Презентація Правильний вибір

Про матеріал
Уже в найближчі 15-20 років і в Україні, і у світі будуть потрібні зовсім нові спеціалісти, які не лише розбиратимуться у своїй галузі, а й матимуть крос-галузеву спеціалізацію. Для учнів 5-11 класів
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Правильний вибір про сучасне. ОЛЬГА ДУЛА

Номер слайду 2

Професії майбутнього

Номер слайду 3

Сучасний світ так швидко змінюється, що популярні колись професії тьмяніють на фоні нових.

Номер слайду 4

Сучасні і майбутні тенденції ринку праціАналітики впевнені, що майбутнє стоїть за сучасними технологіями, і скоро не буде сфер діяльності, в яких вони не будуть задіяні. Тенденції сучасного ринку праці – максимальна роботизація і мінімізація фізичної праці. Уже в найближчі 15-20 років і в Україні, і у світі будуть потрібні зовсім нові спеціалісти, які не лише розбиратимуться у своїй галузі, а й матимуть крос-галузеву спеціалізацію.

Номер слайду 5

IT-фахівціОсновні професії: Дизайнер інтерфейсів – програміст, який передбачає дії відвідувачів на сторінці і створює зручний інтерфейс. Архітектор VR – фахівець, який створює віртуальну реальність. Дизайнер VR – фахівець, який реалізує задумку архітектора віртуальної реальності. Розробник системи ERP – майстер, який буде розробляти програмне забезпечення для ведення справ великих компаній. Розробник додатків. Розробник моделей Big. Dat. A – програміст, який створює проекти для обробки величезної кількості даних. Сфера технологій постійно змінюється і розвивається, тому програмісти і розробники будуть потрібні і через десяток років.

Номер слайду 6

Медицина. Основні професії: IT-лікар – фахівець, який створює програмне забезпечення для лікувального та діагностичного устаткування, розробляє методи аналізу Big. Dat. A. Тканинний інженер і творець кіберпротезів – фахівець, який буде створювати натуральні людські тканини і поєднувати їх з протезами, для подальшої імплантації. За цією професією стоїть майбутнє медицини. Молекулярний біолог – фахівець, який розробляє на молекулярному рівні різні ліки. Працює в галузі клонування, лікування онкологічних захворювань, вивчення генів. Генетичний консультант – лікар, який зможе не тільки проконсультувати про можливі ризики виникнення генетичного захворювання, але й розробить стратегію лікування. Телемедик – професія майбутнього, яка передбачає, що доктор буде консультувати пацієнтів через інтернет. Молекулярний дієтолог – професія, яка передбачає оцінку генетичного коду людини з розробкою індивідуальної схеми харчування.

Номер слайду 7

Біоінженерія. Основні професії в цій галузі: Біотехнолог – майстер в медичній, генній та фармацевтичній сферах. Професія, що передбачає створення харчових продуктів, БАДів, ферментів і медикаментів. Біоінженер – фахівець в галузі хімії і біології, займається зміною властивостей живих організмів. Біофармацевт – вчений, який створює медикаменти з генетично модифікованих мікроорганізмів. Генний інженер – професія, основне завдання якої полягає в зміні властивостей організмів за допомогою генних маніпуляцій. сучасна наукова сфера, котра поєднує в собі знання з біофізики, біології, генної інженерії та IT-технологій.

Номер слайду 8

Космогеолог. Розробник програмного забезпечення. Майстер по рециклінгу одягуІнженер з відновлюваної енергіїМайстер з кібербезпеки. Проектувальник 3 D друку. Фізіотерапевт. Фахівець з «розумних» будівель. Спеціаліст з цифрового контенту. Спеціаліст з міського сільського господарства. Генний інженер. Гід з питань персональної освіти. Також, до 2025 року з’явиться багато нових професій, таких як:

Номер слайду 9

Модератор. Тьютор. Організатор проектного навчання. Розробник освітніх траекторій. Координатор освітніх онлайн-платформ. Ментор стартапівІгромастер. Професії майбутнього, які радять опановувати в галузі освіти:

Номер слайду 10

(РЕПЕТИТОР) особа, що веде індивідуальні або групові заняття із учнями, студентами, наставник. Тьютор

Номер слайду 11

педагог, який буде підбирати під учня унікальну ефективну програму навчання з урахуванням його психологічних особливостей, початкових знань і кінцевого бажаного результату. Розробник освітніх траекторій

Номер слайду 12

Рециклінг – це процес переробки відходів у матеріал, який можна використовувати повторно. 

Номер слайду 13

Вибір першої професії та університету припадає на непростий період життя підлітків. Мозок в цей віковий період намагається стати ефективнішим і активно трансформується. Префронтальна кора, що відповідає за ухвалення рішень, планування, поведінку, не до кінця сформувалася. Хочуть цього дорослі чи ні, але в цей період мозок підлітка покладається на мигдалини, які керують емоціями, інстинктами, імпульсами. Щоб обрати спеціальність, потрібно знати себе, розуміти свої бажання, потреби, мотивацію. Не кожен тінейджер може похвалитися такими знаннями про себе. Але все ж є гачок, на який можна спробувати зловити майбутню професію.

Номер слайду 14

Пригадайте вправу «Формула вибору професії», яка допоможе визначити, до чого лежить душа підлітка.

Номер слайду 15

Питання, що допоможуть визначитися зі спеціальністю

Номер слайду 16

Що б я хотів(ла) робити, якби знав(ла), що в мене точно вийде? Якщо б не було перешкод і труднощів, але була гарантія, що в цій справі я стану успішним(ою)?Як я можу реалізувати себе після завершення навчання? Як я можу приносити користь іншим? Адже який сенс у діяльності, що не приносить користі?

Номер слайду 17

Яке зайняття найнудніше для мене? Чим би я ніколи не став(ла) займатися? Що відрізняє його від того, чим я займаюся у кайф?Які 5 кар’єр я б хотів(ла) спробувати за своє життя? Чим би я займався(лася) з найбільшим задоволенням?Наскільки важливі гроші для мого майбутнього? Скільки я хочу заробляти, щоб забезпечити всі свої матеріальні і духовні потреби?Чи можу я кожен день виконувати роботу, за яку платять хороші гроші, але ця діяльність мені «проти шерсті»?

Номер слайду 18

УЯВИ СОБІ…ЯК ВИБРАТИПРОФЕСІЮКРОК1: ОПРИДІЛИТИ СВОЇ ВМІННЯ , ПРОАНАЛІЗУВАТИ СЕБЕ (ВЕБІНАР 1 І 2)КРОК 2: ПРОАНАЛІЗУВАТИ СВОЇ ІНТЕРЕСИ, МОЖЛИВОСТІ, ДЕ ЦІКАВО БУДЕ ПРАЦЮВАТИКРОК 3: ВИВЧИТИ ТІ ВИБРАНІ ПРОФЕСІЇ, ПОДИВИТИСЯ ФІЛЬМИ, ВИВЧИТИ ЛІТЕРАТУРУКРОК4: ОБ’ЄКТИВНО ПРОАНАЛІЗУВАТИ СВОЇ ЗДІБНОСТІ І ВИБРАТИ ДЕКІЛЬКА НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ПОДАЦІ ДОКУМЕНТІВ

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Єрохіна Наталія Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Психологія, Презентації
Додано
31 березня 2023
Переглядів
425
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку