Мета уроку: навчальна: відпрацювати навички застосування формули (а + в) · ( а – в) = а² – в² при розв’язуванні вправ;розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховна: виховувати вміння самостійно аналізувати і робити висновки.
Номер слайду 3
Прочитайте вирази:
Номер слайду 4
Піднесіть до квадрату вирази:22 ;(2b)2;(3а)2;( 5z)2
Номер слайду 5
Вкажіть правильну рівність:
Номер слайду 6
Гра “Відгадай слово”
Номер слайду 7
I група II група III група№480(а,д) №480(б,Г) №480(в,г)
ІСТОРИЧНА ДОВІДКА Знайдені стародавні вавилонські клинописці і тексти свідчать, що деякі формули множення, в тому числі і різниця квадратів двох виразів, були відомі ще 4000 років тому. Їх знали, крім вавилонян і інші народи сивої давнини. Записувалися вони не в сучасному, символічному, вигляді, а словесно.
Номер слайду 11
Завдання додому. Повторити: §12 – за підручником Г. П. Бевз, В. Г. Бевз. Розв'язати:№ 473 (6 балів);№478 (9 балів);№479 (а-д)(12 балів).