Актуальність теми: Фізичне виховання у навчально – виховній сфері , як складова частина загальної системи освіти має закласти основи забезпечення та розвитку фізичного і морального здоров’я , комплексного підходу до формування розумових і фізичних якостей особистості , формувати в учнівської молоді потреби у зміцненні здоров’я засобами фізичної культури і спорту. Саме у цьому віці відбувається перехід від дитинства до отроцтва і юності , пов’язані з цим переходом зміни в фізичному , психічному і соціальному відношеннях. В.Сухомлинський назвав цей період другим народженням людини : ,, Першого разу народжується жива істота , другого разу – громадянин, що бачить уже не тільки навколишній світ, а й самого себе ,,
Головною метою проекту є: формування і розвиток фізично, психічно, соціально і морально здорової особистості зі стійкими переконаннями та системою знань про здоров’я і здоровий спосіб життя. Учасниками проекту є учні школи. Реалізація цієї мети спонукає до формування в учнів життєвих компетенцій : 1) Професійно - трудова компетенція. 2) Компетенція навчатися впродовж життя. 3) Компетентне ставлення до здоров’я. 4) Життєтворча компетенція. 5) Компетенція життєздатності. 6) Інформаційні компетенції.
Завданням проекту є реалізація життєвих компетенцій на уроках фізичної культури, яка допомагає успішно розвивати такі основні фізичні якості як сила, швидкість, витривалість, спритність, гнучкість, вирішуючи таким чином основні завдання фізичної культури. З метою розвитку здоров`язбережувальних технологій та формування у школярів мотивації до використання здобутих знань, умінь та навичок у повсякденному житті наша школа виявила бажання брати участь у проекті «Олімпійська освіта» Інтегруючи олімпійську освіту в навчально-виховний процес школи, ми намагаємось підвищити ефективність формування фізично, психічно, соціально і духовно здорової особистості. Очікуваним результатом проекту є виховання людини в дусі відповідального ставлення до власного здоров`я і здоров`я оточуючих як до найвищої індивідуальної і суспільної цінності. Це здійснюється шляхом впровадження олімпійської освіти, повноцінного медичного обслуговування, фізкультурно-оздоровчої діяльності.
2) Конкурс віршів та творів на спортивну тематику. Твори: 1)Мрію, щоб моє село жило спортивним життям. 2)Спортивним бути модно. 3)Спорт – це модно. Вірші: ОДА ОЛІМПІЙЦЯМ Ви мов Геракл і сильні, і здорові, А все тому, що любите ви спорт. Зарядка, вправи… ви завжди готові Іти на теніс, волейбол, футбол. Бо кажуть, хто здоровий тілом, У того також і здоровий дух, Ви довели і працею, і ділом: Найважливіше в спорті – це є рух. Тому із радістю завжди Йдете на всі змагання. У спорті досягнуть мети. Спортсменам всім – вітання.
Та інші, а саме : козацькі забави, туристичний здвиг, олімпійська вікторина , Міжрегіональний спортивно-масовий захід “ Олімпійське лелеченя ” у Буковелі. Тим самим ми створили здоров’яформуюче та здоров’язберігальне середовище, яке забезпечує збереження, зміцнення, та відновлення здоров’я учнів. Поширюємо ідеї олімпізму , популяризуємо олімпійський рух, формуємо інтерес учнів до занять фізичними вправами та стійкий інтерес до олімпійського спорту.