Продовжити знайомити учнів з розв'язуванням задач та вправ на знаходження площі та об'єму геометричних фігур та вміння застосовувати ці знання в повсякденному житті, розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять виховувати культуру спілкування.
Урок цікаво, щоб почати. Загадку треба відгадати. Наук цариця недосяжна,Могутня, щедра і прекрасна. Блискуче розум розвиває, Правильно мислити навчає. Неперевершена її краса,Чудова логіка струнка. Ну, діти, хто вона така?
Номер слайду 2
У- успіх, усмішка, удача ;Р- радість, робота ;О – обдарованість, обдуманість ;К – кмітливість, користь. Успіхів бажаю вам на уроці. Робота радість хай вам принесе. Обдарованість покажіть на кожному кроці, Кмітливість впевненості хай додає.
Номер слайду 3
№752 Знайти об’єм прямокутного паралелепіпеда, виміри якого 8дм, 5дм і 6 дм . Перевірка домашнього завдання,Висота. Довжина. Ширина. Відповідь:240дм3.
Номер слайду 4
№754 У скільки разів об’єм куба з ребром 40 см більший за об’єм прямокутного паралелепіпеда з вимірами 50, 16 і 20 см ?20см16см50см 40см. Відповідь: у 4 рази.
Номер слайду 5
Тема уроку: «Розв’язування задач і вправ на знаходження площі та об’єму фігур »
Номер слайду 6
Які геометричні фігури ми вивчали ?Кут. Прямокутник. Квадрат
Номер слайду 7
Які геометричні фігури ми вивчали ?Трикутник. Прямокутний паралелепіпед. Куб
Номер слайду 8
прямокутним. Знайди помилку Якщо трикутник має рівні сторони, то його називають. Якщо всі сторони трикутника мають різну довжину його називаютьрівностороннім.різностороннім.рівнобедрений. РізносторонніРівносторонніstyle.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underline
Довжина стадіону 21 м, а ширина - в 3 рази менша. Знайдіть площу стадіону.1)21см:3см=6 см – ширина;2)S=ab=21см*6см=126см𝟐 Виконай сам. Відповідь:126см𝟐
Номер слайду 12
Знайти об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба 5 с м5 см5 см7 см5 см4 см3 дм7 дм4 дм V= abc. V = a3
Номер слайду 13
Знайти об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба
Номер слайду 14
Фізкультхвилинка Щоб задачі розв’язати На хвилинку треба встати. Руки в боки, підтягнулись, Вліво, вправо повернулись,Нахиляємось вперед, Прогинаємось назад. Руки в кулачки узяли. Свої пальці розім’яли. Головою покрутили, Скільки вистачить вам сили. Пострибали, як зайчата, Маршируємо, як солдати. Наче птах увись злітаємо, Потягнулись… і – сідаємо.
Номер слайду 15
Який об’єм даного акваріума, якщо a = 6дм, b = 5дм, c = 7дм.
Номер слайду 16
Молодці!Попрацювали гарно. Тож бажаю успіхів у подальшому вивченні математики і запишіть завдання для домашньої роботи.