Презентація."Робота з обдарованими учнями на уроках образотворчого мистецтва".

Про матеріал
В матеріалі ви знайдете: основні завдання вчителя та методи роботи з обдарованими учнями.
Перегляд файлу

image

uВ час реформ освіти велика увага приділяється творчому розвитку особистості. 

 

imageuВ певній мірі, всі діти талановиті. Важливо розкрити їх здібності, розвинути їх, дати можливість дітям реалізувати себе у творчій діяльності.

 

NS

Основне завдання вчителя

u  Створити умови для виявлення та розвитку обдарованих дітей, їх самореалізації, професійного самовизначення у відповідності  зі здібностями. 

 

u  Талант реалізується в знаннях, уміннях і навичках, у вільному пошуку, творчості.

 

u  Необхідно дати дітям можливість творити, самим створювати щось незвичайне, NS займатися справою до душі.

 

uУчитель, щоб навчити, повинен створити емоційну атмосферу, яка сприятиме тому, що учень захоче навчитися.

image 

u  Захопленість не народжується  у дітей сама по собі,  а створюється та  програмується  вчителем. 

image    Головним напрямком в роботі з дітьми є індивідуальний підхід. Творчі начала в людині проявляються незалежно від виховання і освіти, проте, можна створити умови для їх розвитку, тому   в своїй роботі вчитель  повинен  намагатися   знайти нестандартні  методи роботи.

 

Нестандартні методи роботи

u  Робота під улюблену музику;

u  imageНа уроці не існує жорстких рамок при виборі способів зображення (графіка, живопис, ліплення);

u  Учень може вибрати форму роботи (за партою або за мольбертом);

u  Використання інтерактивних методів роботи.

uНеобхідно заохочувати дитину за оригінальні ідеї. Не варто стримувати ініціативу дітей.

u  Дитині важливо бачити плоди своєї праці, оцінку оточуючих, заохочення за цікаву роботу. 

image 

NS

u  Виставкова діяльність, конкурси, презентації якраз і націлені на підвищення  самооцінки учнів.

u  Все це, в свою чергу, сприяє формуванню і становленню гармонійно розвиненої у всіх напрямках особистості.

                                                                image                                                                 NS

Основні завдання

1.  Виявлення обдарованих дітей та створення системи роботи з ними;

2.  imageВідбір засобів навчання, що сприяють розвитку ініціативності та науково-дослідницьких навичок, творчості в урочної та позаурочної діяльності;

NS


3.  Розвиток у обдарованих дітей уявлень високого рівня про картину світу, заснованих на загальнолюдських цінностях.

4.  Наукове, методичне та інформаційне супроводження процесу розвитку обдарованих дітей;

5.  Організація різноманітної позаурочної діяльності;

6.  Соціальна та психологічна підтримка обдарованих дітей.

 

    Кожна дитина обдарована по-своєму і неможливо в рамках загальної теорії

розробити підхід, який гарантує 100% успіх у роботі з обдарованими дітьми. 

image

    Безсумнівно, основна вимога до вчителів обдарованої дитини - безумовне розуміння і повага до її особистості. Головне

завдання педагога прищепити дитині смак до серйозної творчої роботи.

image


   Тому від учителя найбільше потрібні якості особистісні, душевні, а не тільки

інтелектуальний і методичний «багаж».

Необхідно, щоб в процесі виховання і навчання була  присутня співтворчість вчителя і учня.

                                                               image                                                                 NS

pdf
Додано
12 грудня 2021
Переглядів
1049
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку