Презентація "Рослинний і тваринний світ Північної Америки"

Про матеріал
Презентація підготовлена до підручника «ЯДС 4 клас» авторів Т.Гільберг,С.Тарнавської,Н.Павич. Дозволить сформувати знання учнів про особливості природи природних зон Північної Америки, сприятиме розумінню взаємозв’язків природних комплексів у складі природної зони, розвиває вміння користуватися картами і різними джерелами знань.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Рослинний і тваринний світ Північної Америки. Підготувала вчитель початкових класів. Запорізької гімназії №20 Собецька О. М.

Номер слайду 2

Перевірка домашнього завдання. Підручник на с.40-42 Перевіряємо себе1. До якої частини світу належить Північна Америка?2. Чому природа материка дуже різноманітна ?3. Який материк має схожі природні умови? Чому ?4. Хто становить корінне населення Північної Америки ?

Номер слайду 3

Спостереження·температура повітря·вітер·стан неба·опади·інші природні явища

Номер слайду 4

Робота з фізичною картою материка1)Які форми рельєфу характерні для Північної Америки ?2)Чим зумовлена різноманітність природних умов материка ?Має велику протяжність з півночі на південь.

Номер слайду 5

На території Північної Америки є арктичні пустелі, тундра, тайга, мішані та широколисті ліси, лісостеп і степ, пустелі. Природа материка багата й різноманітна.

Номер слайду 6

Відео «Рослини і тварини Північної Америки. ЯДС 4 клас»:https://www.youtube.com/watch?v=23hw0z4p. QBI

Номер слайду 7

У зоні арктичних пустель суворі погодні умови, тому рослини представлені мохами й лишайниками. Живуть білі ведмеді,тюлені,моржі,лемінги,полярний вовк,песець.

Номер слайду 8

Використовуючи матеріал підручника і презентації, заповніть у зошиті таблицю «Рослинний і тваринний світ Північної Америки» с.43-45{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Назва природноїзони. Рослини Тварини. Господарськадіяльність людей1. Арктичні пустелі2. Тундра3. Тайга4. Мішані та широколистяні ліси5. Лісостеп і степ6. Пустелі

Номер слайду 9

Фізхвилинка1, 2 — всі присіли,Потім вгору підлетіли.3, 4 — нахилились,Із струмочка гарно вмились.5, 6 — всі веселіКрутимось на каруселі.7, 8 — в потяг сіли,Ніжками потупотіли.9, 10 – відпочилиІ за парти тихо сіли.

Номер слайду 10

Пригадайте,які рослини і тварини є у тайзі Євразії. Тварини чорні ведмеді, ведмеді гризлі, вовки, лисиці, олені вапіті,риси,лисиці,зайці,багато птахів.

Номер слайду 11

Робота в зошиті з друкованою основою на с.22 № 2 Відгадай кросворд «Мешканці Північної Америки»Обведи назву мешканців арктичних пустель блакитним кольором, мешканців тайги – зеленим, мішаних лісів і листяних лісів- жовтим кольором.

Номер слайду 12

Загадки про рослини,які потрапили в Європу з Північної Америки. У землі вона зростаєІ брунатний колір має.Її смажуть і печуть,Її варять і товчуть. Овоч цей всі люблять дуже,Як же він зоветься, друже?(Картопля)Розколовся будиночок. На дві половинки.І посипалися з нього. Круглі намистинки(Горох)

Номер слайду 13

Поряд з хвойними тут ростуть численні представники листяних порід: дуб, бук, липа, осика, береза, клени; зустрічається каштан, платан. Представниками тваринного світу є олень – вапіті , чорний ведмідь – барибал, борсук, рись, росомаха, вовк, лисиця, видра; один вид сумчастих – опосум.

Номер слайду 14

У помірній смузі Північної Америки розташовані ліси, степи, які називають преріями. Прерія означає луг.

