Презентація" Щоб очі добре бачили, а вуха чули. Бережи органи чуття!"

Про матеріал
Презентація до уроку основ здоров'я " Щоб очі добре бачили, а вуха чули. Бережи органи чуття!", 4 клас. Мета роботи- вчити учнів дбати про органи зору, виконувати гімнастику для очей, дотримувати настанов для профілактики порушень зору, слуху; виховувати відповідальність за власне здоров'я.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Щоб очі добре бачили, а вуха чули. Бережи органи чуття!

Номер слайду 2

Знає нас і він, і ти. Між собою ми брати. Робимо життя яскравим,Все навкруг стає цікавим. Вушка чують спів пташок,Смак відчує язичок –Чи гірке, чи солоденьке. Очі бачать кольори,Розмір, форму всіх предметів. Носик нюха навкруги,Ловить запахи в повітрі. Шкіра може підказати,Чи колюче, чи гладеньке,Пам’ятайте п’ять братів,Звуть нас- органи чуттів.

Номер слайду 3

Які органи чуття було названо у вірші? 

Номер слайду 4

Органи чуття — спеціалізовані органи, через які ми можемо бачити,чути,слухати,відчувати предмети  та смак їжі.

Номер слайду 5

Відгадайте загадки. Маленькі кольорові камінці кліпають до ночі ,що це діти …Завжди у роті він, його не проковтнеш,тут він є, а тут він зник називається…ОчіЯзик. Звуки, як співає пташка, як деревце шелестить, як літа по хаті мушка - все почують наші... Вушка. Між двох світил. Я посередині один. Ніс

Номер слайду 6

Очі – це орган чуття, за допомогою якого ми можемо бачити, розпізнавати колір, сприймати довкілля.

Номер слайду 7

У житті людини зір відіграє першорядну роль. Як відомо, крізь очі надходить більшість інформації з навколишнього світу. Людина розрізняє приблизно 150 відтінків.

Номер слайду 8

Щоб зберегти гострий зір на довгі роки, треба дотримуватися таких правил: Оберігати очі від травмування. Під час виконання уроків та інших видів робіт, робоче місце має добре освітлюватися. Відстань від очей до книжки чи зошита має становити 30 – 40 см. Не захоплюватися тривалими переглядами телепрограм та іграми на комп’ютері. Не читати й не дивитися телевізор лежачи. Не читати в транспорті. Захищати очі від сонця сонцезахисними окулярами. Під час виконання уроків давати перепочинок очам, робити гімнастику для очей. Регулярно перевіряти зір у лікаря – офтальмолога.

Номер слайду 9

Зарядка для очей. Подивися вгору,Подивись униз,Подивись наліво,Подивись направо,Покрути у лівий бік,Покрути у правий бік.

Номер слайду 10

Поясніть зміст приказок1 група2 група3 група

Номер слайду 11

Язик- орган чуття, який дозволяє нам розпізнавати смаки, відчувати  холодну та гарячу  їжу.

Номер слайду 12

Як зберегти орган смаку: Не можна їсти надто гарячу їжу або пити окріп. Перед їжею необхідно мити руки. Не можна брати до рота невідомі препарати, рослини та гострі предмети. Після прийому їжі полощіть рот. Систематично очищайте язик від нальоту

Номер слайду 13

Гімнастика для язичків“Мавпочка”Мавпочку ти покажи,Язичка за губку заклади“Бегемот’’Швидше відкривай свій рот,Як величезний бегемот.“Трубочка”До вовка сон чомусь не йде,Він губи в трубочку кладе.

Номер слайду 14

Вухо- орган слуху, за допомогою якого ми можемо чути та розпізнавати звуки навколишнього середовища. Які відчуття викликає у вас орган слуху?радість

Номер слайду 15

Заболіло в зайця вухо:не хотів він маму слухать. Зайчик шляпку не носив,довгі вуха застудив. Мама сина лікувала:в вушко ліки заливала,мазями розтерла спинку,дала чаю із малинки. Не болять в маляти вуха,буде зайчик маму слухать!

Номер слайду 16

Вправа "Мікрофон"Чому у зайця заболіло вухо?Як мати лікувала сина?Як слід доглядати за вухами?

Номер слайду 17

Правила догляду за вухами. Ніколи не слухай музику дуже гучно. Щоранку, вмиваючись, мий та чисти вуха. Під час приймання водних процедур стеж, щоб вода не потрапила у вухо. Ніколи нічого не встромляй у вухо. Якщо болить вухо- одразу скажи дорослим

Номер слайду 18

Гра “Хто шепоче”

Номер слайду 19

Назви правило - як берегти зір!

Номер слайду 20

Кубик Блума я кручу,відповідати швидко мчу!

Номер слайду 21

Назви органи чуття. Чому потрібно регулярно перевіряти зір у лікаря – офтальмолога. Запропонуй вправи для очей. Поясни значення органу слуху. Придумай, що може трапитись, коли ми не зможемо розпізнавати кольори. Поділись, що ти відчуєш,коли бачиш, як діти ображають однолітків з вадами зору.

Номер слайду 22

Бережіть свої органи чуття

Номер слайду 23

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Кирюха Любовь
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Комісаренко Людмила Михайлівна
    Дякую за презентацію. Дуже змістовна!!!!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Василенко Катерина Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
7 лютого 2019
Переглядів
17420
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку