Презентація Складання таблиці ділення на 3. Складання задач за даним розв’язанням.

Про матеріал
Презентація до уроку-подорожі з математики для 2 класу "Складання таблиці ділення на 3. Складання задач за даним розв’язанням"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок – подорожз математики в 2 - Б класіПровела учитель початкових класів Лопуга Ганна Адамівна

Номер слайду 2

Тема. Складання таблиці ділення на 3. Складання задач за даним розв’язанням.

Номер слайду 3

Мета. Скласти і вивчити таблицю ділення на 3. Вправляти в умінні застосовувати випадки табличного ділення на 3 під час розв’язання прикладів і задач. Продовжувати вчити складати обернені задачі, задачі за даним розв’язанням. Розвивати набуті математичні навички, логічне мислення, пам’ять, уміння користуватися математичними термінами, працювати в парах.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

І. Організація класу. Всі сідайте тихо ,діти. Домовляймось – не шуміти,Руку гарно піднімати,Чітко, влад відповідати. На уроці не дрімати, А знання мерщій хапати. Тож, гаразд, часу не гаєм І в дорогу вирушаєм..

Номер слайду 6

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Сьогодні вирушаємо у подорож по країні «Математика». Дізнаємось, чи добре ви знаєте таблиці множення чисел 2, 3 і таблицю ділення на 2. Складемо таблицю ділення на 3. Встановимо, чи вмієте розв’язувати вирази і задачі.

Номер слайду 7

Під час подорожі зробимо зупинки на станціях:«Домашня» «Тренувальна»«Каліграфічна»«Таблична» «Оздоровча»«Обчислювальна»«Задачна»«Геометрична»«Підсумкова

Номер слайду 8

  Загадка допоможе вияснити, на чому ми будемо рухатися по країні. Людей везуть по всій земліОці будиночки малі. Один за один вдаль біжать. Шляхи далекі їм лежать.

Номер слайду 9

Потяг

Номер слайду 10

ІІІ. Актуалізація знань учнів. Зупинка «Домашня»1. Перевірка домашнього завдання. № 563, №564.

Номер слайду 11

Зупинка «Тренувальна» 3 · 2, 3, 4, 5 ,6, 7, 8, 9,Збільшити 26 на 26, зменшити 26 на 2. Які числа треба помножити, щоб отримати число 24?Множенням яких чисел є числа: 12, 21, 18, 27, 14, 20?

Номер слайду 12

Гра «Комп’ютер»Старт 12 : 2 ---- + 24 | - 27 ---- • 9 ---- - 11 | : 2 | - 6 ---- • 3 ---- ? Фініш -- ---Добуток яких чисел дорівнює числу 9?

Номер слайду 13

ІV. Вивчення нового матеріалу. Зупинка «Каліграфічна» Записати числа 30, 33 Назвати добутки чисел таблиці множення числа 3.(Запис добутків каліграфічно: 3 6 9 12 15 18 21 24 27 30).

Номер слайду 14

Зупинка «Таблична»{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} 3 • 2 = 6 6 : 3 = 2 3 • 3 = 9  3 • 4 = 12  3 • 5 = 15  3 • 6 = 18  3 • 7 = 21  3 • 8 = 24  3 • 9 = 27 

Номер слайду 15

Зупинка «Оздоровча» Фізкультхвилинка. Раз – піднятись, потягнутись,Два – зігнутись, розігнутись,Три – в долоньки три плеска,Головою три кивка,На чотири – руки ширше,П’ять – руками помахать,Шість – за парти тихо сість,Сім і вісім - лінь відкинемо. Девять- десять працювати почнемо.

Номер слайду 16

Зупинка «Обчислювальна»1. Розв’язання № 567. (робота в парах.) Обчислити вирази, користуючись таблицею ділення на 3.12 : 3 + 4 24 : 3 + 2412 : 3 – 4 18 : 3 - 027 : 3 – 6 21 : 327 : 3 + 16 15 : 3

Номер слайду 17

V. Розвиток математичних знань і умінь 1. Розв’язування задачі № 568. У трилітрові банки розлили 18 л квасу. Скільки потрібно було банок ?

Номер слайду 18

2. Складання задачі за поданим розв’язанням.15 : 3 = 5 (кроликів)

Номер слайду 19

Номер слайду 20

3. Розв’язання задач, поданих на дошці. Задача № 1 Черговий роздав 21 зошит учням по 3 зошита кожному. Скільки учнів отримали зошити?

Номер слайду 21

Задача № 2 У бочці було 27 відер води. Скільки яблунь можна полити цією водою, якщо під кожну виливати по 3 відра?

Номер слайду 22

 Зупинка «Геометрична»Накреслити відрізок довжиною 12 см. Поділити його на три рівні частини. Чому дорівнює одна частина? Як дізналися?Кожна частина? Чому?Креслення і запис розв’язання.

Номер слайду 23

VІ. Підсумок уроку.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Дільник 12 18 21 Ділене33 233 Частка  597 9 Зупинка «Підсумкова»Заповнити таблицю.

Номер слайду 24

2. Розв'яжи задачі усно №569.1) 18 вареників розклали на 3 тарілки порівну. Скільки вареників на кожній тарілці?2) Скільки блокнотів по 3 грн можна купити на 21 грн ? А на 27 тгрн?

Номер слайду 25

VІІ. Домашнє завдання.1. Вивчити таблицю ділення на 3.2. Розв’язати задачу № 571, вирази № 570.

pptx
Додано
13 лютого 2020
Переглядів
3914
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку