Презентація "Симфонічна музика"

Про матеріал
Презентація до уроку музичного мистецтва в 5 класі "Симфонічна музика" з елементами ігрових технологій.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

СИМФОНІЧНА МУЗИКА

Номер слайду 2

МЕТА УРОКУУдосконалити знання з теорії музики. Розвивати слухацьку увагу учнів. Виховувати інтерес до класичної музики та втілених у ній героїчних образів. Розвивати вокальні здібності

Номер слайду 3

МУЗИЧНА ВІКТОРИНА

Номер слайду 4

123456

Номер слайду 5

789101112

Номер слайду 6

ВОКАЛЬНА1 Музика, що призначена для виконання голосом. ПЕРЕВІРИТИ

Номер слайду 7

2 Твір, в основі якого лежить принцип протиставлення звучання окремих груп виконавців, або виконавського колективу і соліста.концерт. ПЕРЕВІРИТИ

Номер слайду 8

3 Звуковий обсяг співацького голосу, музичного інструменту, мелодії, звукоряду, який визначається відстанню між найнижчим і найвищим звуками. ДІАПАЗОНПЕРЕВІРИТИ

Номер слайду 9

4 Протяжне проказування, що наближається і до декламації, і до співу. РЕЧИТАТИВПЕРЕВІРИТИ

Номер слайду 10

5 Колектив співаків, які разом виконують який-небудь вокальний твір з інструментальним супроводом чи без ньогохор. ПЕРЕВІРИТИ

Номер слайду 11

6 Хоровий спів без інструментального супроводу. А КАПЕЛАПЕРЕВІРИТИ

Номер слайду 12

7 Вправа або пісня для голосу без тексту. ВОКАЛІЗПЕРЕВІРИТИ

Номер слайду 13

8 Вокальні або вокально-інструментальні твори на релігійні за змістом тексти або сюжети. Духовнамузика. ПЕРЕВІРИТИ

Номер слайду 14

9 Музичний термін або твір, призначений для виконання чотирма інструментами або чотирма вокальними голосами. КВАРТЕТПЕРЕВІРИТИ

Номер слайду 15

10 Колектив музикантів, призначений для сумісного виконання музичних творів. ОРКЕСТРПЕРЕВІРИТИ

Номер слайду 16

11 Людина, яка керує підготовкою твору до виконання (проводить репетиції) та керує виконанням твору (диригує) оркестром, хором. ДИРИГЕНТПЕРЕВІРИТИ

Номер слайду 17

12 Автор музичних творів: особа, що займається створенням музики. КОМПОЗИТОРПЕРЕВІРИТИ

Номер слайду 18

24

Номер слайду 19

ГОТУЄМО ГОЛОСОВИЙ АПАРАТ1. МІ- МЕ – МА-МО-МУЛЬО О О О О

Номер слайду 20

ДО РЕ МІ МІ РЕ ДОДО МІ СОЛЬ МІ ДО МІ СОЛЬ МІ ДО

Номер слайду 21

ДО СІ ДО РЕ

Номер слайду 22

Над большой планетой. Солнечного детства. Снова радуга-дуга встает. В лучиках ее цветных мгновенно. Засияет и земля и небосвод. Дождь прольется тихо. Нитями цветными. И помчатся звонко ручейки. Что бы напоить скорей. Своей цветной прохладой. Волны сказочной реки. Ярким краскам радуги. Очень-очень рады мы. Очень-очень рады мы. В синем небе радуга. Радуга желаний. Мы по ней идем босиком. По цветным ступенькам. Шагаем босыми ногами. Песню радуге поем. Сбудется все то. О чем мечтаешь это точно. Стоит только загадать. Если мы все вместе. За руки возьмемся дружно. Нам не смогут помешать. Пусть на всей планете. Солнце людям ярко светит. Тем, кто дружбой дорожит. Пусть те города далекие. И континенты. Радуга соединит. Радуга желаний

Номер слайду 23

Я целую твои руки, моя родная. Ты нежнее всех на свете, я точно знаю. В мире нет тебя дороже,в моём ты сердце. Обними меня покрепче, хочу согреться!Припев: Мама, будь всегда со мною рядом!Мама, мне ведь большего не надо!Мама, только не грусти!И меня за всё , мамочка, прости!Ты слышишь , мама,будь всегда со мною рядом!Мама, мне ведь большего не надо!Мама, только не грусти!И меня за всё , мамочка, прости!Только ты всегда поддержишь и успокоишь. И от зависти и злости меня укроешь. Я люблю тебя, — ты ангел, тобой живу я. С благодарностью я руки твои целую. Свет в окне, мы вместе. На душе светло. Мамочка родная, как с тобой тепло!Я молюсь ночами, чтобы ты жила,Чтобы ты здоровой, мамочка была!Жизнь мне подарила мамочка моя. Больше всех на свете я люблю тебя!Припев: МАМА

Номер слайду 24

ЗНАЙОМИМОСЯ З КОМПОЗИТОРОМСЛУХАЄМО ТА АНАЛІЗУЄМОСимфонія №5 присвячена самим відомим в той час меценатам – князю Лобковицу та російському послу в Австрії , другу Бетховена, сину останнього гетьмана України, графу Андрію Розумовському. Дізнавшись, що скоро стане глухим, Бетховен вирішив покінчити життя самогубством. Єдине, що його стримувало – творчість,музика. Під час роботи над симфонією №5 композитор часто задавав собі питання «Яке місце займає людина в цьому світі?» І сам же давав відповідь : «Людина безмежно сильна та вольова натура, так чого ж, вона незможе схватити долю за глотку?» Над цим твором композитор працював 3 роки. Людвиг ван Бетховен

Номер слайду 25

Засоби музичної виразності{35758 FB7-9 AC5-4552-8 A53-C91805 E547 FA}МЕЛОДІЯРИТМДИНАМІКАТЕМПРЕГІСТРЛАДПЛАВНАЧІТКИЙДУЖЕ ТИХАДУЖЕ ШВИДКИЙНИЗЬКИЙМАЖОРПРОТЯЖНАВИРАЗНИЙТИХАСТРІМКИЙСЕРЕДНІЙМІНОРСПІВУЧАМАРШОВИЙПОМІРНО ТИХАСПОКІЙНИЙВИСОКИЙЛЕГКАНЕРІВНОМІРНИЙГУЧНАПОМІРНИЙЕНЕРГІЙНАТАНЦЮВАЛЬНИЙНАРОСТАЮЧАШВИДКИЙЗАДУШЕВНАМОГУТНЯРУХОМИЙ

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Складіть SMS повідомлення для Бетховена РЕФЛЕКСІЯЯку інформацію ви б надіслали прийдешньому поколінню?Чи досягли поставленої мети?Які для вас виникали труднощі?

Номер слайду 28

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Кузик Любов Ярославівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гапич Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
27 березня 2019
Переглядів
5751
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку