Презентація розроблена за Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко до підручника автора Т. Г. Гільберг та інші. Презентація містить 17 слайдів.
ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ ПРО БЕЗПЕКУ В МЕРЕЖІУрок №114 класІнформатика
Номер слайду 2
МЕРЕЖА
Номер слайду 3
ІНТЕРНЕТ
Номер слайду 4
ВІРУС
Номер слайду 5
Які основні джерела небезпеки в інтернеті?Як потрібно діяти, щоб не потрапити в пасткузловмисників?Які правила безпеки в мережі інтернет ви знаєте?Ми користуємось інтернетомщодня. У школі, удома, на вулиці, у транспорті. Мережа інтернет привчає нас до самостійного розв'язування задач, відкриває великі можливості для творчості, розваг, учить добирати та переглядати велику кількість інформації тощо.
Номер слайду 6
Перехід на інші сторінки в інтернеті відбувається за допомогоюгіперпосилань. Пригадайте, що називається гіперпосиланням?Гіперпосилання складається з двох частин. Перша, видима, — це текст, малюнок або інший об'єкт, який бачить людина. Друга, прихована, — це вказівка для переходу до іншого документа, сайту, малюнка, частини тексту тощо.
Номер слайду 7
Користуватися гіперпосиланнями потрібно обережно. Зловмисники за гарними назвами гіперпосилань можуть приховувати перехід на небезпечні сайти. Будьте уважні та звертайте увагу на адресу сторінки, яка відкривається після натискання на гіперпосилання.
Номер слайду 8
Чи подобається вам проводити час в інтернеті?Чи маєте ви власні сторінки в соціальних мережах?Які соціальні мережі ви знаєте? Розкажіть про ваше ставлення до віртуального спілкування. Соціальна мережа — це сайт, за допомогою якоголюди можуть установлювати взаємозв'язки спілкуватися та обмінюватися інформацією.
Номер слайду 9
Розгляньте зображення та розкажіть, чим можна займатися в соціальних мережах. Але навіть серед цих абсолютно безпечних занять може бути прихована небезпека
Номер слайду 10
Подумайте, яка небезпека може очікувати в мережіДмитрик отримав електронний лист від невідомого відправниката одразу відкрив його. Через кілька хвилин його комп'ютер переставпрацювати. Як ви гадаєте, чому? Що сталось із комп'ютером хлопчика?
Номер слайду 11
Олеся отримала та відкрила повідомлення в мережі зі змістом ≪Вітаю, ви виграли 1000 $≫. Але далі було прохання ввести код банківської картки одного з батьків для отримання виграшу. Дівчинка зраділа та зібралась ввести номер маминої картки, щоб зробити їй подарунок. Подумайте, до яких наслідків можуть призвести такі дії. Які поради ви можете дати Олесі?
Номер слайду 12
У Артема незабаром деньнародження. Хлопчик вирішив запросити своїх друзів до себе на свято за допомогою однієї із соціальних мереж. Артем надрукував повідомлення в себена сторінці, де в запрошенні зазначивсвою домашню адресу. Як ви гадаєте, чи правильно вчинив хлопчик? До яких наслідків може призвести його вчинок?
Номер слайду 13
Марійка отримала повідомлення від незнайомого хлопчика, у якого на сторінці в соціальній мережі не було вказано його реальне ім'я та не було світлин, а лише чудернацькі зображення. Він написав, що бачив Марійку в школі, знає, що вона хороша дівчинка, та пропонує їй дружити. А ще попросив скинути особисті світлини дівчинки. Чи варто Марійці погоджуватись на пропозицію незнайомця?Як би вчинили ви в цій ситуації?
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Щоб час, проведений у мережі, приносив тільки позитивні емоції, слід пам'ятати про правила
Номер слайду 16
Робимо висновок: Кожного разу, коли ви заходите на власну сторінку соціальних мереж чи відкриваєте вікно браузера, пам'ятайте про правила безпеки в інтернеті.