Презентація "Соціальний досвід дитини"

Про матеріал
У презентації окреслено основні складові соціального досвіду дитини: соціальні компетенції, набір соціальних ролей, картина світу і уявлення про себе, а головне, ставлення до подій і явищ соціального життя.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

СОЦІАЛЬНИЙ ДОСВІД ДИТИНИДоповідь учителя інтегрованого курсу “Здоров’я, безпека та добробут” Бобрицького ЗЗСО РМРЛ.І. Руденко

Номер слайду 2

Із перших днів свого життя дитина оточена різними людьми та з самогопочатку бере участь у соціальних взаємодіях.

Номер слайду 3

Базовийкомпонент дошкільної освіти в УкраїніРозвиток дитини в дошкільному віці визначається, зокрема, необхідністю створення сприятливих умов для встановлення його соціального досвіду,конституції основи соціальної компетентності дитини, розвитку його соціальних емоцій та мотивацій та орієнтації на навчання в реальнихсоціальних умовах

Номер слайду 4

соціалізаціївихованнянавчання. Психолого-педагогічні дослідження останніх років доводять: соціальний досвід дитини є результатом її:

Номер слайду 5

Оволодіння соціальним досвідом відбувається у дитини різними, але взаємопов'язаними шляхами. Дитина соціалізується і набуває власний соціальний досвід:у процесі різноманітної діяльності, освоюючи великий фонд соціальної інформації, умінь і навичок;у процесі спілкування з людьми різного віку, в рамках різних соціальних груп, розширюючи систему соціальних зв'язків і відносин, засвоюючи соціальні символи, установки, цінності;у процесі виконання різних соціальних ролей, засвоюючи моделі поведінки. Таким чином формуються основні складові соціального досвіду: соціальні компетенції, набір соціальних ролей, картина світу і уявлення про себе, а головне, ставлення до подій і явищ соціального життя.

Номер слайду 6

МЕХАНІЗМИ СТАНОВЛЕННЯ СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ ДИТИНИ

Номер слайду 7

ДІЯЛЬНІСТЬ Діяльність - перша найважливіша складова механізму становлення соціального досвіду дитини. Вона являє собою спосіб, умови, форму вираження культурно-історичного відтворення соціального досвіду

Номер слайду 8

ДІЯЛЬНІСТЬ Рівні предметного змісту соціального досвіду дитини:

Номер слайду 9

ДІЯЛЬНІСТЬ Успішно соціалізується та діяльність, яка забезпечена спеціальними педагогічними умовами:

Номер слайду 10

ДІЯЛЬНІСТЬ Дитина з самого народження є носієм ролей, вчиться їх виконувати. Стадії освоєння ролей: Соціальний досвід особистості є передумовою персоналізації дитини

Номер слайду 11

САМОСВІДОМІСТЬЦя складова соціального досвіду ровивається на основі “Я-концепції”Соціальний досвід є результатом взаємодії особистості з навколишнім світом

Номер слайду 12

СОЦІАЛЬНІ ВІДНОСИНИПредставляє собою становлення соціального досвіду дитини, в яких він себе співвідносить з дійсністю. Соціальні відносини дитини проявляються в декількох аспектах:

Номер слайду 13

Таким чином, соціальний досвід ми характеризуємо як відповідну інтеграцію знань, умінь і ставлень, які планомірно, цілеспрямовано та систематично розвиваються під час виховання та навчання, що забезпечує оптимальну адаптацію дитини до школи, а також виокремлюємо такі її компоненти, як знання, уміння відповідно до ситуації діяти та ставлення до інших

Номер слайду 14

Список використаних джерел:http://psih.pp.ua/sotsialniy-dosvid-ditini-v-konteksti-vihovannya-i-navchannya-sotsialniy-dosvid-ditini.htmlhttp://eprints.zu.edu.ua/21878/1/1. PDFhttp://dnz80.edu.kh.ua/storinki_fahivciv/storinka_praktichnogo_psihologa/socialjnij_rozvitok_ditej/https://mon.gov.ua/storage/app/media/doshkilna/2022/03/18/01/Dytyna.v.sotsiumi.18.03.22-5.pdf

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
12 січня
Переглядів
93
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку