В роботі зазначені: основні напрями патріотичного виховання,основні завдання у роботі з національного виховання дітей в ЗДО, заходи по патріотичному вихованню.
Вихователь-методист: Гончарова Наталія Валеріївна. Система роботи з патріотичного виховання дітей дошкільного віку
Номер слайду 2
Основні напрями патріотичного виховання. Ставлення до державного устрою. Ставлення до природи рідного краю, рідної природи. Ставлення до людей, які живуть в рідній країні Ставлення до моральних цінностей, традицій, звичаїв, культури
Номер слайду 3
Основні завдання у роботі з національного виховання дітей в ДНЗ:розширювати уявлення про місце кожної людини в соціальному середовищі, необхідність дотримання морально-етичних норм суспільства;формувати у дітей позитивний образ Батьківщини та рідної домівки, ціннісне ставлення до культури українського народу, його історичного минулого, мови, звичаїв, традицій;- виховувати любов і повагу до членів своєї родини, бажання піклуватися про них;
Номер слайду 4
навчати дотримуватися культури поведінки у щоденній життєдіяльності;формувати почуття власної гідності як представників свого народу;- розвивати толерантне ставлення до представників інших національностей, до ровесників, батьків, сусідів, інших людей.
Номер слайду 5
Національні куточки
Номер слайду 6
Патріотичне виховання. Робота з вихователями. ПРОВЕДЕННЯ БЕСІД, КОНСУЛЬТАЦІЙРОЗРОБКА РЕКОМЕНДАЦІЙ, АНКЕТУЧАСТЬ У СЕМІНАРАХ, ПЕДРАДАХПІДГОТОВКА ДО ЗАНЯТЬ, СВЯТ, РОЗВАГ ТА ІН. НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИХ ЗАХОДІВУДОСКОНАЛЕННЯ САМООСВІТИПРАКТИЧНА РОБОТА З ДІТЬМИ ВИГОТОВЛЕННЯ ДИДАКТИЧНОГОМАТЕРІАЛУРобота з дітьми. БЕСІДИ, РОЗПОВІДІРОЗВ’ЯЗУВАННЯ СИТУАЦІЙІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬВИГОТОВЛЕННЯ ДИДАКТИЧНОГО МАТЕРІАЛУПРАКТИЧНИЙ ПОКАЗЧИТАННЯ ТА ІНСЦЕНУВАННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРІВПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТЬТЕМАТИЧНІ ВЕЧОРИ, РОЗВАГИ, СВЯТА, ВИСТАВКИЕКСКУРСІЇ ВУЛИЦЯМИ РІДНОГО МІСТАРобота з батьками. ЗАГАЛЬНІ БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИБЕСІДИ, КОНСУЛЬТАЦІЇПОКАЗ РОБОТИ З ДІТЬМИ ДНІ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙІНТЕРАКТИВНІ ІГРИАНКЕТУВАННЯ, ТЕСТУВАННЯ
Номер слайду 7
{775 DCB02-9 BB8-47 FD-8907-85 C794 F793 BA}понеділокранок. Спостереження за батьками, які приводять дітей до дитсадка. II пол.дня. Сюжетно-рольова гра «У дитячому садку»заняття. Заняття з народознавства «Народні символи України»ранок. Спостереження за вівторокпрогулянка. Народна гра «Мак»II пол.дня. Дид.гра «Віночок»прогулянка. Екскурсія до лісузаняття. Фізичне виховання «Ми веселі козачата»середазаняття. Заняття «Екскурсія до в/ч»II пол.дня. Бесіда «Народні традиції»ранок. Дид.гра «Вулицями міста»Прогулянка. Сюжетно-рольова гра «Сім’я »четвер. II пол.дня. Гра «Сім’я»заняття. Музичне заняття «Як на нашій Україні»II пол.дня. СХД «Віночок для Оксани»заняття. Заняття «Наша країна- Україна, а ми її діти»п’ятницязаняття. Малювання «Моя країна»Прогулянка. Рухливі народні ігрипрогулянка. Народна гра «Подоляночка»заняття. Аплікація «Подарунок для тата»Сітка занять на лютий
Номер слайду 8
Заходи Заняття. Бесіди. Спостереження Ігри Екскурсії
Номер слайду 9
Тематика заходів- рідне місто,столиця нашої Батьківщини,їївизначні місця;державна символіка України(прапор, гімн, герб);народні символи, традиції;- люди, які прославили нашу країну
Номер слайду 10
Державні символи
Номер слайду 11
Видатні поети
Номер слайду 12
Видатні спортсмени. Шевченко Андрій. Кличко Володимир
Номер слайду 13
Видатні художники. Рєпін Ілля Володимир Боровиковський
Номер слайду 14
Методи та форми- екскурсії вулицями рідного міста, до історичних пам'яток, визначних місць;- розповіді вихователя;- бесіди з цікавими людьми; -узагальнюючі бесіди;- розгляд ілюстративних матеріалів;- читання та інсценування творів художньої літератури; -заняття;- слухання народної, класичної, сучасної музики, розглядання творів образотворчого і декоративно-прикладного мистецтва; -ігри; -розв’язування проблемних ситуацій; -запрошення членів родин у дитячий садок; -спільні з родинами виховні заходи;- зустрічі з батьками за межами дошкільного закладу, за місцем роботи;-участь у громадському житті містечка.
Номер слайду 15
Екскурсії
Номер слайду 16
Інсценування казок
Номер слайду 17
Біном нашого краю
Номер слайду 18
ЕкскурсіїЗакріплення знань під час образотворчої діяльності
Номер слайду 19
Метод сінквейн Правила складання сінквейна: 1. Перший рядок-заголовок, тема. 2. Другий рядок-два слова. Прикметники. 3. Третій рядок-три дієслова. 4. Четвертий-речення, яке відображає відношення до предмета. 5. Пятий - останній. Іменник для своїх почуттів, асоціацій, пов’язаних з предметом. Наприклад: Діти. Лагідні, веселі. Грають, бігають, милують. Діти-квіти життя. Щастя.