Презентація "Розв'язання вправ на всі дії з раціональними числами."

Про матеріал
Матеріал можна використати на уроках з теми " Розв'язування вправ на всі дії з раціональними числами."
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами. Урок математики в 6 класі Учитель математики Рудник Р. О. Спеціалізована школа №210

Номер слайду 2

Мета уроку. Повторити: правила додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел. Розвивати вміння: 1) виконувати дії з десятковими і звичайними дробами; 2) розкривати дужки і зводити подібні доданки; 3) розв’язувати рівняння; 4) складати рівняння до розв’язання задач.

Номер слайду 3

Виконайте дії:1) – 15 + (- 42) =2) 4,5 + (- 6,2) =3) - 47 + (- 114) =4) – 18 – 3,4 =5) 3,7 – 5,2 =6) - 16 - 518 =7) - 115 - (- 1115) = 1) – 57;2) – 1,7;3) - 914 ;4) – 21,4;5) – 1,5;6) - 818 = - 49 ;7) 1015 = 23 . 

Номер слайду 4

Виконайте дії.1) -16: (-8)=2) -9,8: 2=3) 15,2:(-0,2)=4) - 12 : (- 16) =5) - 1017 : 5 =6) -7* 12= 7) 6 * (- 213 )=8) (- 37)2 = 9) (- 0,8)2=   Відповіді: 1) 2; 2) - 4,9; 3) - 76; 4) 3; 5) - 217 ; 6) - 84; 7) - 14; 8) 949; 9) 0,64. 

Номер слайду 5

Виконати дії: 1) 313 * (- 234: 512 )= а) - 234: 512 = - 114 : 112 = - 114 * 211 = - 12 ; б) 313 *(- 12 )= 103 *(- 12 )= - 53 = -123 . 2) 225 : (11115 - 325) *(- 56) = а) 11115 - 325= 11115 - 3615 = 11115 - 22115 =- 11015 = - 123 ; б) 225 : (- 123 )= 125 : (- 53 )= 125 *(- 35)= - 3625 = -11125; в) -11125 *(- 56) = - 3625 *(- 56)= 65 = 115 . 

Номер слайду 6

Спростити вираз:– 4,5m * ( - 2n) = - 5,2a * 4b = 2,7c * 3d = 1,5p * (- 3t) =- 4m +5n +7m – 6n =8a – 3d – 12a – 4d =-5x + 3y – 8y +9x = 1,2p – 3t – 4p + 5t = 1) 9mn;2) -20,8ab;3) 8,1cd; 4) – 4,5pt; 5) 3m – n ;6) - 4a – 7d ;7) 4x – 5y ;8) – 2,8p +2t .

Номер слайду 7

Розкрити дужки й спростити вираз:1) 1,8 + ( 2,5 – а ) = 2) ( 5+ b) – 2,8 =3) 7 – ( m – 6) =4) – ( p – 3,9) + 0,1=5) ( m + 1,3) – ( n – 1,9) =6) – ( x – 4,9) + (y + 5) =7) m – ( m – x) =8) – y – ( - y + x) = Відповіді:1) 4,3 –a ;2) 2,2 + b ;3)13 – m ;4) – p + 4 ;5) m – n + 3,2 ;6) – x + y +9,9 ;7) x ;8) - x .

Номер слайду 8

Розв’язати рівняння:1) 17(2 - х) = -3(1 + 5х) 34 – 17х = - 3 – 15х ; - 17х + 15х = - 3 – 34; - 2х = - 37; х = -37 : ( -2); х = 18,5.2) 11(2- у) = - 5( 2 +3у). 22 – 11у = -10 – 15у ; - 11у + 15у = -10 -22 ; 4у = -32 ; у = -32 : 4 ; у = -8 .

Номер слайду 9

Задача. Сума трьох чисел дорівнює 54. Перше число становить 90% від другого, а третє - 45 від другого. Знайди добуток цих трьох чисел. І число - ?, 90% від 0,9х ІІ число - ? 54 х 54 ІІІ число - ?, 45 від 45 х1) 0,9х + х + 45 х = 54 2,7х = 54 х = 54: 2,7 х = 20 – ІІ число.2) 20 * 0,9 = 18 – І число.3) 20 * 45 = 16 – ІІІ число.4) 20* 18 * 16 = 5760 ( добуток чисел). Відповідь. 5760. 

Номер слайду 10

Задача. У двох маршрутних таксі їхала однакова кількість пасажирів. Після того як з першого таксі вийшли 4 пасажири, а з другого – 12, пасажирів у першому залишилося вдвічі більше, ніж у другому. Скільки пасажирів було в кожному таксі спочатку?І таксі - ? пасажирів - 4 пас., ? в 2рази б. однаковоІІ таксі - ? пасажирів - 12пас., ?Розв’язання. Позначимо кількість пасажирів на початку у І таксі було – х ( пас.), тоді і в ІІ таксі теж було – х (пас.). З І таксі вийшло 4 пасажири, і стало (х – 4) пас., а з ІІ таксі вийшло 12 пасажирів і залишилось ( х – 12) пас. За умовою задачі (х – 4) в 2 рази більше за (х – 12). Складемо рівняння: х – 4 = 2( х – 12). Розв’яжемо його: х – 4 = 2х – 24,х – 2х = - 24 +4,- х = - 20, х = 20( пас.) було спочатку і в І і в ІІ таксі. Відповідь. По 20 пасажирів.

Номер слайду 11

Домашнє завдання за підручником Істер О. С. Математика. 6 клас. ІІ частина. 1. Повторити правила: П. 32, 36, 402. Виконати письмово: № 1467, № 1475.

pptx
Пов’язані теми
Математика, 6 клас, Презентації
Додано
29 березня
Переглядів
695
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку