Презентація "Речові історичні джерела. Археологія. Музеї"

Про матеріал
Презентація до уроку "Речові історичні джерела. Археологія. Музеї." Археологія (від грецьких слів «архео» - давнє та «логос» - вчення) – наука, що вивчає минуле за речовими джерелами отриманих під час розкопок.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Речові історичні джерела. Археологія. Музеї. Презентацію створено за допомогою комп’ютерної програми ВГ «Основа» «Електронний конструктор уроку»

Номер слайду 2

Звідки історики дізнаАрхеологія (від грецьких слів «архео» - давнє та «логос» - вчення) – наука, що вивчає минуле за речовими джерелами отриманих під час розкопок.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Працюємо з текстом підручника Ст. 59 3 - 4 абзац. Починається словами «Археологи виробили….» Коментоване читання

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Робота в парах – з переліку речей виберіть ті, які можуть стати в пригоді під час археологічних розкопок.

Номер слайду 8

За кроком крок, за роком рік, Годин невпинний йде потік. Минають дні, пливуть віки, Тисячоліть рясні рядки Складаються в величні ери. То в час який живем тепер ми? Хвилинка відпочинку

Номер слайду 9

У 1893 році археолог розкопав рештки поселення так званих трипільців, які жили на території України 5 тис років тому. В. Хвойка

Номер слайду 10

Посуд робився без допомоги гончарного круга, руками, потім його випалювали в спеціальних печах. Їх культуру називають культурою мальовничої кераміки. Посуд виготовляли тільки фахівці.

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Борис Мозолевський 21 червня 1971 року знайшов золоту прикрасу – пектораль. При розкопках скіфського кургану Товста Могила. Підручник с. 63 Що зображено на прикрасі?

Номер слайду 13

Робота в групах Як дослідити історичне джерело Досліджуючи історичне джерело, послідовно відповідайте на запитання: Що це таке? Написане чи виготовлене? З яких частин складається? З якого матеріалу? З якою метою було створене? Кому могло належати? Які припущення ми можемо зробити щодо людей, котрі виготовляли та використовували цю річ? Уявіть себе істориками-дослідниками. Проаналізуйте історичне джерело на основі інструкції.

Номер слайду 14

МУЗЕЇ

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Музей відкрито 28 травня 1995 року. Тут експонуються високохудожні мистецькі роботи майстрині Ксенії Колотило. Ксенія померла 19 січня 2007 року, похоронена у Відні.

Номер слайду 17

Оселя-музей унікальна і неповторна за своїм архітектурним рішенням і розташуван-ням. Господарі музею зодягнуть вас у святковий вишитий одяг, щоб ви відчули себе спокійною, життєрадісною людиною.

Номер слайду 18

1. Археологія А) Наука, що вивчає способи обчислення часу 2. Історія Б) Наука, що досліджує народні традиції, звичаї, пісні, орнаменти тощо 3. Етнографія В) Наука, що досліджує монети 4. Хронологія Г) Наука, що вивчає життя людини за речовими джерелами отриманих під час розкопок. 5. Нумізматика Д)Наука, що вивчає життя людини за речовими джерелами отриманих під час розкопок. Встановіть відповідність

Номер слайду 19

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 1. Читати, переповідати текст підручника § 8 с. 58-65 2. Виконати завдання на с. 65 (вибрати одне, що зацікавило найбільше). 3. Принести старий журнал, газету чи лист, які присвячені найважливішим подіям вашої родини.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Куска Лілія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
До підручника
Історія України (Вступ до історії) 5 клас (Власов В.С.)
Додано
8 листопада 2021
Переглядів
2405
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку