Презентація "Приголосні звуки. Тверді та м'які приголосні звуки. "хоробрі хробаки" (Г.Фалькович)"

Про матеріал
Презентація до уроку української мови за підручником О.І.Большакової для 2 класу. Тема. Приголосні звуки. М'які та тверді приголосні звуки. "Хоробрі слимаки" (Г.Фалькович) Фізкультхвилинка: https://youtu.be/jPB1ulBRr30 Відео для "Хвилинки- цікавинки": https://youtu.be/e1cBmA8TALs https://youtu.be/wQa5o6I8xZQ
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Приголосні звуки. Тверді та м’які приголосні звуки.«Хоробрі хробаки»

Номер слайду 2

Організація класу. Клас готовий працювати? І читати, і писати? Приголосні звуки відшукати? Вчасно руку піднімати? Швидко на питання відповідати? Вправи всі у зошит написати? Дзвінок до роботи уже кличе нас. Країною знань мандрувати нам час. Працюймо завзято і дружно усі,Щоб всі молодцями були у кінці.

Номер слайду 3

Гра «Врятуй хробочка»

Номер слайду 4

Актуалізація опорних знань. Хто правильно склав схему до слова? Чому ти так вважаєш?кіт. Як правильно позначити м’який приголосний?

Номер слайду 5

Повідомлення теми та завдань уроку. Пригадаємо, що ми знаємо про приголосні звуки. Потренуємось розрізняти м’які та терді приголосні звуки. Прочитаємо віршик про хоробрих хробаків

Номер слайду 6

Робота з підручником (с.42)дідитвердийм’який

Номер слайду 7

Пальчикова гімнастика. Дощовий наш Черв'ячок. Повернувся на бочок: Дощик його поливаєІ сонечко пригріває. Потім трохи потягнувся, Але раптом схаменувся: "Тут лежать мені негоже - З'їсти всякий мене може. Тому всім кажу "Привіт!«- Я під землю в інший світ!"

Номер слайду 8

Робота з підручником. Назви звуки парами. Твердий та м’який. У якого звука немає пари?Опиши черв’яка використовуючи слова, які закінчуються на Йслизькийрожевийдовгий

Номер слайду 9

Робота з підручником (с.43)Чи відповідають написи малюнкам? Чому?Як потрібно було записати?Як позначають м’які приголосні на письмі?

Номер слайду 10

Робота з підручником (с.43)люкрисьліс

Номер слайду 11

Робота з підручником (с.43 впр.4)м’якийтвердий. Запишіть склади з м’якими приголосними. Який це склад? З м’якою чи твердою приголосною?

Номер слайду 12

Фізкультхвилинка

Номер слайду 13

Робота в парі. Робота з підручником (с.43 впр.5)Запишіть слова у два стовпчикам’який. Позначте у словах м’які приголосні

Номер слайду 14

Робота в парі. Робота з підручником (с.43 впр.5)Перевір свою роботу. Лис, лелека, носик, дерево, торт, цирк. Сіль, ніс, калюжа, малюки, дім, дятел, синє, ряска, тісто, листя, синиця, буря. Які букви допомогли знайти м’які приголосні?

Номер слайду 15

Робота з підручником. Робота з віршем. Два хор-р-р-ро-брі хробаки. Й два сміл-л-л-ливі слимаки. Закладалися на гріш,Хто з них бігає скоріш. А дистанція така –До трухлявого пенька. Скоро землю вкриє сніг,Та ніхто ще не добіг. Про кого будемо читати? Хто зображений на малюнку?Що ви відчуваєте? Які емоції викликав у вас цей вірш?Про що ви дізналися?

Номер слайду 16

Робота з підручником. Самостійне читання вірша. Чи вдалося комусь стати переможців у змаганнях з бігу? Чому?Про що ця історія? Чому автор назвав хробаків хоробрими, а слимаків сміливими?Чому вони так і «не добігли» до пенька? Чи можна назвати це бігом?

Номер слайду 17

Робота над віршем. Словнкова робота.

Номер слайду 18

Хвилинка-цікавинка. Відео про равликів та черв’яків

Номер слайду 19

Хвилинка-цікавинка. Відео про равликів та черв’яків

Номер слайду 20

Робота у зошиті. Робота з віршем. Два хор-р-р-ро-брі хробаки. Й два сміл-л-л-ливі слимаки. Закладалися на гріш,Хто з них бігає скоріш. А дистанція така –До трухлявого пенька. Скоро землю вкриє сніг,Та ніхто ще не добіг. Випиши з вірша п’ять слів із м’якими приголосними звуками. Поясни свій вибір.

Номер слайду 21

Робота у зошиті. Робота з віршем. Два хор-р-р-ро-брі хробаки. Й два сміл-л-л-ливі слимаки. Закладалися на гріш,Хто з них бігає скоріш. А дистанція така –До трухлявого пенька. Скоро землю вкриє сніг,Та ніхто ще не добіг. Які голосні тобі допомогли знайти м’які приголосні?

Номер слайду 22

Вправа «За 5 хвилин»Дайте швидко відповіді на запитання. Скільки тварин зустрілось у вірші?Яку дистанцію треба було подолати?Яка пора року (на вашу думку) настала поки герої долали дистанцію?Якими були хробаки? Слимаки?Який вид спорту вибрали герої для змагання?

Номер слайду 23

Закріплення вивченого матеріалу. Вправа «Веселка»123456дімсільсоснабілкалисицямалюки. У слові один склад. У слові тільки м’які приголосніМ’який приголосний в кінці слова. М’який приголосний на початку слова. М’який приголосний в середині слова. У слові тільки тверді приголосні

Номер слайду 24

Закріплення вивченого матеріалу. Вправа «Кошик»є м’яка приголоснатільки твердіприголоснісолома

Номер слайду 25

Закріплення вивченого матеріалу. Вправа «Кошик»є м’яка приголоснатільки твердіприголоснілітак

Номер слайду 26

Закріплення вивченого матеріалу. Вправа «Кошик»є м’яка приголоснатільки твердіприголоснілось

Номер слайду 27

Закріплення вивченого матеріалу. Вправа «Кошик»є м’яка приголоснатільки твердіприголоснірічка

Номер слайду 28

Закріплення вивченого матеріалу. Вправа «Кошик»є м’яка приголоснатільки твердіприголосніслимак

Номер слайду 29

Закріплення вивченого матеріалу. Вправа «Кошик»є м’яка приголоснатільки твердіприголосніхробак

Номер слайду 30

Закріплення вивченого матеріалу. Вправа «Кошик»є м’яка приголоснатільки твердіприголоснікалюжа

Номер слайду 31

Заключна частина. Рефлексія. Метод «Капелюшки де Боно»Що мені відомо про приголосні звуки?Що ви відчували під час уроку?Які голосні треба пам’ятати, щоб не помилитись у пошуку м’яких приголосних?

Номер слайду 32

Заключна частина. Рефлексія. Метод «Капелюшки де Боно»Що потрібно для утворення м’яких приголосних?Навіщо потрібні знання, які ми здобули на уроці?

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. I. S.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
17 жовтня 2021
Переглядів
13173
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку