Презентація "Розвиток творчих здібностей у позакласний час"

Про матеріал
Презентація розповідає позакласну роботу учнів школи. робота в позаурочний час потребує великої уваги. це, насамперед, підготовка. Адже не секрет, щоб після уроків прийшли діти ло школи, їх треба зацікавити...
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розвиток творчих здібностей учнів у позакласній роботі Презентацію підготувала педагог-організатор КЗ “Калинівська ЗОШ І-ІІІ ступенів” Шило Олена Дмитрівна

Номер слайду 2

“Якщо твої плани розраховані на рік – сій хліб, якщо на десятиріччя – посади дерево, якщо на віки – навчай дітей”. Давня мудрість

Номер слайду 3

Творчість – важливий компонент розвитку здібностей дитини Творчість - це розумова й практична діяльність, результатом якої є створення оригінальних, неповторних цінностей, виявлення нових фактів, властивостей, закономірностей, а також методів дослідження і перетворення матеріального світу або духовної культури; якщо ж він новий лише для його автора, то новизна суб'єктивна і не має суспільного значення.

Номер слайду 4

Школа є тією лабораторією, де навчають і виховують, відкривають можливості кожної дитини, допомагають їй розвивати власні здібності й потреби.

Номер слайду 5

Кожна дитина по-своєму неповторна. Вона приходить у цей світ, щоб творити своє життя, знайти себе, самореалізуватися: хтось здібний до музики, образотворчого мистецтва, художньої праці, хтось до математики, хтось пише вірші, оповідання. Скільки дітей - стільки й здібностей, які залежать від психолого-фізіологічних особливостей людини, соціального оточення, сім'ї та школи.

Номер слайду 6

Обдарована дитина-це така дитина,яка вирізняється з-поміж однолітків яскравими,очевидними,а інколи видатними здібностями (або має внутрішні передумови для таких досягнень) у певному виді діяльності.

Номер слайду 7

Здібності-індивідуальні особливості,що дають змогу за сприятливих умов більш успішно опанувати ту чи іншу діяльність,вирішувати певні завдання. Талановитість-система якостей,особливостей,яка дає змогу особистості досягти видатних успіхів у оригінальному здійсненні творчої діяльності.

Номер слайду 8

Геніальність-найвищий ступінь розвитку обдарованості людини в багатьох галузях діяльності,яка може випереджати досвід людства на кілька поколінь і тому часто стає визнаною лише нащадками генія.

Номер слайду 9

Відмінності Відмінник Обдарований учень Знає правильні відповіді Ставить запитання Цікавиться Допитливий Легко вчиться Дискутує Потребує 3-5 повторень Вчить ся самостійно і наперед Виконує д/завдання Створює проекти Копіює Створює нове Запам’ятовує інформацію Використовує інформацію Любить послідовність Любить складність Задоволений своїми Критичний до себе і до інших успіхами Має добру пам’ять Добре працює розум

Номер слайду 10

Важлива роль у вихованні учнів, розширенні й поглибленні їхніх знань, розвиткові творчих здібностей належить спеціально організованій виховній роботі у позанавчальний час. Таку роботу називають позакласною та позашкільною.

Номер слайду 11

Позакласна робота Це різноманітна освітня і виховна робота, спрямована на задоволення інтересів і запитів дітей, організована в позаурочний час педагогічним колективом школи

Номер слайду 12

Позашкільна робота Це освітньо-виховна діяльність позашкільних закладів для дітей та юнацтва.

Номер слайду 13

Завдання позакласної та позашкільної роботи закріплення, збагачення та поглиблення знань, набутих у процесі навчання, застосування їх на практиці; розширення загальноосвітнього кругозору учнів, формування в них наукового світогляду, вироблення вмінь і навичок самоосвіти; формування інтересів до різних галузей науки, техніки, мистецтва, спорту, виявлення і розвиток індивідуальних творчих здібностей та нахилів; організація дозвілля школярів, культурного відпочинку та розумних розваг; поширення виховного впливу на учнів у різних напрямах виховання.

Номер слайду 14

Позакласна та позашкільна робота будується на принципах виховання, проте вона має і свої специфічні принципи: Добровільний характер участі в ній. Сприяє тому, що учні можуть обирати профіль занять за інтересами. Педагоги за таких умов повинні ретельно продумувати зміст занять, використовуючи нові, ще не відомі учням факти, форми і методи, які б посилювали їх інтерес. Суспільна спрямованість діяльностіучнів. Цей принцип вимагає, щоб зміст роботи гуртків, клубів та інших форм діяльності, відповідав потребам розбудови української держави, відображав досягнення сучасної науки, техніки, культури і мистецтва. Зв'язок з навчальною роботою. Позакласна та позашкільна робота повинна бути логічним продовженням навчально-виховної роботи, яка здійснюється на уроках. Так, знання з фізики можуть бути поглиблені й розширені на тематичному вечорі, а з літератури — під час обговорення кінофільму чи спектаклю за літературним твором. Використання ігрових форм, цікавість, емоційність. Реалізація цього принципу потребує широкого використання пізнавальних ігор, ігор з комп'ютерами, демонстрування цікавих дослідів та ін.

Номер слайду 15

Форми організації виховної роботи Масова Групова (гурткова) індивідуальна

Номер слайду 16

Масові форми виховної роботи Конференції Огляди Вечори запитань і відповідей Диспути Зустрічі з видатними людьми Конкурси Туризм Фестивалі Виставки стінної преси Олімпіади Тижні з різних предметів КТС (колективні творчі вправи)

Номер слайду 17

Групові форми роботи * інформативні години; *години класного керівника; *гуртки художньої самодіяльності: *робота з пресою, радіо- і телепередачами; *екскурсії; * походи та ін.

Номер слайду 18

Індивідуальні форми роботи В індивідуальній виховній роботі використовують позакласне читання, колекціонування, гру на музичних інструментах, вишивання, малювання тощо. Індивідуальні форми роботи нерідко пов'язують з груповими і фронтальними.

Номер слайду 19

Методика індивідуального виховного впливу залежить від індивідуальних особливостей учня і його психологічного стану, темпераменту.

Номер слайду 20

Ефективність масових, групових та індивідуальних форм виховання зростає за умови, що вони приведені у певну систему, пов'язані між собою і доповнюють одна одну.

Номер слайду 21

Виховна робота КЗ “Калинівська ЗОШ І-ІІІ ступенів” спрямована на задоволення інтересів і запитів дітей.  Основними напрямами виховної роботи в школі є:

Номер слайду 22

патріотичне і громадянське виховання яке здійснюється з метою формування в учнівської молоді рис громадянина України, вироблення національного патріотизму, глибокого розуміння громадянського обов'язку, пошани до Конституції України, державних символів;

Номер слайду 23

 •  правове виховання спрямоване не тільки на поінформованість учнів про міжнародні та державні акти, що гарантують і забезпечують права і свободи людини, але й на вироблення стійких навичок застосування цих законодавчих положень. Разом з тим, правове виховання має сприяти також попередженню протиправної поведінки молоді;

Номер слайду 24

 • трудове виховання, яке має важливе значення в умовах нових суспільних відносин і провідним завданням якого є соціалізація особистості, вироблення активної позиції у набутті трудових навичок. Усвідомлення необхідності вибору і здобуття професії;

Номер слайду 25

 •  моральне виховання, мета заходів якого є у виробленні потреби поводити себе згідно з моральними нормами, прийнятими в суспільстві, наслідування кращого досвіду попередніх поколінь, традицій сім'ї, родини, народу з усвідомленням загальнолюдських пріоритетів;

Номер слайду 26

 • художньо-естетичне виховання передбачає ознайомлення учнів школи з народним мистецтвом, пісенним та поетичним фольклором, звичаями та традиціями українського народу та інших народів України. Велике значення в художньо-естетичному виховання має збереження і розвиток місцевих традицій народного мистецтва;

Номер слайду 27

 •  екологічне виховання, завдання якого є формування в учнів усвідомлення того, що людина — частина природи, почуття відповідальності за стан навколишнього середовища, виховання культури поведінки, формування практичних вмінь та навичок дбайливого ставлення до природних багатств

Номер слайду 28

 •  фізичне виховання, має на меті утвердження принципів здорового способу життя, що впливає на загальне підвищення стану здоров'я українського суспільства та без якого повноцінний розвиток учнівської молоді неможливий. 

ppt
Додав(-ла)
Шило Олена
Додано
27 березня 2021
Переглядів
1604
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку