Урок – подорожз математики в 2 - Б класіПровела учитель початкових класів Лопуга Ганна Адамівна
Номер слайду 2
Тема. Складання таблиці ділення на 3. Складання задач за даним розв’язанням.
Номер слайду 3
Мета. Скласти і вивчити таблицю ділення на 3. Вправляти в умінні застосовувати випадки табличного ділення на 3 під час розв’язання прикладів і задач. Продовжувати вчити складати обернені задачі, задачі за даним розв’язанням. Розвивати набуті математичні навички, логічне мислення, пам’ять, уміння користуватися математичними термінами, працювати в парах.
Номер слайду 4
Номер слайду 5
І. Організація класу. Всі сідайте тихо ,діти. Домовляймось – не шуміти,Руку гарно піднімати,Чітко, влад відповідати. На уроці не дрімати, А знання мерщій хапати. Тож, гаразд, часу не гаєм І в дорогу вирушаєм..
Номер слайду 6
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Сьогодні вирушаємо у подорож по країні «Математика». Дізнаємось, чи добре ви знаєте таблиці множення чисел 2, 3 і таблицю ділення на 2. Складемо таблицю ділення на 3. Встановимо, чи вмієте розв’язувати вирази і задачі.
Номер слайду 7
Під час подорожі зробимо зупинки на станціях:«Домашня» «Тренувальна»«Каліграфічна»«Таблична» «Оздоровча»«Обчислювальна»«Задачна»«Геометрична»«Підсумкова
Номер слайду 8
Загадка допоможе вияснити, на чому ми будемо рухатися по країні. Людей везуть по всій земліОці будиночки малі. Один за один вдаль біжать. Шляхи далекі їм лежать.
Зупинка «Тренувальна» 3 · 2, 3, 4, 5 ,6, 7, 8, 9,Збільшити 26 на 26, зменшити 26 на 2. Які числа треба помножити, щоб отримати число 24?Множенням яких чисел є числа: 12, 21, 18, 27, 14, 20?
Номер слайду 12
Гра «Комп’ютер»Старт 12 : 2 ---- + 24 | - 27 ---- • 9 ---- - 11 | : 2 | - 6 ---- • 3 ---- ? Фініш -- ---Добуток яких чисел дорівнює числу 9?
Номер слайду 13
ІV. Вивчення нового матеріалу. Зупинка «Каліграфічна» Записати числа 30, 33 Назвати добутки чисел таблиці множення числа 3.(Запис добутків каліграфічно: 3 6 9 12 15 18 21 24 27 30).
Зупинка «Оздоровча» Фізкультхвилинка. Раз – піднятись, потягнутись,Два – зігнутись, розігнутись,Три – в долоньки три плеска,Головою три кивка,На чотири – руки ширше,П’ять – руками помахать,Шість – за парти тихо сість,Сім і вісім - лінь відкинемо. Девять- десять працювати почнемо.
3. Розв’язання задач, поданих на дошці. Задача № 1 Черговий роздав 21 зошит учням по 3 зошита кожному. Скільки учнів отримали зошити?
Номер слайду 21
Задача № 2 У бочці було 27 відер води. Скільки яблунь можна полити цією водою, якщо під кожну виливати по 3 відра?
Номер слайду 22
Зупинка «Геометрична»Накреслити відрізок довжиною 12 см. Поділити його на три рівні частини. Чому дорівнює одна частина? Як дізналися?Кожна частина? Чому?Креслення і запис розв’язання.
2. Розв'яжи задачі усно №569.1) 18 вареників розклали на 3 тарілки порівну. Скільки вареників на кожній тарілці?2) Скільки блокнотів по 3 грн можна купити на 21 грн ? А на 27 тгрн?