Презентація "Розрядний склад числа. Додавання і віднімання чисел у межах 100 на основі нумерації. Побудова відрізка заданої довжини. Задачі на збільшення числа на кілька одиниць"

Про матеріал
Впровадження сучасних методів і прийомів навчання під час дистанційного навчання. Використання інтерактивних методів для оволодіння навчальним матеріалом в межах одного класу. Особливості викладання математики в першому класі. Використання гаджетів учнями молодших класів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Пролунав дзвінок. Починаємо урок. Будем працювати старанно,Щоб почути у кінці,Що у нашім першім класі Діти просто МОЛОДЦІ!

Номер слайду 2

- Починається урок… (математики)- На уроці сидітиму… (тихо)- Буду слухати… (вчителя, своїх товаришів)- Уважно … (рахуватиму)- Старанно… (розв’яжу задачу)- Правильно… (накреслю відрізок)Метод «Мікрофон» «Закінчи речення»

Номер слайду 3

Розрядний склад числа. Додавання і віднімання чисел у межах 100 на основі нумерації. Побудова відрізка заданої довжини. Задачі на збільшення числа на кілька одиниць. Тема нашого уроку:

Номер слайду 4

Що таке число?За допомогою яких знаків позначаємо число на письмі?Скільки є цифр ,щоб записати всі числа, навіть мільйони? Назвіть їх. Якими цифрами скористаємося, щоб записати дату сьогоднішнього уроку?Яке це число? Охарактеризуйте його. Запишемо каліграфічно цифри 1 та 6.( У записі двоцифрових чисел використовуємо дві цифри)Розминка для розуму. Прийом «Мозковий шторм»

Номер слайду 5

КАЛІГРАФІЧНА ХВИЛИНКА

Номер слайду 6

Математичний диктант. Запишіть число, яке передує числу 56;Запишіть сусідів числа 30;Запишіть число, яке наступне до числа 67;Запишіть число, яке більше від 30 на 20;Назвіть найбільше двоцифрове число.

Номер слайду 7

55 29 31 68 50 99 Математичний диктант(перевіряємо)

Номер слайду 8

2344

Номер слайду 9

Гра «Не скажу»Робота з нумераційною таблицею

Номер слайду 10

Гра «Не скажу»(Робота з нумераційною таблицею)

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Компоненти при додаванні називають…. Невідомий доданок можна знайти … .«Незакінчене речення»

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Тетянка зібрала в саду 16 фруктів. З них 5 груш, а решта яблук. Скільки яблук зібрала дівчинка?

Номер слайду 16

1. Позиція – Я вважаю, що …(ця задача розв’язується за допомогою дії віднімання) 2. Обґрунтування – Тому що, …(щоб знайти невідомий доданок, потрібно від суми відняти відомий доданок)3. Приклад - (16 – 5)4. Висновок – Отже, …( щоб знайти скільки яблук зібрала дівчинка, потрібно від 16 відняти 5) Метод «Прес»

Номер слайду 17

Номер слайду 18

С.95, завдання 2 Розкладіть на розрядні доданки кожне число. Зразок: 99 = 90 + 9 56, 34, 23, 15, 67, 47,71 Робота з підручником

Номер слайду 19

«Я-схема»1. Розпочинаю працювати одразу. 2. Під час роботи залишаюсь на одному місці. 3. Працюю увесь відведений час. 4. Дотримуюсь правил поведінки. 5. Працюю у тиші. Щоденні 3(математика письмово)

Номер слайду 20

1.40

Номер слайду 21

Робота з тестами https://naurok.com.ua/test/rozklad-chisla-na-rozryadni-dodanki-736189.html

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Як ви попрацювали?Рефлексія. Не все вдалося

Номер слайду 24

pptx
Додано
17 лютого 2022
Переглядів
849
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку