Роль першого уроку з предмета у формуванні позитивного ставлення учнів до навчання
Номер слайду 2
Викладання - велике мистецтво,яке вдосконалюють усе життя. Майстерність учителя формується за допомогою багатьох факторів. І найголовніший з них - спілкування з кожним учнем.
Номер слайду 3
Щоб спілкування було продуктивним, треба з самого першого уроку сформувати в учнів позитивне ставлення до навчання взагалі й до конкретного предмета зокрема.
Номер слайду 4
Щоб заохотити дітей до навчання створюють ситуацію успіху: Це дуже важливо, і в тебе неодмінно вийде... Саме ти можеш це гарно зробити... Я впевнена, що наступного разу ти це зробиш ще краще. Це зовсім не складно, навіть якщо не вийде - нічого страшного.
Номер слайду 5
Для того, щоб учні вчилися із захопленням, кожен урок зроби цікавим для дітей. в основі покладено принцип навчання у співпраці. Дати змогу школярам нести відповідальність за спільну діяльність; створювати ситуації, щоб діти працювали по черзі, слухали один одного; Організовувати роботу дітей у парах, групах, щоб вони мали змогу обмінюватися думками, знаннями, ідеями.
Номер слайду 6
Чередувати наочність з фрагментами відео та аудіо матеріалів, що також зацікавлює учнів у навчанні. Кожен раз завдання та матеріали підбирати з урахуванням рівня цікавості та новизни. Таким чином, кожного разу учні з нетерпінням очікують чогось новенького та цікавенького.
Номер слайду 7
пізнавальні ігрияк метод стимулювання інтересудо навчання
Номер слайду 8
Дати учням відчути радість праці, щастя успіху в навчанні, осмислити цінність навчання —найперше завдання, бо успіх у навчанні — єдине джерело внутрішніх сил дитини, що породжує енергію боротьби з труднощами, бажання вчитися. ВИСНОВОК