Презентація "Складання таблиці множення на 4. Знаходження значення виразів на дії різного ступеня"

Про матеріал
Ця презентація допоможе учням 2 класу легко та цікаво вивчити таблицю множення на 4. У матеріалі зібрані наочні приклади, інтерактивні вправи та пояснення, які допоможуть дітям зрозуміти принцип множення та запам'ятати основні правила. Під час уроку школярі дізнаються, як застосовувати таблицю множення в повсякденних ситуаціях, а також навчаться швидко та правильно множити числа на 4. Презентація розроблена для покращення навичок обчислення та розвитку математичного мислення в учнів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок математики в 2 класіПідготувала : вчитель початкових класів ОПШ №53 Суворова Ольга Василівна

Номер слайду 2

Тема : Складання таблиці множення на 4. Знаходження значення виразів на дії різного ступеня. Розв’язування задач.

Номер слайду 3

Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 4

Математичний диктант.1)Запишіть всі двоцифрові числа, у яких цифра розряду десятків на 4 більша від цифри розряду одиниць. Розташуйте ці числа в порядку зростання.2)Перший доданок 76, другий 18. Обчислити значення суми.3)Зменшуване 53, від’ємник 16. Обчисліть значення різниці.4) 90 зменшити на суму 17 і 17.5) 18 збільшити на різницю 50 і 4.6)На скільки 92 більше, ніж 56?7)Найбільше двоцифрове число зменшити на найменше число четвертого десятка.

Номер слайду 5

Перевір себе.1)40, 51, 62, 73, 84, 95;2)76+18=94;3)53-16=37;4)90-(17+17)=56;5)18+(50-4)=64;6)92-56=36;7)99-31=68;

Номер слайду 6

Я вам таємницю відкрию, малята: Чудес на планеті існує багато.І в математиці є дивина-табличкою множення зветься вона.

Номер слайду 7

Чим схожі вирази? Чим вони різняться?Обчисліть значення кожного з виразів.23+23+23+23=? 7+7+7+7=? 15+15+15+15=?

Номер слайду 8

Перевір себе.23+23+23+23=23х4=927+7+7+7=7х4=2815+15+15+15=15х4=60

Номер слайду 9

Складання таблиці множення на 4.2+2+2+2=8 2х4=83+3+3+3=12 3х4=124+4+4+4=16 4х4=165+5+5+5=20 5х4=206+6+6+6=24 6х4=247+7+7+7=28 7х4=288+8+8+8=32 8х4=329+9+9+9=36 9х4=3610+10+10+10=40 10х4=40

Номер слайду 10

Вузлики на пам’ять. Кожний наступний добуток на 4 більше за попередній. Усі добутки – парні числа. Добутки таблиці множення на 4 вдвічі більші за добутки таблиці множення на 2.

Номер слайду 11

Зі скількох квадратів складається кожний прямокутник?

Номер слайду 12

Повторимо таблицю множення на 4. Читай по-різному : 1)Зліва направо, справа наліво.2)Як солдат, який крокує.3)Дивуючись.4)Стрибай і читай.5)Співай!1х4=42х4=83х4=124х4=165х4=206х4=247х4=288х4=329х4=3610х4=40

Номер слайду 13

Самостійно розв’яжи приклади.8х4 4х9 7х4 2х4 4х6 3х44х8 9х4 4х7 4х2 6х4 4х3

Номер слайду 14

Перевір себе.8х4=32 4х9=36 7х4=28 2х4=8 4х6=24 3х4=124х8=32 9х4=36 4х7=28 4х2=8 6х4=24 4х3=12

Номер слайду 15

Розв’яжи задачу. Бабуся спекла 5 пиріжків із грибами, а з капустою-у 4 рази більше. Скільки пиріжків з капустою спекла бабуся?

Номер слайду 16

Перевір себе.Із грибами – 5 п.Із капустою - ?,у 4 рази більше. Розв’язання5х4=20(п.)Відповідь: 20 пиріжків з капустою спекла бабуся.

Номер слайду 17

Розв’яжи задачу. Купили 4 лимони, по 9 гривень кожний, та 1 ананас за 55 гривень. Яка вартість покупки?

Номер слайду 18

Перевір себе.4 лимони – по 9 грн1 ананас – 55 грн Розв’язання1)9х4=36(грн)-заплатили за лимони2)36+55=91(грн)- вартість покупки. Відповідь: 91 гривня вартість покупки.}?

Номер слайду 19

Розв’яжи вирази.72-4х98х4+29(98-90)х2(18+6):3

Номер слайду 20

Перевір себе.72-4х9=368х4+29=61(98-90)х2=16(18+6):3=8

Номер слайду 21

Логічні задачі. Запиши вирази,знайди їх значення.1)Скільки лап у 5 курчат?2)Скільки вух у 4 кроленят?3)Скільки лап у 3 кошенят?4)Скільки ніжок у 4 стільців?5)Скільки сторін мають 6 квадратів?6)Скільки лапок у 4 павуків?

Номер слайду 22

Перевір себе.1) 2х5=10;2) 2х4=8;3)4х3=12;4) 4х4=16;5) 4х6=24;6) 8х4=32;

Номер слайду 23

Домашнє завдання.1)Знайди значення виразів.4х(11-2)56+7х473-4х4(60-42)/32)Розв’яжи задачу. Для приготування компоту взяли 6 яблук, а слив – у 4 рази більше. Скільки всього яблук і слив взяли для компоту?

Номер слайду 24

Підсумок уроку. Вправа “Незакінчене речення”-На уроці я навчився(лася) …-Тепер я вмію …-Мені ще треба потренуватися у …-На уроці я був(ла)(який?/якою?) …

Номер слайду 25

Молодець!

pptx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
17 жовтня
Переглядів
91
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку