Презентація містить теоретичний та практичний матеріал до уроку. Наявні тестові та творче завдання.
Прочитайте речення та з`ясуйте, на які питання відповідають виділені слова, до якого слова відносяться. Як називаються такі слова?Реве та стогне Дніпр широкий.(Т. Шевченко)Перед нашою хатою росли червоні, рожеві, білі маки.(І. Нечуй-Левицький)Цвіте смородина, тютюн, квасоля.(О. Довженко)Моховинка все бігла далі й далі.(В. Королів-Старий)
у реченні є неповторювальні сполучники: і, й, чи, або, та( і ) Вони мали роги й довгі, як у Водяника, бороди.(В. Королів-Старий)Лось був старий та бувалий самець.(Є. Гуцало)Зверніть увагу: Тягнуться до сонця і квіти, і трави, і віти кучеряві.(В. Сосюра)Розділові знаки у реченнях з однорідними членами. Кому не ставимо, якщо :
Виконайте завдання. Прочитайте виразно речення,дотримуючись інтонації переліку при однорідних членах речення. Поясніть вживання розділових знаків. Поляни жили окремо й володіли своїми родами. Від них пішли кривичі, які сидять і у верхів`ї Волги, і у верхів`ї Двіни, і у верхів`ї Дніпра. Усі ці племена мали свої звичаї та закони своїх батьків, кожен - свій норов і побут.
Виконайте тестові завдання.1. Однорідні члени є в реченніА. Настали весняні дні, сонечко пригріває землю. Б. Голосно співають та перегукуються пташки. В. Гарні весняні квіти розквітають на галявині.2. Правильно розставлені розділові знаки у реченніА. Весняний, теплий дощ падав на землю. Б. Усі вийшли в парк погуляти, та розважитися. В. Білі ромашки і сині волошки, червоні маки ростуть у долині.