Щоденні 3 Математика письмово Додавання і віднімання в межах 100 з переходом через розряд( частина 2 )
Номер слайду 2
Скласти вирази на додавання за малюнком зліва . Сума в усіх виразах має бути 72 . Скласти вирази на додавання за малюнком справа . Сума в усіх виразах має бути 76 .
Номер слайду 3
Склади ланцюжок виразів з сумою 100 . Склади ланцюжок виразів з сумою 80 . Склади ланцюжок виразів з сумою 93 .
Номер слайду 4
Розв`яжи ланцюжки виразів , зображених на кожній хмаринці. При обчисленні треба записувати проміжні результати . Важкі випадки обчислюй у стовпчик .
Номер слайду 5
Розв`яжи вирази , зображені на кожному дереві .
Номер слайду 6
Розв`яжи вирази на додавання і віднімання . Відповіді шукай на аркуші паперу , на якому друкує ведмідь .
Номер слайду 7
Розв`яжи вирази на додавання і віднімання . Запиши їх у стовпчик . Перевір додавання відніманням а віднімання додаванням . Перевірку запиши у другий стовпчик .
Номер слайду 8
Скільки кілограмів яблук треба зібрати дівчинці , щоб виконати план ? Скільки кілограмів яблук треба зібрати хлопчикові , щоб виконати план ?
Номер слайду 9
Вліво і вправо від цента круга , який підготував зайчик для білочок, записані числа . Дізнайся, на скільки числа , що записані зліва , менші 90. Запиши ви-рази на віднімання . Дізнайся, на скільки числа , що записані справа , менші 70. Запиши вирази на віднімання . Чим цікаві відповіді ?
Номер слайду 10
Розв`яжи ланцюжок виразів , зображених на верхньому мотку . Розв`яжи ланцюжок виразів , зображених на нижньому мотку . Проміжні результати записуй в один рядок . Кожне з одержаних результатів збільш на 30. Запиши ці результати у другому рядку .
Номер слайду 11
Уважно розглянь два ланцюжки виразів . Чим вони від-різняються ? Що спільне між ними ? Прикинь , яким буде число в результаті кожного ланцюжка . Перевір усно об-числивши кожен вираз . Запиши проміжні результати .
Номер слайду 12
Від хатинок до озера відстань 100 см . Чи вистачить кожному гусеняті цеглинок для викладання доріжки від своєї хатинки до озера ? Обчислення виконуй за схемою : 1)_+_+_+_+_+_= 2) 100 - = ?
Номер слайду 13
Уважно розглянь малюнок . Яка довжина однієї сторони квадрата ? Яка довжина гілочки , якою хлопчик обгороджуватиме мурашник ? Чи вистачить чотирьох гілочок для обгородження однієї сторони квадрата ? Обчислення виконуй за схемою : 1)_+_+_+_= 2) 100 - = ?
Номер слайду 14
Яку за довжиною відстань виклав кожний гномик ? На скільки більшу відстань виклав перший гномик , який зображений на малюнку зверху , ніж другий ? Обчислюй за схемою : 1) ч + с + ч = __ 2) с + ч + с = __ 3) - = ? (ч – червоний , с – синій )
Номер слайду 15
На скільки лисиця вища за ведмедя , зайця ? На скільки ведмідь вищий за зайця ? Запиши це виразами на віднімання .
Номер слайду 16
- Склади і розв`яжи вирази за першим малюнком . Запиши тільки ті , у яких відповідь більша за 20 ( менша за 20). - Склади і розв`яжи вирази за другим малюнком . Запиши тільки ті , у яких відповідь більша за 30( менша за 40).
Номер слайду 17
Склади 8 виразів на додавання без переходу через десяток . Склади вирази на додавання , щоб у відповіді було кругле число . Склади вирази на додавання чисел з однаковим числом десятків .( 34 +31=)Склади вирази на віднімання чисел з однаковим числом десятків . (17–12=)Склади вирази на віднімання , щоб різниця дорівнювала круглому числу . (41-31=) Склади вирази на віднімання , щоб у різниці на місці одиниць було число 9 . (22-13=) Склади вирази на додавання з переходом через десяток .
Номер слайду 18
Антошка зібрав 15 картоплин . Кожен з дітей зібрав набагато більше . Склади і розв`яжи вирази на додавання .