЬНИМИ ЗУСИЛЛЯМИ БАТЬКИ ТА ВЧИТЕЛІ ПОДОЛАЮТЬ ВСІ ТРУДНОЩІ У ВИХОВАННІ ТА НАВЧАННІ ДІТЕЙ
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Забезпечення партнерства і співпраці адміністрації школи, вчителів і батьківської громадськості
Номер слайду 19
Принципи партнерства. Педагогіка партнерства ґрунтується на співпраці учня, батьків та вчителя. Вимогами й правилами організації партнерства школи і сім'ї є: • формування морально-духовної, життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується у соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал; • єдність дій педагогів і батьків;• зміцнення й розвиток контактів між педагогами і батьками щодо вивчення психології дитини та її поведінки;• постійний діалог як форма відносин між педагогами і батьками, основою якої є свідоме прийняття шкільних вимог і правил батьками; • гуманізація міжособистісних відносин, попередження конфліктних ситуацій та оптимізація взаємин між педагогами і батьками, в основі яких — толерантність, розуміння, співучасть, відкритість, добровільність, здатність до взаємодії;• постійне, різнобічне і глибоке вивчення сім'ї;• системна організація навчання батьків, підвищення рівня їхніх психолого-педагогічних знань і компетентності, урізноманітнення форм і методів педагогічної просвіти.
Номер слайду 20
Номер слайду 21
Номер слайду 22
Що ми думаємо, що знаємо і в що віримо, у кінцевому результаті не важливо. Важливим є лише те, що ми робимо. Джон Раскін, англійський письменник