Номер слайду 15

Рослинний світ пустель представлен колючим тереном,кактусами,агавами. Тваринний світ-бізони,численні гризуни-хомяки,ховрахи,кролі.

Номер слайду 16

У країнах Північної Америки ухвалено закони про охорону й відновлення природи. Із цією метою створено заповідники й національні парки. У 1872 році засновано Єллоустонський національний парк. Розташовано у Кордильєрах і відомий гарячими джерелами, гейзерами, скам'янілими деревами.

Номер слайду 17

У Єллоустонському національному парку встановлено попереджувальні таблички для відвідувачів. Припустіть,про що попереджають таблички,зображені на фото на с.46 підручника. Як можна використати водяну пару й гарячу воду гейзерів ?

Номер слайду 18

Чи знаєте ви, що…Дивовижні лісові гіганти секвоїСеквої — дерева, які багато чого бачили. Вони росли на нашій Землі ще в Крейдяному періоді — 150 млн років тому. Але багато з них не пережили Льодовикового періоду. Висота 120 м. Живе понад 3000 років.

Номер слайду 19

Природа Північної Америки змінена в результаті господарської діяльності людини, особливо на території США. Там, де розташовані великі міста, первісна природа зникла назавжди. У містах, де багато автомобілів і промислових підприємств, утворюється смог, що згубно позначається на рослинному і тваринному світі материка та спричиняє погіршення здоров’я людей.

Номер слайду 20

За роки освоєння материка людина суттєво вплинула на органічний світ континенту. Деякі види рослин та тварин через це перебувають на межі зникнення. Розорювання земель фактично стало причиною знищення природних комплексів прерій і широколистих лісів. У районах інтенсивного землеробства стоки з полів, які містять хімікати, призвели до забруднення водойм, підземних вод

Номер слайду 21

Перевіряємо себе…1)У яких природних зонах розташован материк Північна Америка? А)Арктична пустеля, тундра, хвойні ліси, мішані ліси, широколисті ліси, прерії, мексиканська пустеля;Б)Арктична пустеля, тундра, тайга, мішані ліси, лісостеп, степ, пустеля; В)Арктична пустеля, тундра, хвойні ліси, мішані ліси, саванна, пустеля, екваторіальний ліс.2)Яку природну зону описано?Величезні території зайняті льодовиками. На заході переважають кам'янисті безжиттєві простори. Улітку лише в деяких місцях можна побачити мохи і лишайники. Тут живуть білі ведмеді, тюлені й моржі - їхнє існування пов'язане з океаном. А)Арктична пустеля;  Б)Прерії; В)Тундра.3)Впізнай природну зону за описом. Рівнинні трав'янисті простори подібні до євразійських степів. Це безлісий простір з розкішною трав'янистою рослинністю. До появи "білої" людини тут паслися мільйонні стада бізонів. А) Прерія; Б)Мішані ліс; В)Тундра.4)З якої природної зони Північної Америки до нас на підвіконня пересилились кактуси. А) Прерія ;  Б)Тундра; В)Мексиканська пустеля.

Номер слайду 22

Підсумуй свої знання: дати відповіді на запитання(Робота з підручником на с.46)Перефразовуючи відомий вислів, я б сказала: «Любиш кактуси, будь готовий і до колючок». Гігантський кактус сагуаро.

Номер слайду 23

Рефлексія·Сьогодні я дізнався(дізналась)·Було цікаво…·Мене здивувало…·На наступному уроці я хочу…· Яке ваше найбільше досягнення під час вивчення цієї теми ?· Чи може те, про що ви дізналися впродовж вивчення цієї теми, знадобитися вам у житті? Коли саме ?

Номер слайду 24

Домашнє завдання. Підручник Т. Гільберг «ЯДС. 4 клас» на с.43-46 читати; в зошиті з друкованою основою виконати завдання на с.23№3,4.

Номер слайду 25

pptx
Додав(-ла)
Собецька Олена
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 4 клас, Презентації
НУШ
Додано
30 червня
Переглядів
242
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку