ПРЕЗЕНТАЦІЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СЕМІНАРУ

Про матеріал

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СЕМІНАРУ " ЕФЕКТИВНЕ СПІЛКУВАННЯ ТА РАЦІОНАЛЬНА ПОВЕДІНКА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДЛЯ КОНСТРУКТИВНОГО ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ У ШКІЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ "

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Психолого-педагогічний семінар Ефективне спілкування та раціональна поведінка вчителя початкових класів для конструктивного вирішення конфліктних ситуацій у шкільному середовищі

Номер слайду 2

Перш ніж сказати - порахуй до десяти. Перш ніж образити – порахуй до ста. Перш ніж ударити – порахуй до тисячі Народна мудрість

Номер слайду 3

Які асоціації у нас викликає слово конфлікт? Непорозуміння Стрес Незадоволення Гнів Образа Ворожість Суперечка

Номер слайду 4

Конфлікт – це зіткнення окремих людей, соціальних груп, що виражають різні, часто і протилежні цілі, інтереси, погляди

Номер слайду 5

На жаль,разом із дипломом вчитель не отримує гарантії завжди мати рацію у взаємодії з учнями.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

У чому причини конфліктів між учнями та учителями (на думку учителів) Непідготовленість учнів до уроків Емоційна неврівноваженість учнів Хамство школярів Недотримання режимних вимог (спізнення, необов’язковість) Невиконання дітьми своїх обов’язків Вседозволеність

Номер слайду 8

На думку учнів Нудно на уроках Наказовий тон Образи, навішування ярликів вчителями, обзивання Необ’єктивне оцінювання знань Особливості характеру окремих учителів

Номер слайду 9

При розв’язанні конфліктних ситуацій слід враховувати конкретні обставини: вміти поступатися, йти на компроміс, встановлювати партнерські стосунки й водночас відстоювати власну позицію. Не варто забувати, що дитина є більш незахищеною у зіткненні з учителем

Номер слайду 10

Не дитина повинна Вас розуміти, а Ви дитину. Тільки тому, що Ви вже були дитиною, а дитина ще не була дорослим

Номер слайду 11

Розглянемо поради вчителеві щодо уникнення конфліктних ситуацій Не забувайте: урок – не місце для з’ясовування стосунків Вчитель повинен називати учня на ім’я навіть тоді, коли він гнівається на нього. Вимагати цього від дітей під час звернення один до одного Не можна карати учнів за поведінку поганими оцінками – це призведе до зниження інтересу до предмета та до особистісного конфлікту

Номер слайду 12

Поради вчителеві щодо уникнення конфліктних ситуацій Дотримуватися принципу: учня краще похвалити, ніж покарати. Хвалити – в присутності однокласників, зауважувати – наодинці Не вживати різких слів, не акцентувати увагу на негативних якостях учня, не дорікати за негаразди у сім’ї, не висміювати перед однокласниками

Номер слайду 13

Поради вчителеві щодо уникнення конфліктних ситуацій Частіше усміхатися учням. Ця заповідь обгрунтована з наукового погляду і забезпечує успіх педагогічної взаємодії Не порівнювати дітей один з одним, лише з самим собою Відмовитись від правила підкреслювати здібності одних учнів, неуспіхи інших

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Щоб гідно вийти із конфліктних ситуацій, слід використовувати дієві прийоми Проявіть спокій, статичну неквапливість Затримайте реакцію. Підкресліть другорядність зухвалої поведінки порушника Переведіть реакцію в інше русло – попрацюйте з таблицею, іншими дітьми. Залиште порушника наодинці з собою Раціоналізуйте ситуацію, використовуйте гумор. Це різко зменшує вплив порушника на клас

Номер слайду 16

Вирішення конфліктів Конструктивне 1. Гумор 2. Поступка 3. Компроміс 4. Співпраця 5. Усвідомлення позиції сторін

Номер слайду 17

Деструктивне 1. Погрози, насильство 2. Грубість, приниження 3. Перехід на особистість 4. Розрив стосунків

Номер слайду 18

Алгоритм дії в конфліктній ситуації: Виділіть суть проблеми (у чому проблема?) Погляньте на неї збоку Поставте себе на місце учня (що б ви зробили в даній ситуації?) Подумайте, що буде оптимальним для вас і для дитини? (Це і буде конструктивне вирішення проблеми)

Номер слайду 19

Пам’ятайте ! Хто робить перший крок до примирення, той і виграє

Номер слайду 20

Тест “Наскільки ви конфліктні?”

Номер слайду 21

Від 20 до 28 балів Ви тактовні, не любите конфліктів, уникаєте критичних ситуацій. Коли ж вам доводиться вступати в суперечку, то ви враховуєте,як це відіб’ється на вашому становищі чи приятельських стосунках. Прагнете бути приємними для оточуючих.

Номер слайду 22

Від 10 до 18 балів Про вас кажуть, шо ви – конфліктна особа, але насправді ви конфліктуєте лише тоді, коли немає іншого виходу і всі засоби вичерпані. Ви наполегливо відстоюєте свою думку, не зважаючи на те, як це відіб’ється на вашому становищі. При цьому не виходите за рамки конкретності. За це вас поважають.

Номер слайду 23

8 і менше балів Ви шукаєте привід для суперечок, велика частина яких зайві, дріб’язкові. Любите критикувати, але лише тоді, коли це вигідно вам. Ви прагнете нав’язувати свою думку навіть тоді, коли не впевнені, що праві.

ppt
Додав(-ла)
Biriuk Inna
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
19 жовтня 2018
Переглядів
1066
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку