Індивідуальна підготовка Вивчення програмового матеріалу з випередженням приблизно на півроку - рік; Робота з додатковою літературою (енциклопедії, довідники, посібники, Інтернет-ресурси); Розв’язування тестових та практичних завдань міських та обласних олімпіад минулих років; Розв’язування задач з курсу загальної географії; Розв’язування творчих завдань; Обов’язкова індивідуальна робота з учнями після уроків.
мати розвинене логічне мислення, увагу, па’мять, уяву, елементи творчого підходу до діяльності, критичне мислення, схильність до моделювання ситуації та пошуку альтернатив; мати високий рівень розвитку пізнавальної потреби, зацікавленість у предметі, схильність до діяльності, яка потребує активізації їх здібностей, концентрувати увагу на головному, не лякатися незнайомих ситуацій; володіти силою волі, досягати поставленої мети, удосконалюватися, бути вимогливим до себе.
Тестову підготовку проводжу за такими формами: закриті тести (вибір однієї правильної відповіді з чотирьох запропонованих); відкриті тести (дозволяють вільно давати відповідь або доповнювати); картографічні (завдання для покращення навичок визначати прямокутні та географічні координати, відстані між точками, кути напрямків); тестові завдання, які пропонують визначити місце знаходження об’єкта на карті за поданою інформацією.