Презентація "Права дитини"

Про матеріал
Презентація на виховну годину "Ти -маєш свої права" Класним керівникам для користування
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

ШКОЛА І ПРАВА ДИТИНИ

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Людина від народження наділена правами

Номер слайду 18

ДИТИНА – ЦЕ ДАР БОЖИЙ

Номер слайду 19

…Вносьте Віру,де є сумнів;Надію – де відчай;Радість – де сум;Любов – де ненависть…

Номер слайду 20

ДОСТАТНЬО ЛЮБИТИ ДИТИНУ БЕЗУМОВНОЮ ЛЮБОВ’Ю,Й ДИТИНА ЛЮБИТИМЕ СЕБЕ,УСВІДОМЛЮВАТИМЕ НЕОБХІДНІСТЬ СВОГО ІСНУВАННЯ Й РОЗВИТКУ.

Номер слайду 21

…Діти чекають від дорослих не покарань,не байдужості,а любові й розуміння,підтримки і допомоги…

Номер слайду 22

ПРАВОВИЙСЛОВНИЧОК

Номер слайду 23

-КОНВЕНЦІЯ ООН ПРО ПРАВА ДІТЕЙ;-КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ;-ДЕКЛАРАЦІЯ ПРАВ ДИТИНИ.

Номер слайду 24

Конвенція – угода,міжнародний договір з якогось одного спеціального питання,що визначає права й обов’язки .

Номер слайду 25

Дискримінація - НАВМИСНЕ ПОЗБАВЛЕННЯ АБО ОБМЕЖЕННЯ ПРАВ ОКРЕМИХ ГРОМАДЯН,ПЕВНИХ СОЦІАЛЬНИХ ГРУП ЧИ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ,ЗДІЙСНЮВАНЕ ЗА ОЗНАКАМИ РАСОВОЇ,НАЦІОНАЛЬНОЇ АБО ДЕРЖАВНОЇ ПРИНАЛЕЖНОСТІ,МАЙНОВОГО СТАНУ,ПОЛІТИЧНИХ ЧИ РЕЛІГІЙНИХ ПЕРЕКОНАНЬ.

Номер слайду 26

ЗАКОН -ДОКУМЕНТ,НОРМАТИВНИЙ АКТ, МАЄ НАЙВИЩУ ЮРИДИЧНУ СИЛУ ЩОДО АКТІВ ВИЩИХ ДЕРЖАВНИХ ОРГАНІВ І ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ.

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

2. Політичні права. До них належать свобода думки (ст. 12), свобода вираження (ст.13), свобода зібрань (ст. 15), свобода переконань і віросповідання (ст. 14), вільний доступ до інформації (ст. 17). Слід звернути увагу на те, що Загальна Декларація прав людини до політичних прав відносить такожправо обирати й бути обраними під час виборів.

Номер слайду 30

3. Економічні права. Стаття 4 визначає, що держави-сторони повинні вживати всіх необхідних правових, адміністративних та інших заходів для реалізації економічних, соціальних і культурних прав. Більш специфічно, поміж іншими речами, це також передбачено у праві на захист від експлуатації (ст. 32 і 36).

Номер слайду 31

4. Соціальні права. Знову ст. 4, а також ст. 28 і 29, які визначають право на освіту, ст. 24 - право на охорону здоров'я ст. 26 - право на соціальне забезпечення.

Номер слайду 32

5. Культурні права На додаток до ст. 4 у цьому контексті слід згадати ст. 31, яка визнає право на відпочинок і дозвілля, залучення до гри та участі в культурному та мистецькому житті.

Номер слайду 33

У СВІТІ КАЗОК...

Номер слайду 34

Астрид Ліндгрен “Малюк і Карлсон,що живе на даху” “-Нічого,нічого,-сказала фрекен Бок, -у мене і діти,і собаки швидко стають шовковими.”

Номер слайду 35

“Царівна-жаба” “-Навіщо ти,Іване-царевичу ,спалив мою жаб’ячу шкіру?Шукай тепер мене в тридев’ятому царстві у Кощія Безсмертного.”

Номер слайду 36

Шарль Перро “Попелюшка”“-Матінко,сестри,можна і мені хоч одним оком глянути на бал? -Ха-ха-ха!Що тобі, замазурі,робити в королівському палаці?”

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Як реагує дитина на порушення її прав? Їй стає важко спілкуватися з однолітками і дорослими (вона поводиться брутально,блазнює, б’ється ,замикається в собі); - її турбує особиста безпека і любов до неї;- вона часто буває в поганому настрої;- може втекти з дому;- може приймати наркотики або алкоголь;- може робити спроби суїциду.

Номер слайду 39

Що можуть зробити батьки для своєї дитини?Пам ’ятати ,що дитина – це окрема особистість,яка має особисті почуття,бажання,думки,потреби,які слід поважати.- Забезпечити її фізичну безпеку . Переконатися,що вона знає телефони 101,102,103,104,імена та телефони близьких родичів і сусідів.- Навчити її казати “ Ні ”, навчити захищатися,вміти поводитися безпечно.- Негайно припинити фізичну і словесну агресію стосовно дитини та інших людей.- Знайти час для щоденної щирої розмови з дитиною . Ділитися з нею своїми почуттями і думками.- Пам’ятати про її вік та про те,що вона має свої особливості.- Залучати її до обговорення тих сімейних проблем,які можуть бути для неї доступними.- Залучати дитину до створення сімейних правил.

Номер слайду 40

ПАМ’ЯТАЙТЕ! Дитина поважатиме права інших людей, якщо будуть поважати її права, якщо вона сама складатиме правила поведінки і нестиме за них відповідальність.

Номер слайду 41

Що повинен робити класний керівник? - Вивчати умови сімейного виховання; - Проводити роботу з неблагополучними сім’ями; - Проводити роз’яснювальну роботу з дітьми та батьками; - Колективне вироблення основних завдань школи щодо забезпечення прав дитини; - Дотримання законодавства щодо захисту прав дитини; - Співпрацювати з службою справах дітей та органами ЦССДМ.

Номер слайду 42

Номер слайду 43

ДЯКУЄМО ЗА УВАГУ!!!

pptx
Додано
26 жовтня 2019
Переглядів
494
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку