Презентація "Програма родинного виховання"

Про матеріал
Мета програми: Поділитися своїм досвідом виховання дітей у сім’ї. Створити систему виховної роботи класного керівника з учнями та батьками, залучаючи до роботи шкільну та сільську бібліотеки, гуртки, штаб районної профілактики правопорушень, органи шкільного учнівського самоврядування . На уроках української мови та літератури постійно приділяти увагу родинному вихованню.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Програма родинного виховання з учнями та батьками “Я і моя родина” Класний керівник Гресько С.В.

Номер слайду 2

“Щоб добре знати дітей, треба добре знати сім’ю” В.Сухомлинський Родина – це осередок найглибших людських почуттів: тут народжується і поглиблюється любов до матері й батька, бабусі та дідуся, роду та народу.

Номер слайду 3

Програма “Я і моя родина”

Номер слайду 4

Мета програми: Поділитися своїм досвідом виховання дітей у сім’ї. Створити систему виховної роботи класного керівника з учнями та батьками, залучаючи до роботи шкільну та сільську бібліотеки, гуртки, штаб районної профілактики правопорушень, органи шкільного учнівського самоврядування . На уроках української мови та літератури постійно приділяти увагу родинному вихованню.

Номер слайду 5

Завдання програми: створити у класах ініціативні групи з числа батьків; активно залучати батьків до підготовки та проведення класних та загально-шкільних заходів; створення виховуючого середовища в класному колективі, яке сприяє розвитку особистості учня, його громадянської, соціальної активності та життєтворчості; сприяння збагачень колективу і особистості соціальним досвідом, удосконаленню кращих людських якостей, потреб, відносин; розвиток колективістських демократичних основ життя, самостійності, ініціативності, самоуправління.

Номер слайду 6

Психолого-педагогічна діагностика За діагностично-проектуючим комплексом “Універсал” (В.О.Киричука)

Номер слайду 7

Шляхи реалізації принципу «Я і моя родина»: індивідуальна робота з учнями; соціальна діагностика родини учня; проведення анкетування батьків та учнів; ознайомлення з умовами життя родини, її психологічним кліматом, особливостями поведінки дитини в родині; визначення рівня педагогічної культури батьків, виявлення труднощів, які відчувають батьки; індивідуальна робота з батьками учнів (ознайомлення батьків зі зміс­том і методикою навчально-виховного процесу, що організовує школа, обумовлена необхідністю ви­роблення однакових вимог, загальних принципів, визначення мети і завдань виховання, добору його змісту й організаційних форм у сімейному вихован­ні й у навчально-виховному процесі школи); участь у всіх формах позаурочної діяльності, запланованої класним керівником (походи, екскур­сії, вечори, турніри, змагання, ремонт і благоустрій школи тощо); участь батьків у підготовці загальношкільних традиційних форм роботи (вечорів-зустрічей ви­пускників, шкільного турзльоту, свята Останнього дзвоника, випускного вечора, змагань типу «КВК», «Що? Де? Коли?», «Тато, мама і я — спортивна сім'я); РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ: активна співпраця педагогів та батьків у напрямку « Я і моя родина»; підвищення рівня довіри батьків до навчального закладу; взаємодія батьків із гро­мадськими організаціями різного рівня; покращення якості психолого-педагогічної освіти батьків; підвищення рівня мотивації учнів до навчання та позакласної діяльності; підвищення рівня громадської активності учнів у обговоренні питань виховання та навчання; підвищення рівня творчої активності учнів; зменшення кількості так званих «важких учнів»; об’єднання в єдиному інформаційному просторі педагогів, сім'ї та громадськості. .  

Номер слайду 8

ПРИНЦИПИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ гумонізація і демократизація врахування вікових особливостей системність доступність особистісно- розвивальний оптимальність конкретність творчий діяльнісний діалог самоврядування компетентнісний співпраця

Номер слайду 9

Виховні технології: Виховання в колективі і через колектив; Ігрова діяльність; Колективно творча діяльність.

Номер слайду 10

Основні форми роботи лекції диспут анкетування Ігрові програми Години спілкування Родинні свята конкурси Обмін досвідом сімейного виховання презентації

Номер слайду 11

Участь батьків у ремонті класної кімнати Участь батьків у позакласних заходах

Номер слайду 12

Діяльність творити життя

Номер слайду 13

Алгоритм взаємодії «Я і моя родина» школа (класний керівник) інформує родину про плани роботи родина оцінює вплив даної роботи на дитину, школа (класний керівник) розкриває важкі проблеми, родина допомагає їх вирішенню, школа (клас) запрошує прийняти участь, родина приймає запрошення і участь , школа (класний керівник) сповіщає про допомогу, родина пропонує допомогу і висуває свої придложення, школа (клас) організовує спільну справу, родина приймає участь у спільних справах.

Номер слайду 14

Ми радість несемо

Номер слайду 15

Класна родина

Номер слайду 16

Моніторинг рівня згуртованості

ppt
Додано
10 лютого
Переглядів
144
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку