у презентації вказано актуальність теми, види діяльності на уроці, основні види роботи з розвитку зв'язного мовлення, зазначено значення творчих робіт для розвитку мовлення молодших школярів
Презентація власного досвіду вчителя початкових класів Вересоцької ЗОШ I-III ступенів Ярмак Олесі Петрівни. Педагогічний стаж - 10 років. Категорія – IОсвіта - вища
Номер слайду 2
Моє педагогічне кредо: Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити Девіз: “ Рости , навчати, творити. Знаннями вести до мети,Щоб кожна дитина в цім світіЗмогла своє “Я” віднайти”ppt_x
Номер слайду 3
Тема над якою працюю:“ Розвиток зв'язного мовлення як засіб гармонійного розвитку учнів”
Номер слайду 4
Актуальність проблеми. Мовлення є засобом пізнання, спілкування, впливу, планування , оскільки воно дає змогу робити узагальнення різноманітних фактів і явищ. Сухомлинський писав: “ Слово – найважливіший інструмент , який нічим не замінити; школа повинна бути царством мудрого і красивого, правдивого і чуйного, сильного й ласкавого, доброго й мудрого слова”.
Номер слайду 5
Види діяльності на уроці: Письмо. Читання. Аудіювання. Говоріння. Формуваннякомунікативноїкомпетентності-одне зголовних завдань вчителяppt_xxshearppt_x
Номер слайду 6
Основні види робіт з розвитку зв’язного мовлення Творче переписування Складання текстів (розповіді, опису, міркування) Творчий диктант Вільний диктант Переказ тексту Твір
Номер слайду 7
Під час підготовки до виконання творчої роботи вчитель:*записуєопорні слова, словосполучення*даєокремі орієнтири*ставитьнавідні запитання*звертає увагуна ключові моменти*наводить власні приклади
Номер слайду 8
Творчі роботи вирішують наступні завдання. Розвивають гнучкість, критичність мислення. Розширюють загальний кругозір. Сприяють посиленню інтересу до уроків Формують навички самостійної роботи Виховують культуру мовлення
Номер слайду 9
Проведення творчих робіт дають змогу вчителевіотримати інформацію про ступінь оволодіння необхідними знаннями, уміннями, навичками кожною дитиноюздійснити диференційований підхід до особистості