Презентація пришкільного табору "Червоні вітрила" Бериславської загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів №3. Матеріал стане у нагоді класним керівникам, організаторам шкільного дозвілля.
В чудовій країні за морем далеким. Красуня Ассоль жила з батьком стареньким. Хоч радість не часто у дім прилітала,Червоні вітрила дівчина чекала. А люди сміялись: "Не вір у гадання,Як вітер примхливий минуть сподівання,Бо завжди на хвилях біліють вітрила..."Та дівчину мрія навік полонила. Червоні вітрила, вітрила надіїАссоль виглядала як щастя, як мрії!І вірила в те, що на хвилях чекання. Червоні вітрила несуть їй кохання!Всі знали напевне: таке не можливо,Не вірили люди у щастя, у диво,Та сонячним ранком червоні вітрила. З'явились у морі й до берега пливли!Червоні вітрила, вітрила надіїАссоль дочекалась, здійснилися мрії!Бо щастя прилине з далекого краю. До того, хто віру свою не втрачає!Пісня табору. Слова: Н. Погребняк. Музика: О. Янушкевич
8.00 – 8.30 - Прийом дітей Сурма кличе всіх: «Пора! З добрим ранком, дітвора» . 8.30 – 8.45 - Зарядка Всі шикуємося по порядку Й дружно робимо зарядку. 8.45 – 9.00 - Організаційна лінійка На лінійку біжи швидко, До сніданку уже близько.9.00 – 9.30 – Сніданок Всі за стіл! Дізнатись час, На сніданок, що у нас!10.00 – 11.00 – Робота в загонах Всі в загонах позбирались, Щось цікавого дізнались. 11.00 – 12.00 – Спортивна година Найсильніший хто у нас?- Це покаже кожен з нас.12.00 – 13.00 – Виховний захід Не сумує в нас ніхто: Тут і танці, і кіно.13.15 – 14.00 - Обід На обід йдемо ми дружно, І ніхто вже не шумить.14.00 – 14.10 – Підсумкова лінійка Знову сурма кличе нас, Бо додому уже час.14.10 – 16.50 – Денний сон (для 1загону)16.00 - Похід додому. Режим дня
Закони табору: Закон Закону – Правило неухильного дотримання всіх законів, що діють у таборі. Закон Часу – Не спізнюватися. Закон Території – Не виходити за територію школи без дозволу вихователя, не заважати роботі іншого загону. Закон Ввічливості та поваги у ставленні до дорослих і друзів. Закон Дружби – Підтримка і взаємовиручка. Один за всіх і всі за одного. Закон Зелені – Бережно відноситись до природи. Закон Дисципліни – Бути дисциплінованим, дотримуватись правил техніки безпеки на екскурсіях, правил дорожнього руху і пожежної безпеки.
У цьому році наш пришкільний табір працював за новою програмою «Країна Фентезі або у пошуках перлин» (упорядник: організатор табору Нігалатій О. О.). Основна відмінність цієї програми в тому, що вона складається із двох блоків: Дозвільний – проведення загально табірних заходів, тематичних днів;Проектний – робота тимчасових творчих груп за інтересами.
Основні проекти зміни{08 FB837 D-C827-4 EFA-A057-4 D05807 E0 F7 C}№п/п. Назва міні проекту. Мета. Керівник1.«Театралька»Розвиток творчих, артистичних якостей дітей. Музичний керівник Шевченко О. В.2.«На хвилях мрій»Розвиток інтелектуальних здібностей і якостей, стимулювання пізнавальної активності дітей. Педагог-психолог Кліандрова І. О.3.«Я маю право знати свої права»Ознайомити дітей з основними положеннями Конвенції про права дитини. педагог-організатор Нігалатій О. О.4.«Спорт – це життя»Пропаганда ЗСЖ, розвиток фізичних якостей, умінь і навиків.Інструктор з фізичного виховання Прушинська О. А.5.«Чи є Інтернет безпечним?»Розвиток умінь і навиків роботи з комп'ютером, в Інтернеті, формування навиків пошукової роботи.Інструктор по ІКТ Веренич С. Ю.
Створювати сприятливі умови для оздоровлення дітей, організовувати їхнє змістовне дозвілля, розвивати їхні здібності, нахили, інтереси; Підвищувати соціальний статус і самооцінку дітей та підлітків, їх діяльність; Збагачувати духовний світ, інтелект з урахуванням реалій сучасності. Мета:
План подорожі01.06 Веселийвідлив02.06 Кольоровий вітерець03.06 Буря. Сюрпризів04.06 Пік Олімпу05.06 Гори. Ясних зірочок06.06 Оазис «Східний щербет»07.06 Долина перлин10.06 Кришталевий водоспад11.06 Хребет. Мужності12.06 Таємниця вогнедишного кратера13.06 Лігво морського чудовиська14.06 Печера «Хіхоньки-хаханьки»16.06 Острів Робінзонів17.06 Пристань Прощання
Напрямки виховної роботи Фізичний розвиток (зарядка, змагання, пішохідні екскурсії, рухливі ігри); Пізнавальний розвиток (відкриття різноманіття і краси оточуючого світу,вчитися бути відповідальними); Естетичний і творчий розвиток (через музику, книгу, живопис,відвідування музеїв, кінотеатру); Екологічний розвиток (дбайливе ставлення до природи, піклування про рослини, участь у трудовій діяльності).
Обов'язкові передумови роботи табору: Збалансоване харчування. Належна організація фізкультурно-Оздоровчої роботи. Розвиток соціальної активності дітей. Різноманітні виховнізаходи. Дотримання режиму дня. Ефективне використання природних ресурсів. Чітке дотримання у таборі встановлених санітарно-гігієнічних норм