Кожна група , працюватиме над своїм питанням : «Оптимісти» – доведуть , що кисень корисний для оточуючого середовища, працюючи з друкованою літературою та мережею Інтернет.«Песемісти» – доведуть , що кисень негативно впливає на оточуюче середовище , працюючи з друкованою літературою , мережею Інтернету та прикладами на підставі реальних подій. «Статисти» - проведуть соціальне опитування, проаналізують результати опитування та побудують діаграми. «Практики» - проведуть досліди , які пілтверджують , що без кисню неможливі процеси дихання живих об`єктів, процеси горіння, окиснення.
1. Беликов А. А. « Експеримент на уроках хімії» , Київ, 2008.-56 с.;2. Вілнова Г. С. « Проектна діяльність учнів у процесі вивчення хімії» «Хімія». – 2009.- № 6. – с. 2-6.;3. Момот Ю. В., Гнітій Н. В. Організація проектно – дослідницької діяльності з хімічних дисциплін у загально – освітніх та вищих навчальних закладах: Монографія .- Полтава: РВВПУСКУ, 2008. – 163 с .;4.http://www.mon.gov.ua/index.php/ua/5. http://wiki.iteach.com.ua6. http://www.xumuk.ru/Список використаної літератури