Алгоритм Алгоритм - це сукупність вказівок, які розуміє виконавець, виконання яких приведе до досягнення поставленної мети. Алгоритми бувають: - лінійні; - розгалудженні; - циклічні.
Номер слайду 3
Властивості алгоритмів Дискретність. Масовість. Результативність. Скінченість. Визначеність (однозначність). Зрозумілість.
Номер слайду 4
Середовище Скретч
Номер слайду 5
Середовище Скретч. Категорії команд
Номер слайду 6
Середовище Скретч. Сцена Сцена має 480 точок (пікселів) по горизонталі й 360 точок по вертикалі. Початок координат знаходиться у центрі сцени. У нижній частині сцени знаходиться поле в якому вказується координати вказівника миші
Номер слайду 7
Середовище Скретч
Нижня частина правої смуги – це поле в якому містяться всі виконавці проекту, а також сцена
Номер слайду 8
Середовище Скретч є Якщо який-небуть об’єкт активний то попереднє вікно набуває слідуючого вигляду. У ньому з’являються кнопки, які призначені для роботи з об’єктами і програмами (скриптами).
Номер слайду 9
Середовище Скретч
Головне меню призначене для роботи з проектом. Воно дозволяє зберігати проект, надсилати його в Інтернет, встановлювати мову тощо.
Номер слайду 10
Виконайте завдання 1. Збільште і зменште розмір Рудого кота. Для цього відкрийте його контекстне меню, виконайте команду Змінити розмір об'єкта. Біля Рудого кота з'явиться подвійна стрілка. Встановіть на неї вказівник миші, натисніть ліву кнопку миші і, не відпускаючи її, перемістіть мишу ліворуч або праворуч. Одночасно з переміщенням миші змінюватиметься розмір об'єкта. Скористайтеся іншим способом зміни розміру об'єкта. Для цього натисніть кнопку миші на кнопці Збільшити розмір або Зменшити розмір. Після цього встановіть вказівник миші на об'єкті й клацніть кнопку миші. З кожним її натисканням об'єкт збільшуватиметься або зменшуватиметься
Номер слайду 11
Виконайте завдання 2. Змініть розмір сцени. Для цього натисніть кнопку У зменшений розмір. Сцена стане меншою. Відновіть попередній розмір сцени, для чого натисніть кнопку У повний розмір. Розгорніть сцену на весь екран, для чого натисніть кнопку У режим перегляду. Відновіть попередній вигляд і розмір сцени.
Номер слайду 12
Виконайте завдання 3. Надайте об'єкту Рудий кіт ім'я Василь. Для цього встановіть вказівник миші на поле Об'єкті (див. рис. слайда 9), клацніть кнопку миші, уведіть ім'я Василь і натисніть клавішу Enter.
Номер слайду 13
Виконайте завдання 4. Установіть фон сцени baseball-field. Для цього натисніть значок Сцена і відкрийте вкладку Фони. У рядку Новий фон натисніть кнопку Імпортувати. Відкриється вікно Імпортувати фон (рис. .1.15), у якому містяться такі папки фонів: Indoors (У приміщенні), Nature (Природа), Outdoors (Надворі), Sports (Спорт). У цьому вікні виберіть папку Sports і натисніть кнопку Гаразд. У вікні, що відкриється, виберіть фон baseball-field і натисніть кнопку Гаразд Вікно Імпортувати фон
Номер слайду 14
Виконайте завдання 5. Видаліть зі сцени Рудого кота і розмістіть об'єкти Ьоу2 і ЬоуЗ. Для видалення відкрийте контекстне меню об'єкта Рудий кіт і виконайте команду Вилучити. Для розміщення на сцені нових об'єктів натисніть кнопку Вибрати новий об'єкт з файла. Відкриється вікно Новий об'єкт (рис. 1.16), у якому містяться такі папки об'єктів: Animals (Тварини), Fantasy (Казкові персонажі), Letters (Букви і цифри), People (Люди), Things (Речі), Transportation (Транспорт). У цьому вікні виберіть папку People і натисніть кнопку Гаразд. У вікні, що відкриється, виберіть об'єкт Ьоу2 і натисніть кнопку Гаразд. За аналогією розмістіть на сцені другий об'єкт — ЬоуЗ. Розмістіть об'єкти на сцені так, як наведено на рис. 1.17.