Презентація "Робота з даними" Математика 2 клас

Про матеріал
Робота з даними - це матеріал, який містить роботу з таблицями та діаграмами. В даній презентації робота з геометричним матеріалом. Можна використати під час повторення вивченого.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Робота з даними3d.object.rotation.y

Номер слайду 2

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Назва. Кількість кутів. Кількість сторін. Кількість вершин. Робота з даними. Завдання 1 Потрібно заповнити таблицю і дати відповіді на запитання. Трикутник. Квадрат. Шестикутник. Прямокутник. Чотирикутник. П'ятикутник444444644433366555 Яка фігура має найбільшу кількістькутів, сторін, вершин?2. Скільки фігур має по 4 кути, 4 сторони, 4 вершини?r

Номер слайду 3

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Назва. Кількість кутів. Кількість сторін. Кількість вершин. Завдання 1 Потрібно заповнити таблицю і дати відповіді на запитання. Трикутник. Квадрат. Шестикутник. Прямокутник. Чотирикутник. П'ятикутник444444644433366555 Яка фігура має найбільшу кількістькутів? сторін? вершин?2. Скільки фігур має по 4 кути, 4 сторони, 4 вершини?3. Який многокутник має найменше кутів, сторін, вершин?rrr

Номер слайду 4

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Назва. Кількість кутів. Кількість сторін. Кількість вершин. Завдання 1 Потрібно заповнити таблицю і дати відповіді на запитання. Трикутник. Квадрат. Шестикутник. Прямокутник. Чотирикутник. П'ятикутник4444446444333665553. Який многокутник має найменше кутів, сторін, вершин?4. На скільки менше сторін у квадрата, ніж у п’ятикутника?2. Скільки фігур має по 4 кути, 4 сторони, 4 вершини?r

Номер слайду 5

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Назва. Кількість кутів. Кількість сторін. Кількість вершин. Завдання 1 Потрібно заповнити таблицю і дати відповіді на запитання. Трикутник. Квадрат. Шестикутник. Прямокутник. Чотирикутник. П'ятикутник4444446444333665553. Який многокутник має найменше кутів, сторін, вершин?4. На скільки менше сторін у квадрата, ніж у п’ятикутника?

Номер слайду 6

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Назва. Кількість кутів. Кількість сторін. Кількість вершин. Завдання 1 Потрібно заповнити таблицю і дати відповіді на запитання. Трикутник. Квадрат. Шестикутник. Прямокутник. Чотирикутник. П'ятикутник4444446444333665554. На скільки менше сторін у квадрата, ніж у п’ятикутника?455 – 4 = 1 (cт.)

Номер слайду 7

455 – 4 = 1 (cт.) Завдання 21. Які фігури ти бачиш на малюнку?2. Скільки трикутників?3. Скільки чотирикутників?4. Обчисли периметр трикутників.5. Обчисли периметр прямокутника. Р= ?Р= ?Р= ?Р= ?7см7см7см7см9см?16см

Номер слайду 8

1. Які фігури ти бачиш на малюнку?2. Скільки трикутників?3. Скільки чотирикутників?4. Обчисли периметр трикутників.5. Обчисли периметр прямокутника. Р= ?Р= ?Р= ?Р= ?7см7см7см7см9см?16см. Р= 7+7+7=21 (см)Р= 9+7+(16-7)=25 (см)Р= 9+7+16=32 (см)Р = 16+16+7+7=46 (см)

Номер слайду 9

6. На скільки периметр прямокутника більший, ніж периметр зеленого трикутника?5. Обчисли периметр прямокутника. Р= ?Р= ?Р= ?Р= ?7см7см7см7см9см?16см. Р= 7+7+7=21 (см)Р= 9+7+(16-7)=25 (см)Р= 9+7+16=32 (см)Р = 9+7+7+7+16=46 (см)46 – 25 = 21 (см)

Номер слайду 10

Розглянь лінійну діаграму. Р= ?Р= ?Р= ?Р= ?7см7см7см7см9см?16см46 – 25 = 21 (см)

Номер слайду 11

Розглянь лінійну діаграму. Р= ?Р= ?Р= ?Р= ?7см7см7см7см9см?16см. Завдання 3 Учні 2-В класу відвідують різні гуртки.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Гуртки. Хлопчики. Дівчатка1. Моделювання322. Спортивний1073. LEGO224. Хореографічний585. Образотв. мистецтва46 Уважно прочитайте дані. Дайте відповідь на питання: Скільки всього хлопчиків і дівчаток відвідують гурток образотвочого мистецтва?На скільки більше хлопчиків, ніж дівчаток, відвідують спортивний гурток?Скільки хлопців і дівчат займається в гуртку хореографії?Який гурток відвідує однакова кількість хлопчиків і дівчаток?

Номер слайду 12

Завдання 3 Учні 2-В класу відвіують різні гуртки.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Гуртки. Хлопчики. Дівчатка1. Моделювання322. Спортивний1073. LEGO224. Хореографічний585. Образотв. мистецтво46 Уважно прочитайте дані. Дайте відповідь на питання: Скільки всього хлопчиківі дівчаток відвідують гурток образотвочого мистецтва?На скільки більше хлопчиків ніж дівчаток відвідують спортивний гурток?Скільки хлопців і дівчат займається в гуртку хореографії?Який гурток відвідує однакова кількість хлопчиків і дівчаток?Виконайте наступне завдання за даною таблицею. Закінчіть стовпчасту діаграму на аркушах.

Номер слайду 13

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Гуртки. Хлопчики. Дівчатка1. Моделювання322. Спортивний1073. LEGO224. Хореографічний585. Образотв. мистецтво46 Перевірка

pptx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
15 жовтня 2023
Переглядів
308
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку