Рухова і фізична активність є винятково важливим, фундаментальним чинником формування, збереження, зміцнення здоров’я та розвитку людини, особливо у дитячому віці. Завдяки здатності організму до саморегуляції відбувається його адаптація до змін зовнішнього середовища, організм стає стійкішим. Під час фізичних вправ в організмі людини спрацьовують певні механізми, в результаті дії яких посилюються функції не тільки м’язів, але й дихальної, серцево-судинно, нервової та травної систем. Рухова активність. Рухова активність –це будь-які форми руху, під час яких організм використовує енергію. Це можуть бути заняття спортом або буденні справи. Більшість видів рухової активності поліпшують фізичну форму здобувачів освіти .
Етапи уроку у НУШ з фізичної культури. Вступ: »Крута розминка». Має на меті активізацію психічних процесів і когнітивних функцій на фоні рухової активності низького рівня навантаження Сенсомоторне тренування «Обирай свій вид». Має на меті формування нових складно координованих рухових дій учнів. Мозок має бути не втомленим. Кардіо-тренування «Я можу». Має на меті саме тренування кардіо- та респіраторної систем організму дитини. Мотивація «Я дію». Так завершити урок ,щоб хлопці та дівчата понесли це за межі спортивного залу та мріяли про наступну зустріч8-10 хв.9-11хв.10-11 хв.10-11 хв.
У чому різниця між традиційними і компетентнісно орієнтованими руховими завданнями ТРЗЩо робимо?Де робимо?Скільки робимо?Яким чином робимо?З ким / з чим робимо?Оцінка :правильно / не правильно. Жорсткий регламент навантаження КОРЗМотивація Вибір інвентарю, місця, партнерів, способів Непередбачуваність Немає кількості разів ,рахунку Оцінка: раціонально / нераціонально Гнучкий регламент навантаження
1)Хто чи що може мотивувати вас до занять фізичною культурою? 5)Які з причин заважають займатися фізичною культурою?2)Чи хотів(ла) би ти, щоб у тебе був інший вчитель фізичної культури? 6)Рівень теоретичних знань.3)Чи розмовляють з вами батьки про свої спортивні досягнення в минулому? 7)Розвиток швидкісно-силових якостей.(5кл.lсем.,5кл.llсем.,4)Чи цікавляться батьки твоїм фізичним розвитком? 6кл.)