uВ час реформ освіти велика увага приділяється творчому розвитку особистості.
uВ певній мірі, всі діти талановиті. Важливо розкрити їх здібності, розвинути їх, дати можливість дітям реалізувати себе у творчій діяльності.
NS
u Створити умови для виявлення та розвитку обдарованих дітей, їх самореалізації, професійного самовизначення у відповідності зі здібностями.
u Талант реалізується в знаннях, уміннях і навичках, у вільному пошуку, творчості.
u Необхідно дати дітям можливість творити, самим створювати щось незвичайне, NS займатися справою до душі.
uУчитель, щоб навчити, повинен створити емоційну атмосферу, яка сприятиме тому, що учень захоче навчитися.
u Захопленість не народжується у дітей сама по собі, а створюється та програмується вчителем.
Головним напрямком в роботі з дітьми є індивідуальний підхід. Творчі начала в людині проявляються незалежно від виховання і освіти, проте, можна створити умови для їх розвитку, тому в своїй роботі вчитель повинен намагатися знайти нестандартні методи роботи.
u Робота під улюблену музику;
u На уроці не існує жорстких рамок при виборі способів зображення (графіка, живопис, ліплення);
u Учень може вибрати форму роботи (за партою або за мольбертом);
u Використання інтерактивних методів роботи.
uНеобхідно заохочувати дитину за оригінальні ідеї. Не варто стримувати ініціативу дітей.
u Дитині важливо бачити плоди своєї праці, оцінку оточуючих, заохочення за цікаву роботу.
NS
u Виставкова діяльність, конкурси, презентації якраз і націлені на підвищення самооцінки учнів.
u Все це, в свою чергу, сприяє формуванню і становленню гармонійно розвиненої у всіх напрямках особистості.
NS
1. Виявлення обдарованих дітей та створення системи роботи з ними;
2. Відбір засобів навчання, що сприяють розвитку ініціативності та науково-дослідницьких навичок, творчості в урочної та позаурочної діяльності;
NS
3. Розвиток у обдарованих дітей уявлень високого рівня про картину світу, заснованих на загальнолюдських цінностях.
4. Наукове, методичне та інформаційне супроводження процесу розвитку обдарованих дітей;
5. Організація різноманітної позаурочної діяльності;
6. Соціальна та психологічна підтримка обдарованих дітей.
Кожна дитина обдарована по-своєму і неможливо в рамках загальної теорії
розробити підхід, який гарантує 100% успіх у роботі з обдарованими дітьми.
Безсумнівно, основна вимога до вчителів обдарованої дитини - безумовне розуміння і повага до її особистості. Головне
завдання педагога прищепити дитині смак до серйозної творчої роботи.
Тому від учителя найбільше потрібні якості особистісні, душевні, а не тільки
інтелектуальний і методичний «багаж».
Необхідно, щоб в процесі виховання і навчання була присутня співтворчість вчителя і учня.
NS