Слова, протилежні за значенням — це слова, що мають повністю протилежні одне одному значення.
Номер слайду 3
бігтистояти
Номер слайду 4
деньніч
Номер слайду 5
чорнийбілий
Номер слайду 6
Сторінка 62 -63
Номер слайду 7
1. Назви зображені предмети. Розкажи, чим писали колись, а чим — тепер. Поясни значення слова перо.
Номер слайду 8
Поява гусячого пера вперше зафіксована близько 600 року нашої ери в Севільї.
Номер слайду 9
2. Спиши слова, у яких немає помилок. Постав у них наголоси. Поділи рискою для переносу.а) вогон, вогонь, вагонь;б) колисо, калисо, колесо;в) паротяг, паратяг, паротаг;г) деривяний, деревяний, дерев’яний. Во – гонь,ко – ле – со,па – ро – тяг,де – ре – в’я – ний.
Номер слайду 10
3. Встав пропущені слова. Віз їде повільно, а велосипед ... . У самоката колеса ... , а в автомобіля великі. Влітку спекотно, а взимку ... .
Номер слайду 11
4. Добери слова з протилежним значенням. До кожного слова постав запитання. ЗРАЗОК: Важкий – легкий (який?). Твердий , ніч, радіти , голосно. Ніч – день (що?). Радіти – сумувати (що робити?). Голосно – тихо (як?).
Номер слайду 12
5. З’єднай частини речень. Добре слово будує,Умій взяти –Знаєш – кажи,Краще віддати своє,а не знаєш – мовчи.ніж взяти чуже.а зле – руйнує.умій віддати.
Номер слайду 13
6. Прочитай і спиши, записуючи слова в реченні окремо одне від одного. Винахідникилюблятьучитися. Винахідники люблять учитися.