Тема уроку. Прямолінійний рівномірний рух. Розв’язування задач
Номер слайду 2
Запитання для фронтального опитування. Що називають механічним рухом?Що означає фраза: «Рух відносний»?Що таке траєкторія руху? Які бувают траєкторії за формою?Що таке матеріальна точка?
Номер слайду 3
Запитання для фронтального опитування. Як розрізняють види механічного руху за траєкторіями?Який рух називають прямолінійним рівномірним?Що таке швидкість руху тіла і яка одиниця вимірювання?
Номер слайду 4
Запитання для фронтального опитування. Що таке пройдений шлях і які одиниці його вимірювання?Що таке переміщення?Які формули для обчислення швидкості, шляху і часу в фізиці?
Номер слайду 5
РОЗГАДАЙТЕ РЕБУСИ
Номер слайду 6
Розв’язування задач. Який поїзд їде швидше: товарний, що має швидкість 72 км/год, чи пасажирський, що має швидкість 30 м/с?72 км/год30 м/с
Номер слайду 7
Розв’язування задач. Велосипедист їхав 10 хв зі швидкістю25 км/год. Який шлях він подолав за цей час?
Номер слайду 8
Розв’язування задач. Автобус за 10 с проїхав 200 м. Який шлях він проїде за 1 хв, рухаючись з такою самою швидкістю?
Номер слайду 9
Розв’язування задач. Потяг рухається зі сталою швидкістю 20 м/с. Побудуйте графіки залежності швидкості та шляху від часу.
Номер слайду 10
Розв’язування задач. Чотири спортсмени, які розвивають швидкості: 5,5 м/c, 19,8 км/год, 33 м/хв, 475,3 км/доб, вирішили взяти участь у гонці на час. Хто далі відбіжить (від’їде) за 1 годину? Хто прийде останнім?
Номер слайду 11
Розв’язування задач. Самостійно. Пішохід за перші 10 хв пройшов 900 м. Який час він затратить, щоб пройти 6 км з такою самою швидкістю?
Номер слайду 12
Інтерактивна вправа «Результат»Зробіть по черзі висновки про те,чого навчилися на уроці, якого результату досягли.