В презентації розкрито тему "Проєктні технології"( актуальність теми, виклад основного матеріалу, приклади з власного досвіду роботи).
Метод проєктів дозволяє учням активно брати участь у навчальному процесі, формувати наукове уявлення про навколишній світ, конструювання матеріальних чи інших об’єктів. Навіщо він створений? Наскільки новим є бачення проблеми?Наскільки проєкт відповідає вимогам часу?Чи придатний він для втілення? Чи завершений, готовий до реалізації?Проєкт має відповісти на запитання:
Актуальність методу проєктів:учні не тільки засвоюють знання, а й самостійно їх здобувають в реальному житті;1учні навчаються застосовувати свої знання в різних ситуаціях, спілкуючись з різними людьми – виконуючи певну соціальну роль і поведінку;2ця педагогічна технологія забезпечує вміння користуватися дослідницькими методами: збирати необхідну інформацію, факти, уміти їх аналізувати з різних точок зору, висувати гіпотези, робити висновки.3
Творчі проєкти Практико-орієнтовані проєктиІнформаційні проєкти потребують добре обміркованої структури, визначеної мети, актуальності предмета дослідження для всіх учасників, соціальної значущості, продуманості методів, у тому числі експериментальних методів обробки результатів.не мають детально опрацьованої структури спільної діяльності учасників, вона розвивається, підпорядковуючись кінцевому результату, прийнятій групою логіці спільної діяльності, інтересам учасників проекту. спрямовані на збирання інформації про об’єкт, явище, на ознайомлення учасників проекту з цією інформацією, її аналіз і узагальнення фактів.результат діяльності учасників чітко визначено з самого початку, він орієнтований на соціальні інтереси учасників (документ, програма, рекомендації, проект закону, словник, проект шкільного саду). Дослідницькі проєктиза метою:
Мета проєкту: дослідити, розвивати компетентності, формувати вміння, застосовувати в практичній діяльностіЗібрати інформацію та опрацювати вимоги створення…Згуртуватися навколо створення…Відшукати та впорядкувати інформацію, дослідити…Використати міжпредметних зв'язків…Створити…Завдання проєкту:
2. Планування створення робочих груп, обмірковування шляхів вирішення проблеми, визначення форми презентації проєкту, визначення критеріїв оцінювання результатів («діамант»)1. Актуальність інформації 2. Відповідність віковій категорії учнів3. Самореалізація кожного учня 4. Співпраця учнів 5. Новизна6. Вміння презентувати, естетичність.123456
4. Підсумок: А) захист проєкту (презентація, «займи позицію», дебати, «Що? Де? Коли?», дискусія…)Б) Оцінювання проєкту за визначеними критеріями. В) Рефлексія (методи: шкала успіху, емоційний стан, смайлики, дерево успіху, однохвилинне есе, Я дізнався…, Було цікаво… , Тепер я…, Я оволодів…, Я навчився…, У мене вийшло… 12 1 12 Знаю Вмію