Презентація "Проєктні технології на уроках географії"

Про матеріал

В презентації розкрито тему "Проєктні технології"( актуальність теми, виклад основного матеріалу, приклади з власного досвіду роботи).

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Проєктні технології на уроках географіїРевега Оксана Зеновіївна,вчитель географії Чернівецької гімназії №8

Номер слайду 2

Проєкт – це цільовий акт діяльності, в основі якого – інтереси учня. Сприяє вивільненню творчого потенціалу учня, надає можливість вільного вибору у прийнятті певних рішень.

Номер слайду 3

Метод проєктів дозволяє учням активно брати участь у навчальному процесі, формувати наукове уявлення про навколишній світ, конструювання матеріальних чи інших об’єктів. Навіщо він створений? Наскільки новим є бачення проблеми?Наскільки проєкт відповідає вимогам часу?Чи придатний він для втілення? Чи завершений, готовий до реалізації?Проєкт має відповісти на запитання:

Номер слайду 4

Актуальність методу проєктів:учні не тільки засвоюють знання, а й самостійно їх здобувають в реальному житті;1учні навчаються застосовувати свої знання в різних ситуаціях, спілкуючись з різними людьми – виконуючи певну соціальну роль і поведінку;2ця педагогічна технологія забезпечує вміння користуватися дослідницькими методами: збирати необхідну інформацію, факти, уміти їх аналізувати з різних точок зору, висувати гіпотези, робити висновки.3

Номер слайду 5

за кількістю учасників: індивідуальні, парні,групові. Розрізняють типи проєктів: за тривалістю: короткотривалі (кілька уроків з програми одного предмета), середньої тривалості (від тижня до місяця), довготривалі (кілька місяців).

Номер слайду 6

Творчі проєкти Практико-орієнтовані проєктиІнформаційні проєкти потребують добре обміркованої структури, визначеної мети, актуальності предмета дослідження для всіх учасників, соціальної значущості, продуманості методів, у тому числі експериментальних методів обробки результатів.не мають детально опрацьованої структури спільної діяльності учасників, вона розвивається, підпорядковуючись кінцевому результату, прийнятій групою логіці спільної діяльності, інтересам учасників проекту. спрямовані на збирання інформації про об’єкт, явище, на ознайомлення учасників проекту з цією інформацією, її аналіз і узагальнення фактів.результат діяльності учасників чітко визначено з самого початку, він орієнтований на соціальні інтереси учасників (документ, програма, рекомендації, проект закону, словник, проект шкільного саду). Дослідницькі проєктиза метою:

Номер слайду 7

Мета проєкту: дослідити, розвивати компетентності, формувати вміння, застосовувати в практичній діяльностіЗібрати інформацію та опрацювати вимоги створення…Згуртуватися навколо створення…Відшукати та впорядкувати інформацію, дослідити…Використати міжпредметних зв'язків…Створити…Завдання проєкту:

Номер слайду 8

Очікуванні результати: Вміти орієнтуватися в інформаційному просторі, досліджувати. Креативно та критично мислити. Набувати інформаційної культури

Номер слайду 9

Продукт: Відеопрезентація;Лепбук;Презентація;Макет;Книга;Публікація;Блог…

Номер слайду 10

Продукт:Інтерактивний аркуш;Логотип;Плакат;Комікс;Шаблони для соціальних мереж…

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Етапи Підготовчий (визначення вчителем виду, теми. формулювання основної проблеми та мети). Методи: «мозковий штурм», «кошик ідей»…

Номер слайду 16

2. Планування створення робочих груп, обмірковування шляхів вирішення проблеми, визначення форми презентації проєкту, визначення критеріїв оцінювання результатів («діамант»)1. Актуальність інформації 2. Відповідність віковій категорії учнів3. Самореалізація кожного учня 4. Співпраця учнів 5. Новизна6. Вміння презентувати, естетичність.123456

Номер слайду 17

SWOT- аналіз. Сильні сторони Слабкі сторони. МожливостіЗагрози

Номер слайду 18

3. Практичний збір інформації учнями, її аналіз, узагальнення (читання, аналіз документів та різних джерел (електронних, друкованих), оформлення, визначення способів подачі, презентації).

Номер слайду 19

4. Підсумок: А) захист проєкту (презентація, «займи позицію», дебати, «Що? Де? Коли?», дискусія…)Б) Оцінювання проєкту за визначеними критеріями. В) Рефлексія (методи: шкала успіху, емоційний стан, смайлики, дерево успіху, однохвилинне есе, Я дізнався…, Було цікаво… , Тепер я…, Я оволодів…, Я навчився…, У мене вийшло…  12 1 12 Знаю Вмію

Номер слайду 20

«Найвище завдання будь-якої творчості – знайти незвичайне в звичайному і звичайне у фантастичному…» Дідро

pptx
Пов’язані теми
Географія, Інші матеріали
Додано
5 лютого
Переглядів
128
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку