привести здобувачів та здобувачок освіти до розуміння суті прискорення, рівноприскореного руху навчити створювати математичні моделі процесів навколишнього світу, застосовувати досвід математичної діяльності під час розв'язування навчально-пізнавальних і практично зорієнтованих задач; використовувати інформаційні системи для швидкого та цілеспрямованого пошуку інформації; користуватися сучасними гаджетами як інструментальними засобами. Мета уроку:
Предметна компетентність: привести здобувачів та здобувачок освіти до розуміння суті прискорення, навчити створювати математичні моделі процесів навколишнього світу, застосовувати досвід математичної діяльності під час розв'язування навчально-пізнавальних і практично зорієнтованих задач;. Ключові компетентності: Спілкування державною мовою- спілкуватися сучасною науковою мовою з використанням усталених математичних, біологічних і фізичних термінів та понять.Інформаційно-цифрова компетентність: використовувати інформаційні системи для швидкого та цілеспрямованого пошуку інформації; користуватися сучасними гаджетами як інструментальними засобами. Уміння вчитися впродовж життя: планувати самостійне опрацювання навчального матеріалу з фізики та інших предметів; визначати цілі навчальної діяльності в короткотерміновому та довготерміновому періодах; виконувати самостійний пошук інформації з використанням різних видів джерел; виділяти головне в опрацьовуваній інформації. Соціальна та громадянська компетентності: відстоювати аргументовано свої погляди на вирішення навчальних завдань та сприймати аргументовані пропозицій товаришів/товаришок; дотримуватися принципів демократичності та відповідальності під час роботи в групі. Компетенції