Презентація при вивченні теми "Географічне положення Євразії. Дослідження та освоєння"

Про матеріал
Презентація може бути корисна вчителям при викладенні нового матеріалу з теми "Географічне положення Євразії.Дослідження та освоєння". Також може бути використана учнями 7 класу при дистаційному вивченні даної теми
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Визначіть, які протоки відділяють Євразію від інших материків

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Мис Челюскін, Росія – найпівнічніша точка Євразії.

Номер слайду 7

Мис Піай, Малайзія – найпівденніша точка Євразії

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Мис Рока, Португалія – найзахідніша точка Євразії.

Номер слайду 10

Мис Дежньова, Росія найсхідніша точка Євразії

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Моря, що омивають береги материка

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Пригадайте: 1. Які частини Євразії були відомі європейцям з давніх-давен? Які території тривалий час і чому були мало досліджені? 2. Яке значення для дослідження різних частин материка мали пошуки європейцями шляху до Індії? Хто з мандрівників особливо відзначився в цьому?

Номер слайду 16

Розширення знань про Євразію в давні часи та в епоху Середньовіччя. Європейці здавна прагнули розширити свої знання про Європу та Азію, завойовуючи й освоюючи землі, що знаходилися за межами Середземного моря. Цьому сприяли, зокрема, походи Александра Македонського, римські завоювання, хрестові походи. Це й дорожні нотатки російського купця Афанасія Нікітіна “Ходіння за три моря”, де оповідається про мандрівку до Індії (1466-1472) тощо. У середні віки європейці, прагнучи розширити торгівлю за рахунок нових товарів, споряджали експедиції до далеких країн. Венеціанські й арабські купці здійснювали мандрівки до Китаю та Індії, новгородські купці обстежили узбережжя й острови Баренцового та Білого морів і вийшли до Уралу. Нормани (вікінги) відкрили північні райони Атлантики. Деякі описи цих мандрівок збереглися донині. Це “Книга”, записана зі слів венеціанця Марко Поло , який пройшов суходолом до Китаю, прожив там 17 років і повернувся морським шляхом через Перську затоку до Венеції (1271-1295).

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Коротко про головне!– Уявлення європейців про Євразію формувалися впродовж багатьох століть, поступово розширюючись і поглиблюючись.– Через складні природні умови вивчення європейцями північних, східних і центральних районів Азії розпочалося лише з XVI ст. Освоєння Сибіру й Далекого Сходу відбувалося завдяки зусиллям російських землепрохідців.– Дослідження Центральної Азії пов’язані з іменами Петра Семенова-Тян-Шанського, Миколи Пржевальського, Петра Козлова. Поміркуйте, які території Євразії та чому залишаються донині недостатньо дослідженими

Номер слайду 21

Перевір себе

Номер слайду 22

Знайди і виправ помилки

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Коваленко Людмила Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Скоробагата Людмила Володимирівна
    Дякую за роботу. Дуже гарна. Використовую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Коваленко Світлана
    Вдячна за матеріал!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Павлюк Ганна Ігорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Криковлюк Лера
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
pptx
До підручника
Географія 7 клас (Топузов О.М., Надтока О.Ф., Назаренко Т.Г., Вішнікіна Л.П., Шуканова А.А., Самойленко В.М.)
Додано
24 березня 2020
Переглядів
20352
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку