Презентація "Повторюєм Скреч"

Про матеріал
Презентація допоможе учням згадати матеріал по програмуванні на мові Скретч
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Алгоритми Програмування в середовищі Скретч

Номер слайду 2

Алгоритм Алгоритм - це сукупність вказівок, які розуміє виконавець, виконання яких приведе до досягнення поставленної мети. Алгоритми бувають: - лінійні; - розгалудженні; - циклічні.

Номер слайду 3

Властивості алгоритмів Дискретність. Масовість. Результативність. Скінченість. Визначеність (однозначність). Зрозумілість.

Номер слайду 4

Середовище Скретч

Номер слайду 5

Середовище Скретч. Категорії команд

Номер слайду 6

Середовище Скретч. Сцена Сцена має 480 точок (пікселів) по горизонталі й 360 точок по вертикалі. Початок координат знаходиться у центрі сцени. У нижній частині сцени знаходиться поле в якому вказується координати вказівника миші

Номер слайду 7

Середовище Скретч Нижня частина правої смуги – це поле в якому містяться всі виконавці проекту, а також сцена

Номер слайду 8

Середовище Скретч є Якщо який-небуть об’єкт активний то попереднє вікно набуває слідуючого вигляду. У ньому з’являються кнопки, які призначені для роботи з об’єктами і програмами (скриптами).

Номер слайду 9

Середовище Скретч Головне меню призначене для роботи з проектом. Воно дозволяє зберігати проект, надсилати його в Інтернет, встановлювати мову тощо.

Номер слайду 10

Виконайте завдання 1. Збільште і зменште розмір Рудого кота. Для цього відкрий­те його контекстне меню, виконайте команду Змінити розмір об'єкта. Біля Рудого кота з'явиться подвійна стрілка. Встано­віть на неї вказівник миші, натисніть ліву кнопку миші і, не від­пускаючи її, перемістіть мишу ліворуч або праворуч. Одночасно з переміщенням миші змінюватиметься розмір об'єкта. Скористайтеся іншим способом зміни розміру об'єкта. Для цього натисніть кнопку миші на кнопці Збільшити розмір або Зменшити розмір. Після цього встановіть вказівник миші на об'єкті й клацніть кнопку миші. З кожним її натисканням об'єкт збільшуватиметься або зменшуватиметься

Номер слайду 11

Виконайте завдання 2. Змініть розмір сцени. Для цього натисніть кнопку У зменшений розмір. Сцена стане меншою. Відновіть попередній розмір сце­ни, для чого натисніть кнопку У повний розмір. Розгорніть сце­ну на весь екран, для чого натисніть кнопку У режим перегляду. Відновіть попередній вигляд і розмір сцени.

Номер слайду 12

Виконайте завдання 3. Надайте об'єкту Рудий кіт ім'я Василь. Для цього встановіть вказівник миші на поле Об'єкті (див. рис. слайда 9), клацніть кноп­ку миші, уведіть ім'я Василь і натисніть клавішу Enter.

Номер слайду 13

Виконайте завдання 4. Установіть фон сцени baseball-field. Для цього натисніть зна­чок Сцена і відкрийте вкладку Фони. У рядку Новий фон на­тисніть кнопку Імпортувати. Відкриється вікно Імпортувати фон (рис. .1.15), у якому містяться такі папки фонів: Indoors (У приміщенні), Nature (Природа), Outdoors (Надворі), Sports (Спорт). У цьому вікні виберіть папку Sports і натисніть кнопку Гаразд. У вікні, що відкриється, виберіть фон baseball-field і натисніть кнопку Гаразд Вікно Імпортувати фон

Номер слайду 14

Виконайте завдання 5. Видаліть зі сцени Рудого кота і розмістіть об'єкти Ьоу2 і ЬоуЗ. Для видалення відкрийте контекстне меню об'єкта Рудий кіт і виконайте команду Вилучити. Для розміщення на сцені но­вих об'єктів натисніть кнопку Вибрати новий об'єкт з файла. Відкриється вікно Новий об'єкт (рис. 1.16), у якому містяться такі папки об'єктів: Animals (Тварини), Fantasy (Казкові персо­нажі), Letters (Букви і цифри), People (Люди), Things (Речі), Transportation (Транспорт). У цьому вікні виберіть папку People і натисніть кнопку Гаразд. У вікні, що відкриється, виберіть об'єкт Ьоу2 і натис­ніть кнопку Гаразд. За аналогією розмістіть на сцені другий об'єкт — ЬоуЗ. Розмістіть об'єкти на сцені так, як наведено на рис. 1.17.

Номер слайду 15

Рис. 1.16 Рис. 1.17

Номер слайду 16

Домашнє завдання

ppt
Додав(-ла)
Maluk Ivan
Додано
6 травня 2020
Переглядів
1194
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку