презентація Розділ 1. Узагальнюємо і впорядковуємо знання і вміння за 1 класУрок 8. Аналізуємо задачу. Схема аналізу

Про матеріал
Мета: актуалізувати навички усних обчислень, знання опорних схем задач та вміння вибирати арифметичну дію, якою розв'язується задача; ознайомити учнів із аналітичними міркуваннями під час розв'язування задачі; закріпити вміння обчислювати значення виразів на дві дії, правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій додавання й віднімання, знання складу чисел першого десятка та навички вимірювання довжин відрізків; розвивати логічне мислення; поповнювати словниковий запас учнів; виховувати дбайливе ставлення до власного здоров'я. Обладнання: конструктор LEGO, ілюстративний та роздавальний матеріал. Тип уроку: комбінований урок. Форма проведення: математична естафета здоров'я. Освітні галузі: математична, здоров'язбережувальна.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розділ 1. Узагальнюємо і впорядковуємо знання і вміння за 1 клас. Урок 8. Аналізуємо задачу. Схема аналізу

Номер слайду 2

Мета: актуалізувати навички усних обчислень, знання опорних схем задач та вміння вибирати арифметичну дію, якою розв'язується задача; ознайомити учнів із аналітичними міркуваннями під час розв'язування задачі; закріпити вміння обчислювати значення виразів на дві дії, правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій додавання й віднімання, знання складу чисел першого десятка та навички вимірювання довжин відрізків; розвивати логічне мислення; поповнювати словниковий запас учнів; виховувати дбайливе ставлення до власного здоров'я. Обладнання: конструктор LEGO, ілюстративний та роздавальний матеріал. Тип уроку: комбінований урок. Форма проведення: математична естафета здоров'я. Освітні галузі: математична, здоров'язбережувальна.

Номер слайду 3

Організація класу

Номер слайду 4

Перевірка домашнього завдання (с. 10, № 3. 2)— Поясніть розв'язання задачі.

Номер слайду 5

Мотивація навчальної діяльності— Сьогодні ми здійснимо подорож до країни Здоров'я. Подорожувати ми будемо математичними стежками. Мешканці цієї країни радісні та щасливі, адже вони знають, як уникати хвороб. А чи знаєте ви, що слід робити, щоб бути здоровими?— Правильно, щоб бути здоровим, тобто почуватися бадьоро, упевнено, слід дотримувати режиму дня, займатися фізичними вправами чи спортом, доглядати за своїм тілом та одягом, правильно харчуватися.

Номер слайду 6

Каліграфічна хвилинка. Написання числа 8— Перед вами — три стежки. Яку цифру вони вам нагадують?— Цифра 8 складається з верхнього і нижнього малих овалів. Верхній овал трохи менше за нижній. Починаємо писати її трохи нижче і правіше за середину верхньої сторони клітинки. Ведемо лінію праворуч угору, заокруглюючи у правому верхньому кутку клітинки, потім — справа наліво до середини нижньої сторони клітинки, заокруглюючи і піднімаючись угору до початкової точки.

Номер слайду 7

Магічне перетворення цифри 8. Малюємо зайчика

Номер слайду 8

Математичний диктант— Щоб бути здоровими, слід більше бувати на повітрі. Ми прогуляємося на стежці математичного диктанту. Запишіть число, попереднє до числа 40. Запишіть число, яке є наступним після числа 65. Запишіть число, яке при лічбі стоїть між числами 75 і 77. Запишіть число, у якому 4 десятки 7 одиниць; 5 десятків 2 одиниці; 4 десятки 8 одиниць; 5 десятків 0 одиниць.

Номер слайду 9

Усна лічба— На стежці нам зустрілися поросятка. Допоможіть їм!Числа третього десятка. Називають поросятка: Двадцять один, двадцять два... Забула далі голова!Поросяткам підкажіть,У лічбі допоможіть!(Учні мають полічити від 23 до 30, від 34 до 40, від 51 до 59, від 75 до 84.)Тридцять чотири та тридцять шість. Що поміж них?Хто відповість? (Тридцять п'ять.)

Номер слайду 10

Удосконалення обчислювальних навичок (с. 11, № 1)Розв'язування ланцюжка прикладів.

Номер слайду 11

Удосконалення вміння порівнювати числа, число та вираз. Робота з конструктором LEGOНам відомо — це чудово,Коли ти і я здорові. Тільки треба знати,Як здоровим стати.Є один рецепт у світі —Він усім підходить дітям: Якщо будемо спорт любити,Зможемо років сто прожити!— Отже, для того щоб бути здоровим, слід займатися спортом. Усі спортсмени дуже спритні! Ваше завдання: швидко порівняти числа або числа і вирази.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Перевірка. Учитель називає порівняння, а учні за визначеним знаком (більше, менше, дорівнює) показують за шифром відповідний колір. Наприклад, 56 < 65. Діти показують зелену цеглинку. Під час порівняння виразу і числа вчитель нагадує, що спочатку обчислюють значення виразу, потім порівнюють числа. Шифрбільшеменшедорівнюєсинійзеленийоранжевий

Номер слайду 14

Фізкультхвилинка

Номер слайду 15

Удосконалення знань про поняття «збільшення/зменшення»— Для того щоб бути здоровими, слід активно відпочивати на природі. Які види відпочинку в умовах природи ви знаєте? (Риболовля, туризм, плавання...)Чотири рибки було,Та котик зменшив їх число: Одну рибку він у ротик поклав,Від чотирьох один відняв.— У котика стало більше чи менше рибок? (Менше.) — Якої дії вимагає зменшення числа? (Віднімання.)Три карасика в нас було,А котик збільшив їх число: Ще дві у відерце поклав. Кіт два до трьох додав.— Стало більше чи менше карасиків? (Більше.) — Щоб збільшити число, необхідно додати до нього кілька одиниць.

Номер слайду 16

Закріплення знань про збільшення/зменшення на кілька одиниць— Розгляньте малюнок. У кого вудочка довша? (У хлопчика.) Відомо, що довжина вудочки хлопчика 6 см, а собачки — на 3 менше. Яка довжина вудочки собачки?

Номер слайду 17

Аналіз задачі— Що означають слова «на 3 менше»?— Про що йдеться в задачі? Що позначає число 6? На що вказує число 3? Як дізнатися «на 3 менше»? Якою дією розв'язується задача?

Номер слайду 18

Логічна вправа— Для того щоб бути здоровим, слід загартовуватися:водою (робити обтирання, обливатися, приймати контрастний душ);сонцем (сонячні ванни приймають між 8 та 11 годинами).— А можна танцювати під улюблену пісню. За допомогою вчителя учні пояснюють, яку геометричну фігуру показано в танці.

Номер слайду 19

Робота над задачею у підручнику (с. 11, № 2)— Хто займається у танцювальному гуртку? (Дівчатка та хлопчики.) Що нам відомо про дівчаток? (Їх 10.) Що сказано про хлопчиків? (Їх на 2 менше.) Яке запитання задачі? Як дізнатися, скільки хлопчиків?Запишіть умову задачі та розв'язання. Дівчатка — 10 д. Хлопчики — ?, на 2 д. менше— Розгляньте схематичний рисунок. Що означає відрізок із дужкою з числом 10? (Кількість дівчаток.) Що означає відрізок з дужкою із числом 2? (Що хлопців на 2 менше.) Що означає відрізок зі знаком запитання?

Номер слайду 20

Складання оберненої задачі (с. 11, № 3)На основі запису 10 - 2 = 8 складіть обернену задачу. Скільки дівчаток займалося у гуртку? (10.) Скільки хлопчиків? (8.) Яке запитання можна скласти до задачі? (На скільки більше у гуртку займається дівчаток, ніж хлопчиків?)

Номер слайду 21

Формування обчислювальних навичок (с. 11, № 4)Холодильник похвалився,Що на дім перетворився,Де смачна і свіжа. Проживає... (їжа).— Їжа — це джерело здоров'я. Правильне харчування має велике значення в житті людини. Отримані організмом з їжі поживні речовини дають можливість людині рости, жити, гратися, вчитися і працювати. Продукти харчування містять білки, що є будівельним матеріалом для організму; жири, що є джерелом енергії, необхідної для роботи організму людини; вуглеводи, що забезпечують роботу м'язів. Ба більше, у продуктах харчування знаходяться вітаміни, необхідні організму для нормального розвитку. Якщо ви хочете мати гарну шкіру, рум'яні щічки та добрий зір, звертайтеся до вітаміну А. Зростати сильними, веселими й мати добрий апетит допомагає вітамін В. Допомагає зміцнювати здоров'я та бути завжди бадьорими вітамін С.— Обчисливши приклади, дізнайтеся, які вітаміни містять овочі та фрукти. Як називаються числа під час додавання? А під час віднімання? Як обчислити невідомий доданок? Як обчислити невідомий від'ємник? Як обчислити зменшуване?

Номер слайду 22

Шифр1172541020 ААВВСС

Номер слайду 23

Вправа «Жарт»Щоб здоровим, сильним бути,Треба нам про сум забути. Спортом треба всім займатисьІ частіше усміхатись!Бо усміхнена людина —Це здоров'я половина!— Гарний настрій — це ознака здоров'я. Дослідження доводять: чим частіше ми сміємося, тим щасливішими почуваємося! Сміх нормалізує тиск, позбавляє болю, діє на шкіру як гарний масаж. 5 хвилин здорового сміху замінюють 40 хвилин розслабленого відпочинку.— Послухайте жартівливий віршик. Коця й котик залюбки. Випікали пиріжки. Киця з тіста сім зліпила. Котик з снігу тільки п'ять. Скільки всіх, малечо мила,Пиріжків вони з'їдять? (7, оскільки пиріжки зі снігу не їдять.)

Номер слайду 24

Вправа «З'єднай за точками»

Номер слайду 25

Рефлексія Метод «Мікрофон»— Підбийте підсумок, використовуючи слова: «Я можу пояснити...», «Я знаю, як зробити...», «Я вмію зробити...», «Мені ще треба попрацювати над...». Пояснення домашнього завдання (с. 11, № 4)

pptx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
23 вересня 2021
Переглядів
602
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку