Урок "Розкладання многочленів на множники з використанням формули різниці квадратів"

Про матеріал
Конспект уроку "Розкладання многочленів на множники з використанням формули різниці квадратів"
Перегляд файлу

 

Тема уроку: Розкладання многочленів  на множники з  

                       використанням формули різниці квадратів            

Мета уроку:

          навчальна: виробити в учнів уміння розкладати многочлени   на множники із використанням відповідної формули скороченого множення.

          розвивальна: розвивати увагу,  пам’ять;

          виховна: виховувати  охайність, самостійність.

Тип уроку: застосування знань, умінь та навичок.

Обладнання:  конспект уроку,  роздрукована формула

                        а22=(а-в)(а+в) на А-4, картки із завданнями.

    

                               Хід уроку

І. Організаційний момент.

IІ. Перевірка домашнього завдання. (Фронтально)

 ІІІ. Оголошення теми і мети уроку.

   ІV. Мотивація навчальної діяльності.

Формула різниці квадратів використовується для розкладання на множники різниці квадратів двох виразів при обчисленні виразів, розв’язуванні рівнянь.

V. Актуалізація опорних знань.

 Нам відома формула  : (а - в)(а + в) = а2- в2.                                         

Якщо в цій формулі поміняти місцями ліві і праві частини, то дістанемо:    а2- в2 = (а - в)(а + в).

   Гра  «Хто швидше « (дві команди).

   Замінити зірочки такими одночленами, щоб утворилася тотожність

        I                                              II

1)  с² + 2вс + в²=(* + в)²                   1)  а² + 2аm + *=(а + *)²

2)  4х² - 9у²=(2х – 3у) (* + *)           2)  16а² – 9х²=(* + *) · (4а – 3в)

3)  9х² – * + 1=(3х + *)²                   3)  (* – 6авх + *)=(* – 3вх)²

 

Виконання усних вправ

Які з цих виразів можна розкласти на множники за формулами скороченого множення? ; ; ; .

VI. Розв'язування вправ.

Виконання письмових вправ

№ 606 (самостійно)

№ 608 (на дошці)

Робота в парі :розв’язати  рівняння і розшифрувати загадкову записку.

а) х2 – 4 =0 (2;-2.р)          е) х2 – 16=0 (4;-4.а)

б) х2 – 25=0 (5;-5.ш)       є) х2 – 9=0 (3;-3.й)

в) х2 – 36=0 (6;-6.у)         ж) х2 – 81=0 (9;-9.е)

г) х2 – 49=0 (7;-7.т)          з) х2 -121=0 ( 11;-11.д)

д) х2 -100=0 ( 10;-10.і)      і) х2 – 64=0 ( 8;-8.л)

 

 

2;-2

6;-6

5;-5

4;-4

3;-3

7;-7

9;-9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11;-11

4;-4

8;-8

10;-10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 [« РУШАЙТЕ ДАЛІ»]

VII.  Підсумок  уроку.

VIII. Завдання додому.

         Вивчити п.18.

  • Розв’язати  № 607 (6 балів),

                             № 609 (9 балів),

                             № 621 (12 балів).

docx
До підручника
Алгебра 7 клас (Бевз Г.П., Бевз В.Г.)
До уроку
Розділ 2. РОЗКЛАДАННЯ МНОГОЧЛЕНІВ НА МНОЖНИКИ
Додано
27 листопада 2019
Переглядів
1594
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку