Основні завдання у роботі з національного виховання дітей в ДНЗ:розширювати уявлення про місце кожної людини в соціальному середовищі, необхідність дотримання морально-етичних норм суспільства;формувати у дітей позитивний образ Батьківщини та рідної домівки, ціннісне ставлення до культури українського народу, його історичного минулого, мови, звичаїв, традицій;- виховувати любов і повагу до членів своєї родини, бажання піклуватися про них;
Патріотичне виховання. Робота з вихователями. ПРОВЕДЕННЯ БЕСІД, КОНСУЛЬТАЦІЙРОЗРОБКА РЕКОМЕНДАЦІЙ, АНКЕТУЧАСТЬ У СЕМІНАРАХ, ПЕДРАДАХПІДГОТОВКА ДО ЗАНЯТЬ, СВЯТ, РОЗВАГ ТА ІН. НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИХ ЗАХОДІВУДОСКОНАЛЕННЯ САМООСВІТИПРАКТИЧНА РОБОТА З ДІТЬМИ ВИГОТОВЛЕННЯ ДИДАКТИЧНОГОМАТЕРІАЛУРобота з дітьми. БЕСІДИ, РОЗПОВІДІРОЗВ’ЯЗУВАННЯ СИТУАЦІЙІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬВИГОТОВЛЕННЯ ДИДАКТИЧНОГО МАТЕРІАЛУПРАКТИЧНИЙ ПОКАЗЧИТАННЯ ТА ІНСЦЕНУВАННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРІВПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТЬТЕМАТИЧНІ ВЕЧОРИ, РОЗВАГИ, СВЯТА, ВИСТАВКИЕКСКУРСІЇ ВУЛИЦЯМИ РІДНОГО МІСТАРобота з батьками. ЗАГАЛЬНІ БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИБЕСІДИ, КОНСУЛЬТАЦІЇПОКАЗ РОБОТИ З ДІТЬМИ ДНІ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙІНТЕРАКТИВНІ ІГРИАНКЕТУВАННЯ, ТЕСТУВАННЯ
{775 DCB02-9 BB8-47 FD-8907-85 C794 F793 BA}понеділокранок. Спостереження за батьками, які приводять дітей до дитсадка. II пол.дня. Сюжетно-рольова гра «У дитячому садку»заняття. Заняття з народознавства «Народні символи України»ранок. Спостереження за вівторокпрогулянка. Народна гра «Мак»II пол.дня. Дид.гра «Віночок»прогулянка. Екскурсія до лісузаняття. Фізичне виховання «Ми веселі козачата»середазаняття. Заняття «Екскурсія до в/ч»II пол.дня. Бесіда «Народні традиції»ранок. Дид.гра «Вулицями міста»Прогулянка. Сюжетно-рольова гра «Сім’я »четвер. II пол.дня. Гра «Сім’я»заняття. Музичне заняття «Як на нашій Україні»II пол.дня. СХД «Віночок для Оксани»заняття. Заняття «Наша країна- Україна, а ми її діти»п’ятницязаняття. Малювання «Моя країна»Прогулянка. Рухливі народні ігрипрогулянка. Народна гра «Подоляночка»заняття. Аплікація «Подарунок для тата»Сітка занять на лютий
Методи та форми- екскурсії вулицями рідного міста, до історичних пам'яток, визначних місць;- розповіді вихователя;- бесіди з цікавими людьми; -узагальнюючі бесіди;- розгляд ілюстративних матеріалів;- читання та інсценування творів художньої літератури; -заняття;- слухання народної, класичної, сучасної музики, розглядання творів образотворчого і декоративно-прикладного мистецтва; -ігри; -розв’язування проблемних ситуацій; -запрошення членів родин у дитячий садок; -спільні з родинами виховні заходи;- зустрічі з батьками за межами дошкільного закладу, за місцем роботи;-участь у громадському житті містечка.
Метод сінквейн Правила складання сінквейна: 1. Перший рядок-заголовок, тема. 2. Другий рядок-два слова. Прикметники. 3. Третій рядок-три дієслова. 4. Четвертий-речення, яке відображає відношення до предмета. 5. Пятий - останній. Іменник для своїх почуттів, асоціацій, пов’язаних з предметом. Наприклад: Діти. Лагідні, веселі. Грають, бігають, милують. Діти-квіти життя. Щастя.