Освіта – це найпотужніша зброя, яку можна використати, щоб змінити світ Нельсон Мандела
Номер слайду 2
Тема: Біг і фізика (Рівнорискорений рух. Прискорення)Всеукраїнський Конкурс “Кращий гендерночутливий STEM-урок”Оксана ГОНЧАРвчитель фізики, інформатики та Оксана ШКАРУБА вчитель фізичної культури Охтирська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4 імені Остапа Вишні
Номер слайду 3
учні 10 класів в загальноосвітніх навчальних закладах. Вікова категорія :15-16 років. Цільова аудиторія
Номер слайду 4
Фізика. Математика. Фізична культураІнформатика. Предмети, де можна використати матеріал уроку
Номер слайду 5
привести здобувачів та здобувачок освіти до розуміння суті прискорення, рівноприскореного руху навчити створювати математичні моделі процесів навколишнього світу, застосовувати досвід математичної діяльності під час розв'язування навчально-пізнавальних і практично зорієнтованих задач; використовувати інформаційні системи для швидкого та цілеспрямованого пошуку інформації; користуватися сучасними гаджетами як інструментальними засобами. Мета уроку:
Номер слайду 6
Принцип гендерної чутливості
Номер слайду 7
Предметна компетентність: привести здобувачів та здобувачок освіти до розуміння суті прискорення, навчити створювати математичні моделі процесів навколишнього світу, застосовувати досвід математичної діяльності під час розв'язування навчально-пізнавальних і практично зорієнтованих задач;. Ключові компетентності: Спілкування державною мовою- спілкуватися сучасною науковою мовою з використанням усталених математичних, біологічних і фізичних термінів та понять.Інформаційно-цифрова компетентність: використовувати інформаційні системи для швидкого та цілеспрямованого пошуку інформації; користуватися сучасними гаджетами як інструментальними засобами. Уміння вчитися впродовж життя: планувати самостійне опрацювання навчального матеріалу з фізики та інших предметів; визначати цілі навчальної діяльності в короткотерміновому та довготерміновому періодах; виконувати самостійний пошук інформації з використанням різних видів джерел; виділяти головне в опрацьовуваній інформації. Соціальна та громадянська компетентності: відстоювати аргументовано свої погляди на вирішення навчальних завдань та сприймати аргументовані пропозицій товаришів/товаришок; дотримуватися принципів демократичності та відповідальності під час роботи в групі. Компетенції
Номер слайду 8
комп’ютер, смартфони, планшети, папір, олівець, креслярські інструменти (лінійка, гумка), картки для самооцінки роботи здобувачів освіти. Обладнання, необхідне для проведення уроку
Номер слайду 9
Інтернет-ресурси: Інтерактивна дошка Padlet. Лабораторія Ph. ET (симуляція людина, що рухається) Опитування( Google. Forms)
Номер слайду 10
Година роботи навчить більше, ніж день пояснень. Жан-Жак Руссо