Організація класу. Клас готовий працювати? І читати, і писати? Приголосні звуки відшукати? Вчасно руку піднімати? Швидко на питання відповідати? Вправи всі у зошит написати? Дзвінок до роботи уже кличе нас. Країною знань мандрувати нам час. Працюймо завзято і дружно усі,Щоб всі молодцями були у кінці.
Робота з підручником. Робота з віршем. Два хор-р-р-ро-брі хробаки. Й два сміл-л-л-ливі слимаки. Закладалися на гріш,Хто з них бігає скоріш. А дистанція така –До трухлявого пенька. Скоро землю вкриє сніг,Та ніхто ще не добіг. Про кого будемо читати? Хто зображений на малюнку?Що ви відчуваєте? Які емоції викликав у вас цей вірш?Про що ви дізналися?
Робота у зошиті. Робота з віршем. Два хор-р-р-ро-брі хробаки. Й два сміл-л-л-ливі слимаки. Закладалися на гріш,Хто з них бігає скоріш. А дистанція така –До трухлявого пенька. Скоро землю вкриє сніг,Та ніхто ще не добіг. Випиши з вірша п’ять слів із м’якими приголосними звуками. Поясни свій вибір.