Презентація "Проектна технологія" містить інформацію з історії виникнення проектної технології,термінологічний словник,основні вимоги до використання даного методу. Презнтація може бути використана для виступу на засіданні шкільного методичного об'єднання, педагогічній раді.
Термінологічний словник. Слово “проект” запозичено з латинської мови й походить від слова “proectus”, яке буквально означає “кинутий уперед”Проект – сукупність певних дій, документів, текстів для створення реального об”єкта, предмета, створення різного роду теоретичного або практичного продукту.
Основні вимоги до використання методу проектів. Наявність проблеми, яка вимагає дослідницького пошуку для її розв”язання. Практична,теоретична, пізнавальна значущість передбачуваних результатів. Самостійна (індивідуальна, парна, групова) діяльність учнів. Визначення кінцевих цілей спільних або індивідуальних проектів. Визначення базових знань із різних областей, необхідних для роботи над проектом. Структурування змістовної частини проекту (із зазначенням поетапних результатів).
Основні вимоги до використання методу проектів. Використання дослідницьких методів. Визначення проблеми дослідження. Аналіз отриманих даних, підбиття підсумків, корегування, висновки (використання в ході дослідження методу “мозкової атаки”, “круглого столу”, статистичних методів, творчих звітів, переглядів тощо) Визначення задач дослідження. Оформлення кінцевих результатів. Обговорення методів дослідження
Метод проектів дозволяє: Формувати вміння в учителя й учнів виділяти й обирати найбільш цікаві й практично значущі теми для проектів;учням – оволодіти значним арсеналом методів дослідження (аналіз літератури, пошук джерел інформації, збір і обробка даних, висування гіпотез та методів їх вирішення тощо);учителю – надати пріоритет різним видам самостійної діяльності учнів;учням набувати комунікативної компетентності;учням і вчителю – більш досконало оволодіти ІКТ.
Алгоритм роботи над проектом. Організація проекту. Визначення мети і теми проекту. Формування проблеми. Гіпотези її розв”язання. Планування діяльності в проекті. Визначення джерел інформаціїОпис бажаних кінцевих результатів. Розподіл завдань. Дослідження теми проекту. Збір необхідної інформаціїАналіз зібраної інформаціїВисновки, пропозиціїРезультати. Оформлення результату. Демонстрація. Оцінка
Використана література та джерела. Настільна книга педагога. Посібник для тих, хто хоче бути вчителем-майстром / Упорядники: Андрєєва В. М., Григораш В. В. – Х.: Вид. група “Основа”, 2006. – 352 с.http://zakinppo.org.ua/onlajndovidnik-klasnogo-kerivnika/vihovni-tehnologii-ta-formi-roboti/1256-proektna-tehnologija