Презентація «Школа-учні-батьки. Що заважає і що допомагає дитині вчитися"

Про матеріал

Презентацію «Школа-учні-батьки. Що заважає і що допомагає дитині вчитися" класний керівник може використати під час проведення батьківських зборів.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Батьківські збори «Школа-учні-батьки. Що заважає і що допомагає дитині вчитися"

Номер слайду 2

Результати освітнього процесу за І-й семестр. Закон України "Про освіту" та зміни, які він несе. Підготовка школи до впровадження Нової української школи.

Номер слайду 3

Хто хоче працювати, шукає можливості, хто не хоче — шукає причини.   Е. Маккензі.

Номер слайду 4

Цей відомий афоризм можна перефразувати і для учнів: « Хто хоче вчитися, той шукає можливості, хто не хоче  - шукає причини.»Що ж заважає сучасній дитині вчитися?

Номер слайду 5

Вправа "Калейдоскоп думок"

Номер слайду 6

Із опитаних 20 учнів 1. Лінь - 17 Цю причину вказали більшість опитаних учнів 2. Інтернет (соціальні мережі) - Теж досить поширена серед учнів відповідь 3. Комп'ютер і телевізор - Ці технічні засоби названі більшістю опитаних учнів і займають перші 3 місця. З 4 по 7 місце вказані такі причини: 4. Телефон 5. Певні риси характеру (неуважність, незібраність, нерішучість) 6. Друзі 7. Надмірні навчальні навантаження

Номер слайду 7

Зовнішні причини:зниження цінності освіти у суспільстві;нестабільність існуючої освітньої системи;недосконалість організації навчального процесу;негативний вплив середовища (ЗМІ, вулиця, родина). Внутрішні причини:      послаблення здоров’я школярів;      низький розвиток інтелекту;      відсутність мотивації до навчання

Номер слайду 8

Що ж допомагає дітям вчитися?1. Книги2. Батьки3. Вчителі (які знають свій предмет, вміють заохотити до навчання)4. Власні риси характеру (наполегливість, цілеспрямованість)5. Бажання вступити до певного вузу6. Інтернет7. Друзі

Номер слайду 9

Як батькам заохотити дитину до навчання? Перш за все, є те, чого робити не потрібно:• Не потрібно залякувати і карати, цим ви прищепите дитині не любов до навчання, а страх перед вами.• Не потрібно платити за гарне навчання - цим ви розвинете у дитини споживацьке ставлення до життя взагалі, і до вас зокрема.• Не потрібно ставити умови і обмеження в категоричній формі - нічого, крім негативних емоцій у дитини це не викличе.

Номер слайду 10

З іншого боку, потрібно і навіть необхідно:• З самого дитинства заохотити дитину до постійного здобуття нових знань.• Сприяти дитині в навчальному процесі, але не робити нічого за дитину.• У випадку якщо є проблеми з вчителями, залагоджувати їх дипломатично.• У разі проблем з однолітками в школі, намагатися вирішити їх разом з дитиною.• Пояснити дитині, наскільки важливий результат отримання знань.І, нарешті, батькам необхідно пам’ятати, що життя людини не може складатися тільки з роботи і навчання, навіть якщо цій людині всього сім, дванадцять чи п’ятнадцять років.

Номер слайду 11

Шановні батьки!Не забувайте про те, що перш за все на Вас лежить відповідальність за виховання і навчання Ваших дітей!Конвенція про права дитини, ст.18. Батьки або у відповідних випадках законні опікуни несуть основну відповідальність за виховання і розвиток дитини

Номер слайду 12

Заняття в школі можуть лише надати розумові правила, добуті чужим трудом. Але здатність користуватися ними розвиває виключно домашня самостійна праця І. Кант

Номер слайду 13

«Наші діти — це наша старість, погане виховання — це наше майбутнє горе, це наша провина перед іншими людьми». (А. С. Макаренко).

Номер слайду 14

Спільні завдання і сім'ї, і школи: - Поважати гідність дитини, - виховувати працелюбність, - почуття доброти, - милосердя, - шанобливе ставлення до України, рідної мови, культури, - шанобливе ставлення до сім’ї, повагу до національних, історичних, культурних цінностей інших народів; Сприяти здобуттю дітьми освіти або забезпечувати домашню освіту відповідно вимог щодо її змісту, рівня та обсягу. Виховувати повагу до законів, прав, основних свобод людини

Номер слайду 15

Причини відставання у навчанні Вади розвитку дитини,БіопсихічніРівень вихованостіВплив сім’ї.

Номер слайду 16

Причинами спаду шкільної мотивації в подальшому стають: 1. У дівчаток 7-8 класу знижена вікова сприйнятливість до навчальної діяльності у зв'язку з інтенсивним біологічним процесом статевого дозрівання. 2. У підлітків спостерігається «гормональний вибух» і нечітко сформовано почуття майбутнього. 3. Особиста значущість предмета. 4. Нерозуміння мети навчання.

Номер слайду 17

Як же навчити дітей вчитися ? Розпочати потрібно з відношення батьків до навчання в школі і ситуації в середині сім'ї підлітка. Байдуже ставлення батьків до успіхів дитини до школи знижує цінність освіти в очах підлітка.

Номер слайду 18

Завдання батьків позитивна мотивація до навчальної діяльності дитини;небайдуже та позитивне ставлення батьків до школи; ви повинні знати вікові та індивідуальні особливості своєї дитини.

Номер слайду 19

Тривалість підготовки домашніх завдань, (оптимальна тривалість з врахуванням психофізичного віку), складає: в 1 класі – до 1 години (3/4 години); в 2 класі – 1,5 години (1 година); в 3-4 класі – 2 години (1,5 години); в 5-6 класах – до 2,5 годин (2-2,5 годин); в 7-8 класах – до 3 години (2,5 години); в 9-11 класах – до 4 годин (3 години).

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Кожен учитель прагне організувати роботу з батьками:•       пізнати кожну дитину;•       знати, як вона мислить, відчуває, сприймає;•       вивчити характер, волю, інтереси дитини;•       вивчити особливості її організму;•       максимально зблизити сім'ю та школу на основі     взаємоспілкування, взаєморозуміння, взаємодопомоги. Та натомість НЕ МАРНУЙТЕ ЧАСУ ДІТЕЙ

Номер слайду 22

2. Формуйте самоповагу. Висока самооцінка додає сміливості, упевненості, формує вміння ризикувати. Діти повинні усвідомити, що успіх, майбутній добробут залежить від них самих. Власний образ, закріплений свідомістю, є визначальним на роботі, при виборі друзів, у сім”ї.

Номер слайду 23

3. Навчіть дитину спілкуватисяЄ шість умов, за яких у дитини виробляються корисні навички: це щира любов до батьків, приязне ставлення до оточуючих, зовнішня привабливість, можливість спостерігати позитивні приклади соціального спілкування (поведінка батьків, учителів), висока самооцінка, достатній запас слів, уміння підтримувати розмову.

Номер слайду 24

4. Пильнуйте, щоб дитина не стала «телеманом» Сидіння перед телевізором гальмує в дітей розвиток лівої півкулі головного мозку, а нею визначається розвиток мови. Отже, із часом у дитини можуть виникнути ускладнення під час спілкування.

Номер слайду 25

5. Виховуйте відповідальність, порядність Потрібно не лише пояснювати, що таке добре, а що погано, а й закріплювати гарні навички, карати за негідні вчинки. За приклад має слугувати гідна поведінка батьків.

Номер слайду 26

6. Навчайте дитину шанувати сім”ю Добрі стосунки, любов і повага у сім”ї виховують краще за будь-які лекції.

Номер слайду 27

7. Подбайте про гарне оточення Оточення впливає на моральні орієнтири, поведінку дітей, тому уважно придивіться, з ким товаришують ваші діти, які у них інтереси.

Номер слайду 28

8. Будьте вимогливими Діти з високою самооцінкою, почуттям власної гідності, умінням робити щось краще за інших, виховуються, як правило, у сім’ях, де до них ставляться високі вимоги, але не будьте тираном.

Номер слайду 29

9. Привчайте дитину до праці Певною мірою ви можете запрограмувати життєвий успіх своїх дітей. Не слід неодмінно оберігати своїх синів і дочок від труднощів. Нехай вони зрозуміють, що шлях до успіху вимагає певних зусиль.

Номер слайду 30

10. Не робіть за дітей те, що вони можуть зробити самі Нехай вони все спробують, нехай вчаться на власних помилках, звикають робити щось для інших. Якнайбільше спілкуйтеся з дітьми. Пам'ятайте, якою буде Ваша дитина у дорослому житті, такою буде й Ваша старість!

Номер слайду 31

Та все ж основне – навчально-виховна діяльність, розвиток здібностей кожного учня, формування духовно багатої творчої особистості. Це слід робити щоденно, не зважаючи на кризу освіти й освітніх стратегій. Ще раз хочу наголосити на необхідності тісної співпраці батьківського та педагогічного колективу за формулою «батьки-діти-школа»

Номер слайду 32

І якщо ми, разом з вами, шановні батьки, нині допоможемо нашим дітям розвинути потребу в знаннях, уміння набувати їх, то ці важливі якості залишаться з нею і після закінчення школи

Номер слайду 33

Я впевнена формула «батьки-діти-школа» перейде у формулу «Школа, родина, дитина – успіх».

Номер слайду 34

Наші побажання. Займайтеся зі своїми дітьми, допомагайте їм. Не залишайте в складній справі дитину на самоті. Процес навчання-найважча справа в житті людини.

Номер слайду 35

РІШИЛИ: Зобов'язати батьків щоденно здійснювати контроль за станом навчання та поведінки дітей в школі, станом ведення щоденників та зошитів . Відвідувати школу, проводити зустрічі з класними керівниками з метою ознайомлення зі станом навчання дітей в школі. Не допускати пропуску дітьми навчальних занять без поважних на те причин. Пропуски занять з поважних причин узгоджувати з класними керівниками чи дирекцією школи. Постійно контролювати дозвілля дітей в позаурочний час. Заборонити перебування дітей в розважальних закладах села без супроводу батьків. Проводити з дітьми бесіди про дотримання ними правил поведінки в позаурочний час з метою попередження правопорушень, збереження життя та запобігання дитячому травматизму. Постійно тримати на контролі стан здоров’я своїх дітей, здійснювати профілактику захворювання на грип та інші інфекційні хвороби. Забезпечити  дітям належні умови в підготовці до ДПА. Класним керівникам, вчителям-предметникам: Щоденно контролювати ведення учнівських щоденників, виставлення в них оцінок  та здійснювати відповідні записи щодо поведінки та успішності учнів. Використовувати можливості шкільного сайту та електронні адреси батьків для посилення зв’язку школи з батьківською громадськістю. Контроль за виконанням даного рішення покладається на дирекцію та батьківський комітет школи.

Номер слайду 36

 Хочеться подякувати  батькам за те, що дбають про навчання та виховання своїх дітей - учнів нашої школи і це дуже приємно для адміністрації

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Литвин Таїса Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
6 серпня 2018
Переглядів
14531
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку