Реалізація ключових компетентностей на уроках біології (екологічна Компетентність)Турукало Ганна Іванівна
Номер слайду 2
«Єдиний шлях, що веде до знання - це діяльність»Бернард Шоу
Номер слайду 3
Екологічна компетентність – це здатність розуміти складні екологічні процеси, вплив людини на природу, та приймати раціональні рішення щодо власної поведінки та стосунків з навколишнім середовищем.
Номер слайду 4
Форми і засоби проведення навчальних занять. Використання літератури. Дидактичні ігри. Спостереження. Проблемні ситуаціїПроектна діяльність. ЕкскурсіїДослідницька діяльність. Задачі, завдання, конкурси і вікториниІКТІмітаційне моделювання
Номер слайду 5
Метод спостереження – це спосіб дослідження, при якому аналізуються і описуються різні об’єкти і явища. Спостереження дозволяє вивчати явища природи. Щоб з’ясувати суть явища, необхідно зібрати матеріал і проаналізувати його.
Номер слайду 6
Дослідження. Експериментальний метод Описовий метод. Порівняльно описовий методІсторичний метод. Статистичний метод. Метод моделювання
Номер слайду 7
Навчальні проєкти: орієнтовані на самостійну діяльність учнів – індивідуальну, парну, групову, спрямовану на розв’язання конкретної проблеми з використанням різноманітних методів і способів навчання, а також знань з різних галузей науки. Етапи реалізації проєкту: Постановка проблеми. Підготовка та вибір матеріалів. Проведення досліду. Презентація та висновки
Номер слайду 8
Екскурсії: збагачують пізнавальний інтерес учнівІсторико – краєзнавчий музей с. Нехайки Зала природи. Віртуальні екскурсіїУманський краєзнавчий музей
Номер слайду 9
Біологічні задачі на логічне мислення, кросворди, ребуси, вікторини, рольові ігри. Наприклад: Гра «Так – ні» Мета: вчити дбайливому, свідомому ставленню до природи. Завдання: відповідати на запропоновані вчителем питання. Чи можна забирати додому з лісу дитинча диких тварин?Заходити на територію заповідників?Голосно розмовляти, видавати крикливі звуки в лісі?В холодну пору підгодовувати пташок?Чи можна в лісі палити вогнища?Можна ламати гнізда, викидати яйця?
Номер слайду 10
Рефлексія. Що зацікавило, сподобалося?Що вразило?Варто запам’ятати, взяти з собою. Що викликало труднощі?