Підручник А.Г.Мерзляк, В.Б.Полонський, М.С.Якір, Математика_5.
Тема: . Розв’язування вправ з теми:
‘’Множення десяткових дробів.’’
Мета: Дидактична:перевірити,як учні засвоїли тему, формувати предметну компетентність,узагальнити знання та навички множення десяткових дробів.
Розвиваюча: розвивати увагу, спостережливість учнів.
Виховна: виховувати організованість, спостережливість, працьовитість, вміння знаходити вихід із будь-яких ситуацій.
Хід уроку
2,4_2,9
7,6_7,61
15,3_15,29
72,83_72,804
0,04_0,007
51,46_51,4602
1000(О), 10(Х), 1(Й), 0,1(К), 100(Е)
ХОКЕЙ
1.Розв’язати №921 (1):
12,3х0,8-5,4х1,6=
1) 12,3х0,8=9,84
2) 5,4х1,6=8,64
3)9,84-8,64=1,2
V.Фізкультхвилинка : учні виходять з-за парт і виконують вправи :
Трава низенька-низенька, ( Всі присіли)
Дерева високі-високі.(Піднімають руки вгору)
Вітер дерева колише-гойдає(Обертаються)
То вліво, то вправо нахиляє (Нахил вправо, вліво)
То вгору, то назад, (Потягуються вгору, назад)
То вниз нагинає. (Нагинаються вперед)
Птахи летять – відлітають, (Махають руками)
А учні тихенько за парти сідають.(Всі сідають).
2.Що означає розв’язати рівняння?
Що називають коренем рівняння?
(х-3,5):10=16,9
х-3,5=16,910;
х-3,5=169
х=169+3,5;
х=172,5
.
3.Розв’язати задачу :
Розв’язання.
1)13,8 х6,3=86,94 (км/год)швидкість автомобіля
2)13,8+86,94=100,74(км/год)швидкість зближення
3)100,74х4,5=453,33(км)відстань між містами
Відповідь: 453,33 км відстань між містами
VI. Підсумок уроку
За результатами своєї діяльності учні роблять висновок за допомогою картки про свій рівень засвоєння нового матеріалу.
Я все зрозумів(ла), я все робив(ла) правильно |
Мені була зрозуміла більша частина матеріалу, але я ще іноді роблю помилки
|
Я майже нічого не зрозумів(ла), нове правило для мене дуже складне |
|
|
|
VII. Домашнє завдання:
Опрацювати п34,виконати N948(1),957*,повторити правила